AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #1 Skrevet 29. oktober 2013 Sitter og funderer på hva min eks samboer mente med at jeg satte han i en vanskelig posisjon da jeg sa at jeg savnet han ca en mnd etter at han sa han muligens gikk videre? Jeg vet han sliter med å komme over meg og at han har prøvd flere ganger å gå videre uten å klare det. Det har vært noe usikkerhet fra oss begge, men da jeg omsider stikker fingeren i jorden og innser at det er han jeg vil ha, så dater han ei ny. Jeg er glad i han som både person og far til vårt barn og ønsker at han skal få et godt kjærlighetsliv - enten med eller uten meg, men føler så sterkt at han ikke vil bli helt lykkelig uten meg. Dessuten har jeg i senere tid omsider sett tydelig hvorfor vi ikke fikk det til og jobbet med min feil på området - noe jeg tror ville fått slutt på en uenighet vi har hatt og kranglingen som har følgt med (faktisk bare den ene tingen vi har kranglet om) Skulle så gjerne ha vist han det, men nå har kanskje toget gått...Dermed er jeg usikker på om han kan ha ment at det var ubehagelig ovenfor han selv eller hun han går ut sammen med. Det har også vært litt flørting mellom oss etter at han begynte gå ut med hun, men jeg legger ikke så mye i det. Kanskje har han bare villet vite hvor jeg sto - vet ikke, men i mine øyne flørter man ikke med eksen om man er forelsket i en ny. Er jeg innbilsk om jeg våger håpe han sa jeg satte han i en vanskelig posisjon fordi jeg gjorde det vanskelig for han å komme over meg med å si slike ting? Hvordan tolker dere det? Takker mye for svar! Hilsen frk. fortvilt og forvirret Anonymous poster hash: b5007...e7a Anonymous poster hash: 6d5f2...bc1 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #2 Skrevet 30. oktober 2013 Det er slik jeg hadde tolket det. Altså at han nå fikk 2 valg. Og å tenke på to ting samtidig er jo ikke så lett for en mann Anonymous poster hash: 6d5f2...bc1
Gjest .-L-. Skrevet 30. oktober 2013 #3 Skrevet 30. oktober 2013 Er nok ikke noe fasit svar på det, men kanskje du kan si til han at du tok feil, og at du ønsker å være med han?
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #4 Skrevet 30. oktober 2013 Tredje tråden din dette? Anonymous poster hash: a6d55...b74 2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #5 Skrevet 31. oktober 2013 vel, man kommer ikke over en person på en mnd så at han fremdeles har følelser for deg er ganske normalt (om de ikke var forsvunnet før bruddet da) han sliter neppe med å komme over deg men trenger tid som alle andre som har vært i langvarige forhold. er heller ikke "over" eksen min men ville ikke hatt han tilbake Anonymous poster hash: d7ee2...819
@Maja Skrevet 31. oktober 2013 #6 Skrevet 31. oktober 2013 Trur du burde gje han tid. Du har gitt signal om at du savner han, då veit han det. Om ting har vore turbulent så sliter han nok med å stole på deg, og det høyres ut som han har måtta jobba litt med å komme over deg. Frå han side så skjønner eg at det blir vanskelig om du kjem og vil ha han tilbake når han endelig er på vei vidare i livet sitt. Uansett så bør du vere heilt sikker på at du virkelig vil ha han tilbake, og ikkje bare ser annaleis på ting fordi han dater andre og slik. Men trur det beste er å ikkje prøve så hardt, og heller la han komme tilbake om han finner ut sjølv at det er rett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå