AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #1 Skrevet 29. oktober 2013 Hei. Jeg møtte en virkelig søt og hyggelig jente for en tid tilbake, jeg tenkte da å spørre henne om hun ville finne på noe med meg en dag. Dette er jo snart 3 mnd siden. Svaret jeg fikk tilbake samme dag var at hun skulle si i fra vis hun hadde tid. Nå har jeg møtt henne igjen sånn i en jobb sammenheng, og merket at jeg fortsatt er interessert i å bli bedre kjent med denne personen Men hvordan skal jeg tolke det svare jeg fikk for 3 mnd siden? Burde jeg ha hvert mer konkret med og satt en dato og klokkeslett? Er det forseint å spørre henne på nytt og hvordan bør jeg da gå frem? Begge er i begynnelsen/midt 20 åraAnonymous poster hash: ea06d...6a9 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #2 Skrevet 29. oktober 2013 Jeg ville tolket det som at hun ikke var interessert og litt klønete på å avvise. Anonymous poster hash: ac3cc...9c1
Gjest .-L-. Skrevet 29. oktober 2013 #3 Skrevet 29. oktober 2013 Ville egentlig ventet med å spørre henne ut til det er god stemning mellom dere. Spør du henne ut når hun er middels- eller ikke interessert, så får du svar som, ja jeg kan gi en lyd om jeg får tid. 1
sandra89 Skrevet 17. november 2013 #5 Skrevet 17. november 2013 har selv truffet en fantastisk fyr fra nettet her Norsk Dating
gyazo Skrevet 17. november 2013 #6 Skrevet 17. november 2013 Hvis hun først skal gi deg beskjed når hun har tid (avvisning i seg selv), og du heller ikke hører fra henne på 3 mnd, da er ikke dette så mye mer å lure på dessverre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå