AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #1 Skrevet 29. oktober 2013 Jeg skal på mitt første foreldremøte i bhg og jeg og mannen min vil delta begge to. Men tar man med seg barnet på møte, eller er det sånn at man må få barnevakt for denne tiden?? Litt dumt spm men aner rett og slett ikke.. Anonymous poster hash: 69d29...2f2
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #2 Skrevet 29. oktober 2013 Tar ikke med barnet i møtet Anonymous poster hash: f0e8d...dec 3
Stinelin Skrevet 29. oktober 2013 #3 Skrevet 29. oktober 2013 Det eneste man kan ta med seg på slikt er vel små babyer som ikke kan ha barnevakt enda, slik jeg har forstått det. Altså ikke barnehagebarnet selv. 6
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #4 Skrevet 29. oktober 2013 Nei man tar ikke med barna på foreldremøter! Enten får kun 1 av dere gå, eller så må dere få barnevakt. Vi skal selv på foreldremøte denne uka, og da vi har 2 barn på hver sin avdeling, som har møte samtidig, så har vi fått ordnet barnevakt til ungene slik at vi kan gå på hver vår avdeling. Hadde ikke det vert mulig, måtte en av oss blitt hjemme, og vi hadde måttet velge hvilken avdeling vi skulle gått på... Anonymous poster hash: 336eb...082 3
Gjest Magdalene Skrevet 29. oktober 2013 #5 Skrevet 29. oktober 2013 Unger hører ikke hjemme på foreldremøte. De bar forstyrrer. Enten får dere skaffe barnevakt, eller så får bare en av dere gå. 4
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #6 Skrevet 29. oktober 2013 Har de ikke foreldremøtene deres i tida som barnehagen er åpen, altså? Merkelig. Vi har alltid fått det.. Anonymous poster hash: 338ad...aaa 1
Tordensky Skrevet 29. oktober 2013 #7 Skrevet 29. oktober 2013 Har de ikke foreldremøtene deres i tida som barnehagen er åpen, altså? Merkelig. Vi har alltid fått det..Anonymous poster hash: 338ad...aaa Du tenker kanskje på foreldresamtale? De har vi i åpningstiden for da er det bare oss og avdelingsleder. Foreldremøte er jo alle foreldrene og alle de ansatte. Litt vanskelig å gjøre det i åpningstiden. Ts, sover ikke barnet da? Her er ikke barn med på foreldremøte med mindre det er en liten baby. Vi og ville gå begge to og fikk bestemor til å sitte her mens småen sov. 4
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #8 Skrevet 29. oktober 2013 Barnet blir hjemme Det var et barn med på foreldremøte en gang jeg var. Han ble trøtt stakkars, men heldigvis sovna han i fanget til mammaen sin. Neste gang kom bare pappaen så var mammaen hjemme med barnet. Anonymous poster hash: 2aea7...5ec 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #9 Skrevet 29. oktober 2013 Tenk for et møte det hadde blitt om alle foreldrene tok den løsningen. Anonymous poster hash: 3adad...517 11
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #10 Skrevet 29. oktober 2013 På de fleste møtene jeg har vært på, har det vært en baby eller to. Men sjelden barnehagebarna selv, det har bare vært når det er full krise. Må man så må man, men det blir slitsomt både for barna og forelderen, så det er langt mer behagelig å gå uten barn Anonymous poster hash: 1d726...a31
Missy1 Skrevet 29. oktober 2013 #11 Skrevet 29. oktober 2013 Man tar ikke med seg barnet. Hos oss har enten ene foreldren vært hjemme ellers har vi hatt barnevakt. Møtet er jo etter hans leggetid og så det kunne ikke falt meg inn å dra han med. Hadde jeg ikke hatt mulighet til å dra uten å ha han med så hadde jeg blitt hjemme
Celtic Heart Skrevet 29. oktober 2013 #12 Skrevet 29. oktober 2013 Barnet må nok være hjemme. Er ikke vanlig at begge foreldre deltar på foreldremøtene her hvor jeg bor i alle fall.
Harlekin Skrevet 29. oktober 2013 #13 Skrevet 29. oktober 2013 I vår barnehage var en av de store jentene (5 år) med på foreldremøtet, for moren var alene og kunne ikke skaffe barnevakt (hun var ikke norsk og hadde ikke noe særlig nettverk). Det hadde vi full forståelse for, og barnet var helt rolig og forstyrret ikke. Men det hadde nok vært mer vanskelig med mindre barn, da hadde det nok blitt halloi. 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #14 Skrevet 29. oktober 2013 Du tenker kanskje på foreldresamtale? De har vi i åpningstiden for da er det bare oss og avdelingsleder. Foreldremøte er jo alle foreldrene og alle de ansatte. Litt vanskelig å gjøre det i åpningstiden. Ts, sover ikke barnet da? Her er ikke barn med på foreldremøte med mindre det er en liten baby. Vi og ville gå begge to og fikk bestemor til å sitte her mens småen sov. Ok takk for svar alle sammen da får vi ordne med barnevakt. Nei hun sover ikke da. Møte begynner kl 18, og min lille legger seg 19.30. Anonymous poster hash: 69d29...2f2
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #15 Skrevet 29. oktober 2013 TS, hvis din barnehage er som min, er det ikke så nøye å gå begge to. Jeg og mannen krangler om å få slippe... Men det er pga at de alltid trenger foreldrerepresentanter til dugnadsgjeng, styre, etc etc. Og det er aldri noen som melder seg, så styreren plukker tilfeldig. To personer tilstede = dobbelt så stor sjanse for å havne med et verv! Men kanskje andre er tøffere enn oss når det kommer til dette Anonymous poster hash: 5f089...eba 1
Gjest Magdalene Skrevet 29. oktober 2013 #16 Skrevet 29. oktober 2013 c. Og det er aldri noen som melder seg, så styreren plukker tilfeldig. To personer tilstede = dobbelt så stor sjanse for å havne med et verv! Men kanskje andre er tøffere enn oss når det kommer til dette Anonymous poster hash: 5f089...eba Noe alle hvertfall bør gjøre en gang i løpet av bhgkarrieren, og ikke surfe på andres jobb hele tiden... 6
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #17 Skrevet 29. oktober 2013 Enig med Magdalene der, gitt!Anonymous poster hash: 1d726...a31
Tordensky Skrevet 29. oktober 2013 #18 Skrevet 29. oktober 2013 Ok takk for svar alle sammen da får vi ordne med barnevakt. Nei hun sover ikke da. Møte begynner kl 18, og min lille legger seg 19.30. Anonymous poster hash: 69d29...2f2 Det var jo litt tidlig ja. Men samtidig midt i roe ned/stelle/leggetid da vil jeg tro. Vårt var kl.20. Håper det ordner seg, og at dere finner en barnevakt som hun er ok med at legger henne da :-) Hvis ikke får dere nok gå bare en av dere.
Celtic Heart Skrevet 29. oktober 2013 #19 Skrevet 29. oktober 2013 TS, hvis din barnehage er som min, er det ikke så nøye å gå begge to. Jeg og mannen krangler om å få slippe... Men det er pga at de alltid trenger foreldrerepresentanter til dugnadsgjeng, styre, etc etc. Og det er aldri noen som melder seg, så styreren plukker tilfeldig. To personer tilstede = dobbelt så stor sjanse for å havne med et verv! Men kanskje andre er tøffere enn oss når det kommer til dette Anonymous poster hash: 5f089...eba Selvfølgelig skal de ha foreldrerepresentanter i verv, hvorfor skal ikke du ta din del? 2
minister-mio Skrevet 29. oktober 2013 #20 Skrevet 29. oktober 2013 Har de ikke foreldremøtene deres i tida som barnehagen er åpen, altså? Merkelig. Vi har alltid fått det.. Anonymous poster hash: 338ad...aaa Det er ikke merkelig å ha foreldremøte etter barnehagens åpningstid. Hvem er med barna når voksne er med på møte? Det er merkelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå