AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #1 Skrevet 29. oktober 2013 Holder på med en gutt. Vi er kollegaer. Vi har begge kommet ut fra et samboerskap for 5 måneder siden. Han sa til meg at han likte meg godt, men at han ikke var helt klar for å binde seg riktig enda. Kan dette ha betydning for bruddet hans? Kjenner selv at jeg ikke stresser og mener at det som skjer det skjer. Han er utrolig god. Tenker også at han kanskje er litt redd for hele situasjonen siden vi også er nye kollegaer. Vi har en fantastisk kjemi sammen som jeg ikke har følt sammen med noen andre førAnonymous poster hash: 74ad7...532
håpløsanonym Skrevet 29. oktober 2013 #2 Skrevet 29. oktober 2013 Det er vel greit så lenge begge er ærlige ovenfor hverandre og at forholdet i jobben ikke er noe problem? (en av dere er sjefen til den andre?) Bare snakk sammen så fort det blir sterke følelser så dere kan reflektere over det. Om ting ikke er gjensidig bør man skygge unna tidlig ellers blir det knuste hjerter eller ennå værre. Ærlighet kan redde vennskapsforhold eller jobbforhold etter hva jeg har erfart i alle fall. 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #3 Skrevet 29. oktober 2013 Det er vel greit så lenge begge er ærlige ovenfor hverandre og at forholdet i jobben ikke er noe problem? (en av dere er sjefen til den andre?) Bare snakk sammen så fort det blir sterke følelser så dere kan reflektere over det. Om ting ikke er gjensidig bør man skygge unna tidlig ellers blir det knuste hjerter eller ennå værre. Ærlighet kan redde vennskapsforhold eller jobbforhold etter hva jeg har erfart i alle fall. Jeg tenker mer at det går litt greit i denne fasen, siden vi jobber sammen. Greit å være litt obs på det og heller ta det rolig, enn å skyndte oss siden vi jobber sammen? vi jobber deltid begge to Anonymous poster hash: 74ad7...532
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå