Gå til innhold

Mannfolk er noen patetiske griser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og dette kommer fra en mann selv...

Observasjoner gjort opp gjennom tidene er:

- Dersom man har en pen dame og er i forhold med henne, så er dette intet hinder for enkelte menn. De kan gjerne flørte åpenlyst foran både meg og dama, og være generelt innpåslitne (helt til enten dama skremmer dem vekk, eller jeg selv gjør det).

- Samme greia på facebook: NULL respekt for at hun er i forhold. Det kommer så mange flåsete kommentarer og "lokkemidler" at det er til å grine av. "Hei søta! Jeg har en villa i Rhodos om du vil på sommerferie der for å slappe av og kose deg, jeg kan spandere oppholdet".. mange prøver å pakke inn at de prøver seg, men det er så lett å gjennomskue. Felles er at det virker som om alle er mindre intelligente, da komplimentene/det de pakker inn er ganske så patetisk/gjennomskuelig/elendig.

- Flere "venner" av meg, de har vært som noen klåfingra gribber med engang jeg har avsluttet et forhold med en dame. Rett etter bruddet. Altså klåfingret på min "eks". Da viser de absolutt ingen respekt overfor meg, ei heller henne.

- Det spiller ingen rolle om mannfolka har kjæreste / er gift, møter de en pen nok dame så vil de prøve seg.

Det jeg vil frem til er altså at jeg skjemmes seriøst av mitt eget kjønn, for det finnes så utrolig mange patetiske mannfolk der ute. Har lurt på om kvinnfolk kunne gjort det samme ? For isåfall er det kanskje ikke bare mitt "kjønn" som er problemet, men at mennesker generelt er patetiske... Selvsagt ikke ALLE, men likevel alt for mange.

Og noe sier meg at alt for mange personer som er i forhold, aldri burde vært det. For dersom man virkelig elsker hverandre, så hadde man aldri vært så jævlig mot motparten, ved å prøve seg på andre.

Anonymous poster hash: d3f11...bf8
  • Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hører ganske ofte om kvinner som prøver seg på menn i forhold. At de blir mer tiltrukket og anser han som en bra mann siden han har en dame. Derfor er du populær hos damene om du kan vise at du har dametekke, har du ikke, blir du upopulær.

Det betyr allikavel ikke at alle jenter går etter gutter i forhold.

Mange menn ser det som "fritt fram"å prøve seg selv om dama har en type. Det er sikkert en eller annen biologisk komkurransegen om å skaffe seg hunkjønn. Har sett sånne breiale menn som rett og slett står og disser typen til en dame istedenfor for å ha respekt for han og henne og la dama være i fred.

Det som sjokkerte meg ganske mye engang var da min thailandske vennine hadde åpnet negledesign/massasjestudio og mannen var sjokkert over at så og si samtlige menn hadde bedt om en"happy ending".. Dette er en 2barns mor som faktisk ganske ofte har med ungene på jobben og, sånt sjokkerer meg for det vitner om en slags hvit mann med penger som tror han kan kjøpe fattig brun kvinne tankegang. De rett og slett anser henne for å være en hore kun pga hun har asiatisk utseende, dette ville de antageligvis ikke spirt en hvit kvinne om.

Gjest Summers
Skrevet (endret)

- Dersom man har en pen dame og er i forhold med henne, så er dette intet hinder for enkelte menn. De kan gjerne flørte åpenlyst foran både meg og dama, og være generelt innpåslitne (helt til enten dama skremmer dem vekk,

Men hun skremmer dem kanskje ikke vekk for tidlig? Tenker at med mindre man er i Tyrkia så stopper flørtingen om jenta ikke ønsker å bli flørtet med.

Og det er jo gjerne når kjæresten flørter tilbake det er ekstra kjipt.

Endret av Summers
Skrevet

Nesten alle menn er patetiske griser men ikke du. Jeg syns du fremstår som en syklig sjalu fjott. Du eier ikke damen din , og vanlige sosiale relasjoner bør man takle .

• Liker 2
Skrevet

Nesten alle menn er patetiske griser men ikke du. Jeg syns du fremstår som en syklig sjalu fjott. Du eier ikke damen din , og vanlige sosiale relasjoner bør man takle .

Godt mulig han framstår som sykelig sjalu. Men må bare spørre deg, synes du det er greit å prøve seg på jenter som har kjærester?

Anonymous poster hash: 60567...37c

• Liker 1
Skrevet

Godt mulig han framstår som sykelig sjalu. Men må bare spørre deg, synes du det er greit å prøve seg på jenter som har kjærester?

Vel , de to tingene henger sammen siden syklig sjalu mennesker oppfatter normal omgang som noe fælt og truende . Jeg ville aldri prøvd meg på ei som var opptatt men kunne gjerne hatt et godt venneforhold til henne .

Skrevet

Vel , de to tingene henger sammen siden syklig sjalu mennesker oppfatter normal omgang som noe fælt og truende . Jeg ville aldri prøvd meg på ei som var opptatt men kunne gjerne hatt et godt venneforhold til henne .

Okey, så ikke ut som disse mennene i TS sitt innlegg var interessert i et venneforhold imo. Men hvem vet.

Skrevet

Jeg er enig.

Skrevet

En hel del menn er sånn, men de fleste er det ikke. Det føles sikkert sånn iblant, men det handler om hvem som faktisk tar oppmerksomheten.

Du har forøvrig rett i at mennesker generelt er ganske ynkelige vesener. Uansett kjønn. Men damer holder i hvert fall som regel idiotien inne.

Anonymous poster hash: ebc2c...cf3
Skrevet

- Flere "venner" av meg, de har vært som noen klåfingra gribber med engang jeg har avsluttet et forhold med en dame. Rett etter bruddet. Altså klåfingret på min "eks". Da viser de absolutt ingen respekt overfor meg, ei heller henne.

Du eier ikke eksen din, det er fritt frem da. Du fremstår som litt eiesyk.

Dette er en 2barns mor som faktisk ganske ofte har med ungene på jobben og, sånt sjokkerer meg for det vitner om en slags hvit mann med penger som tror han kan kjøpe fattig brun kvinne tankegang. De rett og slett anser henne for å være en hore kun pga hun har asiatisk utseende, dette ville de antageligvis ikke spirt en hvit kvinne om.

Det handler mer om rollen enn hudfarge. Massasje er en vanlig kamuflasje for sexsalg, og i "gamle dager" da det var norske kvinner som jobbet på massasjestedene i Oslo fikk de like mye denne forespørselen.

Anonymous poster hash: f3fcd...bb8

• Liker 3
Skrevet

Og hva skulle du få ut av et vennskap med en kvinne? De fleste menn kan til og med innrømme for seg selv at dama ville vært helt uaktuell å omgås hvis det ikke var for mulighetene for sex og nærhet. Det er ikke akkurat som om kvinner står i kø for å tilby menn kameratslig omgang verdt å ta vare på.

Du har selvsagt rett i dine observasjoner ts, men kvinner er ikke et gram bedre her. De bruker gjerne denne legionen av siklende, ulende menn til å skaffe seg overtaket i forholdet. De gjør det ofte klart for typen at de har alternativer, gjerne ved å samtidig late til at de er opprørt og lei av det, og du beviser jo bare at du er en sucker som faller for det, når du kun deler skyld på menn og tror dama di ikke er skrekkelig klar over at hun selv inviterer til kontakt gjennom klesvalg og kroppslig kommunikasjon. Alt som foregår på facebook, i lunch pausen, allerede under klesvalget, er det som legger grunnlagt for dette.

Og kvinner flest vil fremstå som attraktive og fortsette akkurat som om de er single når de er ute og sosialiserer. Mange av kivnners relasjoner er bevisst, eller ubevisst, bygd på å nettopp ta seg attraktivt ut, så du kan bare glemme at omverdenen skal slutte å respondere på henne akkurat som de har gjort før, når hun ikke har gjort andre forandringer annet enn at hun har en sur og sjalu type uten særlig autoritet, der det å provosere frem feilrettet sinne og tafatthet i han, kun fungerer som bonus underholdningsverdi.

Det er åpenbart for meg at kvinner ikke vil være i forhold. De sier kanskje at de vil det, og elsker å få menn ned på kne, men alt annet tilsier at de vil leve single. Så vil du ha bukt med problemet så kan du starte med deg selv og gå foran med et godt eksempel. Du forteller jenta de at væremåten hennes får naturlige etterfølger, og at du dermed kutter alle forpliktelser og sier svart på hvitt at hun nå kun er en pulevenninne i dine øyne, og at om det ikke er godt nok, så er hun fri til å gjøre akkurat hva hun vil med andre, så vil du få det svart på hvitt om hun faktisk syns du er verdt å beholde, eller om du bare gir den ønskede effekten på egoet hennes. Selv har jeg gjort det flere ganger, med varierende hell, men det har i det minste hjulpet meg fra å slutte å irritere meg over det jeg ikke får gjort noe med. Så ta deg sammen og slutt med white knightingen.

• Liker 1
Skrevet

De er da flere som har prøvd seg på meg, og jeg er i et forhold. Da er det min jobb å si nei. Og det gjør ikke alle menn patetiske at noen prøver seg på damer i forhold. Er da maaaange kvinner som prøver seg på kjæresten min også (til og med ei som begynte å ta på låret hans på byen..) og da er det hans jobb at han stopper de damene og sier at han er opptatt (det pleier ikke å hjelpe så mye da..).

Anonymous poster hash: f5cc0...e3d

• Liker 1
Skrevet

Jeg er faktisk enig med deg og observerer det samme hele tiden. Enkelte eier bare ikke respekt for andre og tenker kun på seg selv.

• Liker 1
Skrevet

De er da flere som har prøvd seg på meg, og jeg er i et forhold. Da er det min jobb å si nei. Og det gjør ikke alle menn patetiske at noen prøver seg på damer i forhold. Er da maaaange kvinner som prøver seg på kjæresten min også (til og med ei som begynte å ta på låret hans på byen..) og da er det hans jobb at han stopper de damene og sier at han er opptatt (det pleier ikke å hjelpe så mye da..).

Anonymous poster hash: f5cc0...e3d

Jeg har aldri sagt at alle menn er patetiske :) Men ja, syns de som prøver seg på noen de vet er i et forhold er noen rasshøl

Skrevet

Jeg er faktisk enig med deg og observerer det samme hele tiden. Enkelte eier bare ikke respekt for andre og tenker kun på seg selv.

Javel? Og dette gjelder kun for menn??? :klo:

Hvor stor er din verden?

• Liker 1
Gjest Summers
Skrevet

Og hva skulle du få ut av et vennskap med en kvinne? De fleste menn kan til og med innrømme for seg selv at dama ville vært helt uaktuell å omgås hvis det ikke var for mulighetene for sex og nærhet. Det er ikke akkurat som om kvinner står i kø for å tilby menn kameratslig omgang verdt å ta vare på.

Du har selvsagt rett i dine observasjoner ts, men kvinner er ikke et gram bedre her. De bruker gjerne denne legionen av siklende, ulende menn til å skaffe seg overtaket i forholdet. De gjør det ofte klart for typen at de har alternativer, gjerne ved å samtidig late til at de er opprørt og lei av det, og du beviser jo bare at du er en sucker som faller for det, når du kun deler skyld på menn og tror dama di ikke er skrekkelig klar over at hun selv inviterer til kontakt gjennom klesvalg og kroppslig kommunikasjon. Alt som foregår på facebook, i lunch pausen, allerede under klesvalget, er det som legger grunnlagt for dette.

Og kvinner flest vil fremstå som attraktive og fortsette akkurat som om de er single når de er ute og sosialiserer. Mange av kivnners relasjoner er bevisst, eller ubevisst, bygd på å nettopp ta seg attraktivt ut, så du kan bare glemme at omverdenen skal slutte å respondere på henne akkurat som de har gjort før, når hun ikke har gjort andre forandringer annet enn at hun har en sur og sjalu type uten særlig autoritet, der det å provosere frem feilrettet sinne og tafatthet i han, kun fungerer som bonus underholdningsverdi.

Det er åpenbart for meg at kvinner ikke vil være i forhold. De sier kanskje at de vil det, og elsker å få menn ned på kne, men alt annet tilsier at de vil leve single. Så vil du ha bukt med problemet så kan du starte med deg selv og gå foran med et godt eksempel. Du forteller jenta de at væremåten hennes får naturlige etterfølger, og at du dermed kutter alle forpliktelser og sier svart på hvitt at hun nå kun er en pulevenninne i dine øyne, og at om det ikke er godt nok, så er hun fri til å gjøre akkurat hva hun vil med andre, så vil du få det svart på hvitt om hun faktisk syns du er verdt å beholde, eller om du bare gir den ønskede effekten på egoet hennes. Selv har jeg gjort det flere ganger, med varierende hell, men det har i det minste hjulpet meg fra å slutte å irritere meg over det jeg ikke får gjort noe med. Så ta deg sammen og slutt med white knightingen.

Enig selv om jeg tror det er greiere å bare gjørr det slutt enn å spørre om å bli pulevenn med kjæresten.
  • Liker 1
Skrevet

Synes generelt ikke menn er mer patetiske enn kvinner.

Gjest Malanthor
Skrevet

Tror vel at mange folk generelt sett er litt patetiske. :P

• Liker 1
Skrevet

Du mener virkelig at en mann og en kvinne ikke kan være venner ? Det syns jeg er litt trist å høre faktisk. Jeg tror det er bra å kunne være venner uavhengig av kjønn, hvis personligheten skulle tilsi det. Jeg har flere kvinnelige venner .

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...