AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #1 Skrevet 29. oktober 2013 Hvorfor handler 90% av alle trådene her om gaver? Er det virkelig det å kjøpe en haug med ting som setter dere i julestemning? Savner tråder om bakst, filmer, musikk, pynt og andre tradisjoner, som dreier seg om litt mer enn å stresse med å tilfredsstille kjøpepress.... Anonymous poster hash: 7c99e...7ef
Gjest Kv84 Skrevet 29. oktober 2013 #2 Skrevet 29. oktober 2013 Hvorfor handler 90% av alle trådene her om gaver? Er det virkelig det å kjøpe en haug med ting som setter dere i julestemning? Savner tråder om bakst, filmer, musikk, pynt og andre tradisjoner, som dreier seg om litt mer enn å stresse med å tilfredsstille kjøpepress.... Anonymous poster hash: 7c99e...7ef Det kommer når det er enda nærmere jul!
Gjest Wilhelmine Skrevet 29. oktober 2013 #3 Skrevet 29. oktober 2013 Kanskje fordi det er gaver mange trenger inspirasjon til? Jeg opplever ikke noe "kjøpepress" per se, men jeg synes det er kjempemoro å finne akkurat de rette gavene til hver enkelt person. Og for å fordele ut kostnaden begynner jeg med gavene før jeg begynner å tenke på hvilke filmer jeg skal se i julen. Når det er sagt, jeg vil gjerne diskutere andre sider av julen også, jeg så bare å kjøre på! Men bør nok bli godt uti november før julestemningen kommer for alvor her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå