Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor handler 90% av alle trådene her om gaver? Er det virkelig det å kjøpe en haug med ting som setter dere i julestemning?

Savner tråder om bakst, filmer, musikk, pynt og andre tradisjoner, som dreier seg om litt mer enn å stresse med å tilfredsstille kjøpepress....

Anonymous poster hash: 7c99e...7ef
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor handler 90% av alle trådene her om gaver? Er det virkelig det å kjøpe en haug med ting som setter dere i julestemning? Savner tråder om bakst, filmer, musikk, pynt og andre tradisjoner, som dreier seg om litt mer enn å stresse med å tilfredsstille kjøpepress.... Anonymous poster hash: 7c99e...7ef

Det kommer når det er enda nærmere jul!

Gjest Wilhelmine
Skrevet

Kanskje fordi det er gaver mange trenger inspirasjon til? Jeg opplever ikke noe "kjøpepress" per se, men jeg synes det er kjempemoro å finne akkurat de rette gavene til hver enkelt person. Og for å fordele ut kostnaden begynner jeg med gavene før jeg begynner å tenke på hvilke filmer jeg skal se i julen.

Når det er sagt, jeg vil gjerne diskutere andre sider av julen også, jeg så bare å kjøre på! Men bør nok bli godt uti november før julestemningen kommer for alvor her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...