AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #1 Skrevet 29. oktober 2013 Jeg har ganske langt hår og i følge frisøren har jeg ekstremt tynne hårsstrå (og mange. ) Jeg har sånt hår at jeg fint kan gå fire dager uten å børste det da jeg ikke får floker. MEN hvis jeg børster det så floker det seg. Og jo mer jeg børster, jo mer floker får jeg. Jeg kan gre igjennom håret en gang, men hvis jeg vil forme en frisyre og børste litt mer så floker det seg og jeg får knuter på håret. Kan tangle teazer være redningen min? Anonymous poster hash: 654e5...783
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #3 Skrevet 29. oktober 2013 Jeg er superfornøyd med den! Anonymous poster hash: 19c93...1b2
Gjest pausemusikk Skrevet 29. oktober 2013 #4 Skrevet 29. oktober 2013 Jeg mister mer hår av tangle teezer enn vanlig hårbørste, men alle mennesker er jo forskjellige så kan hende den er perfekt for deg
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #5 Skrevet 29. oktober 2013 Jeg mister mer hår av tangle teezer enn vanlig hårbørste, men alle mennesker er jo forskjellige så kan hende den er perfekt for deg Jeg også mister faktisk en del hår, men jeg har så mye på hodet at det bekymrer meg egentlig ikke. Jeg har aldri prøvd en hårbørste som grer håret så smertefritt før. Tommel opp Anonymous poster hash: 19c93...1b2 2
Karmosin Skrevet 30. oktober 2013 #6 Skrevet 30. oktober 2013 Jeg mister mindre hår med Tangle Teezer enn med vanlig kam/børste. Jeg har også tynne hårstrå som ikke floker seg særlig hvis det får være i fred, og kjenner til det med å få flere floker jo mer man børster, men har ikke hatt en eneste floke siden jeg kjøpte meg en Tangle Teezer. Tommel opp her også! 1
missdior Skrevet 30. oktober 2013 #7 Skrevet 30. oktober 2013 (endret) Tangle Teezer funker kanskje best på de med tynt hår, så kjør på! Jeg har en tangle teezer, og er ikke helt fornøyd med den. Jeg har kjempetjukt heksehår, og det floker seg hele tiden. Med tangle teezeren så bare kamufleres flokene hvis man kan si det sånn, de glattes ut, men forsvinner ikke. Pleier å gre håret med TT først, og så gå over etterpå med vanlig børste. For min del funker skikkelig trebørste med steinharde tagger Endret 30. oktober 2013 av missdior
Gjest Peanut Skrevet 30. oktober 2013 #8 Skrevet 30. oktober 2013 Jeg er en svoren fan av Tangle Teezer. ^^,
Millimani Skrevet 30. oktober 2013 #9 Skrevet 30. oktober 2013 Du vet ikke før du har prøvd! Jeg har veldig tykt hår, og jeg er veldig fornøyd med tangle teezer. Har hatt den veldig veldig lenge, og den er ikke slitt i det hele tatt. Selvsagt mister jeg endel hår, men ja...jeg tror jeg mister mindre nå enn med vanlig hårbørste. Det kan vel også variere fra person til person, hvor mye hver enkelt mister av hår ved å gre det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå