Gå til innhold

Disney on ice, erfaringer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å ta med 4-åringen på Disney on Ice i år, men er det noen som har erfaringer å dele?

Jeg vet der er fryktelig kommersielt, men var det en bra opplevelse hvis man ser bort fra det?

Og hvordan var kjøpepresset og hva selger de? (Tenker da på program og annet de sikkert prøver å pushe på barn og foreldre der og da).

Anonymous poster hash: ff0a3...f7d
Videoannonse
Annonse
Gjest Magdalene
Skrevet

Fantastisk show!

De prøvde å selge disneyeffekkter i alle mulige former. Kopper, popcorn, dukker etc..

Skrevet

Vi var der som voksne (uten barn) og synes det var flott. Husker ikke noe spesielt om kjøpepress.

Anonymous poster hash: 5af1c...23e
Skrevet

Det er veldig kommersielt, men kjempegøy for barn. Fireåringen din vil nok sette pris på showet.

Det er utrolig masse folk der. De selger popcorn, slush og masse disneyting fra du kommer inn døra og til du finner plassen din. Masse fint og dyrt. Min erfaring er at det kan være lurt å sette seg en grense for hvor mye man vil kjøpe før man kommer inn, for det er lett å ta av. Første gangen jeg var der var det bare flaks at jeg hadde kontanter, så da var det cashmengden som var begrensningen på hvor mye som ble kjøpt. De tar ikke kort der, så husk kontanter.

Skrevet

Veldig amerikansk, veldig kommersielt, men veldig gøy for de små! Anbefaler å spandere en hundrelapp for å få litt bedre seter enn de billigste og heller spare litt på slushen.

Anonymous poster hash: 4a139...3e4

Skrevet

Vurderer å ta med 4-åringen på Disney on Ice i år, men er det noen som har erfaringer å dele?

Jeg vet der er fryktelig kommersielt, men var det en bra opplevelse hvis man ser bort fra det?

Og hvordan var kjøpepresset og hva selger de? (Tenker da på program og annet de sikkert prøver å pushe på barn og foreldre der og da).

Vært der mange ganger, stor stas, flotte show som ungene får stjerner i øynene av. Utenfor inngangen/inne ved hovedinngang selges drøssevis av disney-effekter til blodpris. Ingen pusher det på deg, men når ungene får det midt i fleisen når dere går inn og ut vil nok naturligvis spm om kjøp melde seg! Popcorn og slush selges der til ågerpris. Popcornboksen mener jeg kostet 130 kr (!!!!)... Vi har derfor lært å ha med et par poser popcorn til 15 kr fra rimi i veska i stedet ;) Slushen vil de nok dessverre neppe ønske å bytte ut med en juice du evt mått ha med. Selger disneykopper med "snøball"slush i alle regnbuens farger.

Anonymous poster hash: 9f3ec...5c9

Gjest pausemusikk
Skrevet

Var der som barn, og som voksen. Jeg ELSKER disney on ice, og reiser på det hvert år om jeg har mulighet!

Skrevet

Tusen takk for tilbakemeldinger, da tror jeg dette blir årets bursdag eller julegave.

Skrevet

Jeg synes vanligvis sånt er skikkelig fjas, men jeg var der i fjor og ELSKET det! Kan varmt anbefales.

Skrevet

Hadde en fantastisk kveld der med niesen min i fjor! Billettene er billige, og alt inne er sviiiiindyyyrt! 130kr for popcorn, 115kr for slush i disneykopp, 100kr for program, 45kr for 33cl dispenserbrus osv. Sinnsyke priser.

Skrevet

Min svigerinne var der for noen år siden, da datteren var 4-5 år. Begge synes showet var fantastisk. :)

Skrevet

Fantastisk show- anbefales :danse:

var i eurodisney nå i sommer, anbefales det også, disney kan det derre med MAGI :laugh:

Anonymous poster hash: 43e67...3a2
Skrevet

Jeg var der alene når jeg var rundt 25 år og jeg holdt på å kose meg ihjel! Fantastisk show og jeg gikk derfra overbevist om at det va skøytedans jeg skulle satse videre på ;)

Barna jeg var omringet av så også ut til å kose seg :P

Dro igjen året etter med en venninne, hun ble like begeistra! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...