Gjest anonym97531 Skrevet 29. oktober 2013 #1 Skrevet 29. oktober 2013 (endret) I går kveld satt jeg ved pc'en min og begynte plutselig å klø litt på håndleddet. Så oppdaget jeg 5 klumper (ser ut som kviser, men er ikke det). Plutselig oppdager at jeg har masse av det samme på leggene mine. Edit: problemet gikk over. Endret 24. mars 2016 av anonym97531
Thorn Skrevet 29. oktober 2013 #2 Skrevet 29. oktober 2013 Kan høres ut som elveblest. Jeg kan få det når jeg spiser noe jeg ikke tåler, f.eks. veldig sterkt krydret mat eller for mye godter med sitronsyre. Du kan forsøke å ta en allergitablett, men hvis du aldri har hatt det før ville jeg ha kontaktet lege uansett, for sikkerthets skyld.
Gjest anonym97531 Skrevet 30. oktober 2013 #3 Skrevet 30. oktober 2013 Kan høres ut som elveblest. Jeg kan få det når jeg spiser noe jeg ikke tåler, f.eks. veldig sterkt krydret mat eller for mye godter med sitronsyre. Du kan forsøke å ta en allergitablett, men hvis du aldri har hatt det før ville jeg ha kontaktet lege uansett, for sikkerthets skyld. Var det jeg fryktet at det kanskje kunne være. Har aldri hatt det før, men har lest om det og føler jeg har samme symptoner. Kjæresten min ringte til legen vår i dag og jeg fikk beskjed om å prøve å rense huden min og gikk det ikke vekk da så ville han at jeg skulle ta meg en tur ned
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå