Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva hadde dere passet på å kjøpt av tøy?

Anonymous poster hash: d6a05...3ee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Masse bodyer.

Sokker.

Vårlue.

Bukser.

Ville sjekket Hm, de har supre bodyer som kan kneppes opp forandre, i stedet for å dra bodyen over hodet til babyen.

Skrevet

Masse bodyer.

Sokker.

Vårlue.

Bukser.

Ville sjekket Hm, de har supre bodyer som kan kneppes opp forandre, i stedet for å dra bodyen over hodet til babyen.

Cubus har også gode omslagsbodyer, bedre enn HM sine.

Anonymous poster hash: a2b53...b7c

Skrevet

Cubus har også gode omslagsbodyer, bedre enn HM sine. Anonymous poster hash: a2b53...b7c

Så bra! Da skal jeg sjekke de om jeg får baby en gang:)

Skrevet

Ts her.

Hva med str? Kort erm?

Anonymous poster hash: d6a05...3ee

Skrevet

jeg hadde aprilbaby, og kjøpte altfor lite varme klær. jeg ville kjøpt endel ull, i hvert fall til de to første mnd. ikke kortermet før til sommeren, nyfødte babyer har ikke mye isolasjon og i april er det fortsatt kaldt. størrelser får du vurdere, vi trengte mye mer i 50 enn vi trodde. mens andre begynte rett på 56.

Skrevet

Jeg hadde kjøpt litt både i 50 og 56. Da har du nok til den aller første tiden, og du kan vente til du har fått hodet over vannet før du trenger ut å kjøpe mer.

En god strikkejakke eller ulljakke er bra å bruke i vogna og i bilstolen på den tiden av året. En halvtykk lue må du ha, og strikkesokker/"sko".

Vi bruker nesten ikke strømpebukse til våre jenter fordi de er og har vært så tykke i lårene. Bare pes å få dem på. Da liker jeg bedre sånne velourbukser fra for eksempel Lindex. Heldresser (ikke ytterdress) er også gull, særlig om du får en bollebaby. Heldressene til MeMini i ull er knallgode!

Jeg ville ikke kjøpt kort erm til en aprilbaby. Det kan du gjøre når (hvis?) sommeren kommer og baby er litt eldre. Husk at de vokser som ugress hele det første året omtrent. Det er sjelden man bruker én størrelse veldig lenge.

Skrevet

Kjøp langermet.

Anonymous poster hash: ad0c4...896
Skrevet

Jeg fikk baby i juli og har aldri brukt kortermet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...