AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #1 Skrevet 29. oktober 2013 Trenger hjelp til å finne den beste løpetightsen. En til utebruk i vinter og en til saltrening. Må ha god passform:) Anonymous poster hash: 7a6e4...add
skyflakes Skrevet 29. oktober 2013 #2 Skrevet 29. oktober 2013 Jeg er veldig fornøyd med Nike sine, og de bruker jeg til innendørs/saltrening.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #3 Skrevet 29. oktober 2013 Mine favoritter for tiden: 2xu kompresjonstights og Kari Traa Svalestjert. Anonymous poster hash: 69648...5de
drue Skrevet 29. oktober 2013 #4 Skrevet 29. oktober 2013 Jeg bruker egentlig kun Nike sine. Jeg liker også Under Armour, men har kun én akkurat nå. Kjøper de gangene jeg er i USA. 2xu kompresjonstightsene ser superfine ut, men de er jo så forbanna dyre
Lila Skrevet 29. oktober 2013 #5 Skrevet 29. oktober 2013 Jeg er knallfornøyd med Nike sine. God passform, sklir ikke ned når jeg løper og blir ikke stygg etter vask. Føles heller ikke klam og ekkel når man svetter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå