LilleBille Skrevet 5. mai 2004 #21 Skrevet 5. mai 2004 Jeg er også litt nysgjerrig på mange her. Men føler noen ganger at de er veldig "klikkete".Mulig jeg tar feil :oops: .. de treffene jeg har vært på .. har vært veldig koselige.. Kjente ingen første gangen.. men har blitt litt bedre kjent etter hvert. - og møtt mange kjempekoselige mennesker. Tror ikke du skal bekymre deg om klikkene... - alle som stiller på sånne treff er interessert i å møte andre. Det er ikke farlig (ikke så veldig hvertfall)
Gjest Lizbet Skrevet 5. mai 2004 #22 Skrevet 5. mai 2004 Det er delvis dette med klikkene som gjør meg nervøs og. Men, såvidt jeg har sett, er mange av de kontaktene gjort nettopp på basis av slike treff....og når man da ønsker seg større tilhørighet her inne kanskje.....da er det vel bare å hoppe i det....eller tenke på det i det minste. La meg for all del ikke forhaste meg!
Diva Skrevet 5. mai 2004 #23 Skrevet 5. mai 2004 Jeg har også inntrykk av en viss klikkdannele, men jeg tror likevel folk er åpne for å møte alle typer mennesker når de er villig til å dra på treff :D Jeg har jo flere jeg "kjenner" bedre her og, men det betyr ikke at jeg kun "snakker" med dem og ikke er interessert i å møte andre Tror det kommer veldig mye av at enkelte har flere ting felles og finner en viss kjemi, tror neppe det er for å være "klikkete" med vilje ;-) - utrolig rotete sagt, men likevel Du får tenke på det, Lizbet! Det skal jeg gjøre og Synes forøvrig det hadde vært artig å møte deg jeg :D
Gjest Lizbet Skrevet 5. mai 2004 #24 Skrevet 5. mai 2004 Vet du diva - jeg og! Vi kunne diskutere felles gamle lærere fra HiT
Diva Skrevet 5. mai 2004 #25 Skrevet 5. mai 2004 hihih, det hadde vært morro Er så mange merkelige lærere der atte. Har møe å fortelle! Savner HiT faktisk, nå når vi har flytta så kan jeg jo ikke akkurat satse på en utdanining videre der. Men nå vet jeg jo ikke helt hva jeg skal bli når jeg blir voksen heller da :-)
Edie Skrevet 6. mai 2004 #26 Skrevet 6. mai 2004 Det hadde vært veldig koselig å dra på treff, men jeg vet at jeg ikke tør.. Jeg har jo faktisk eksamenslesing å skylde på... hihi...
Gjest Pet Skrevet 6. mai 2004 #27 Skrevet 6. mai 2004 Jeg tør ihvertfall ikke! Er ikke så flink til small-talk og føler meg alltid utafor i sånne settinger. Men jeg skal følge med på hvor og når dere skal møtes og så skal jeg komme å se på dere.
*Lillian* Skrevet 6. mai 2004 #28 Skrevet 6. mai 2004 Jeg har vært på to treff, og flere mer "private" minitreff De siste gangene har treffene kræsja med noe annet sånn at jeg ikke har kunnet bli med, så jeg føler ikke jeg kjenner så mange lenger lell.. Men jeg kunne tenkt meg å bli med på et igjen snart - bare det er etter den 20.mai.... Lillian
Gjest Indianlady Skrevet 7. mai 2004 #29 Skrevet 7. mai 2004 Når er det da jenter og gutter,kanskje jeg tør gå på treff med dere.
Gjest GreenSky Skrevet 10. mai 2004 #30 Skrevet 10. mai 2004 Jeg har på en måte mistet litt lysten til å gå på treff. Dette pga alle de som kanskje vil gå. Fordi jeg har gledet meg til å gå på treff og treffe dere, men så har bare noen få møtt opp likevel, da ble jeg skuffa. Hvis flere sier at ja - jeg er med, så blir jeg også med. Men hvis en hel haug sier ja, tjaaa, vet ikke, osv, tror jeg at jeg dropper det. Så? Hvor mange er med?
Gjest Phair Skrevet 10. mai 2004 #31 Skrevet 10. mai 2004 Siden jeg er så umåtelig modig av meg sier jeg, JA!
LilleBille Skrevet 10. mai 2004 #32 Skrevet 10. mai 2004 Synes også det er morsomt med treff.. - og de som sier de kommer bør absolutt stille opp.. - men noen må i så fall ta "ansvar" og sette dato/tid og sted (Greeny og jeg hadde ikke så mye hell med oss sist gang..) :veldigsur:
Veslejenta Skrevet 10. mai 2004 #34 Skrevet 10. mai 2004 søndag 30. mai passer fint for meg. Det er pinsehelga er det ikke? Så vi har fri dagen etter. Men hvor? Jeg synes peppes er et helt greit sted.
Labella Skrevet 10. mai 2004 #37 Skrevet 10. mai 2004 :klø: hmmm... er jo i Oslo på den tiden, jeg.... Kanskje... :oops:
Gjest Phair Skrevet 10. mai 2004 #38 Skrevet 10. mai 2004 :klø: hmmm... er jo i Oslo på den tiden' date=' jeg.... Kanskje... :oops:[/quote'] Æhh, kom igjen nå.
Gjest 3llie Skrevet 11. mai 2004 #39 Skrevet 11. mai 2004 Har veldig lyst til å være med på treff :D 30. Mai kl. 19 på Peppes, Aker Brygge er notert.
Donnie Darko Skrevet 11. mai 2004 Forfatter #40 Skrevet 11. mai 2004 søndag????? hvorfor ikke en fredag eller lørdag?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå