AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #1 Skrevet 29. oktober 2013 Du, din sønn, din (som jeg ettervert forsto) nye date, min eks og nydaten og jeg var i et rom med god atmosfære. Alt er rolig og harmonisk. Din sønn setter pris på mitt nærvær og ønsker meg velkommen i familien. Min eks er nøytral og er tilfreds med valget sitt. Nydaten din virker triumferende, selv om du forholder deg nøytral til oss av det motsatte kjønn. Du sier slik at bare jeg hører at du ønsker at jeg går, at vi ikke har noe fremtid. I det jeg skal gå, holder jeg et lite barn i armene. Alle undrer seg over hvem sitt det er, og nydaten til min eks utbryter smilende at det er niesen. Jeg våkner og tenker over drømmen. Den har fått stor plass i hodet mitt hele formiddagen. Godt folk hva prøver drømmen å si meg? Anonymous poster hash: 3a9b0...e84
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #2 Skrevet 31. oktober 2013 Kan ikke tyde den, det må du gjøre selv. Vanskelig å forstå ut fra det du skriver. Hvem er hvem? Sannsynligvis har du drømt om hva som kunne vært om du har hatt lyst på barn med din eks eller om han og hans nye dame har etablert seg mens du og din nye ikke har kommet så langt med felles bolig osv. Anonymous poster hash: 5f536...020
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå