-ida- Skrevet 4. mai 2004 #1 Del Skrevet 4. mai 2004 Jeg har så lyst til å gi noe annet enn penger til min fetter som skal konfirmeres om noen uker. Men hva vil gutter i den alderen ha da? Han er interessert i data og dataspill, noe serlig mer vet jeg ikke om han. Men jeg liker ikke å gi bort penger da jeg synes det er så upersonlig, hva er en akseptabel sum å kjøpe for da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 4. mai 2004 #2 Del Skrevet 4. mai 2004 Summen kommer vel ann på hvor god kontakt du har med fetteren din... Er selv ikke særlig glad i å gi penger i gave, men akkurat konfirmasjonsgaven vår var 500,- til min manns kusines sønn (...tok du den??.. ) Nå har vi hatt kontakt med dem. Ellers går det jo ann å gå sammen med flere og splei51se på en klokke, gavekort til mopedlappen ( hvis det er interessant??), eller... kommer ikke på mere... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 4. mai 2004 #3 Del Skrevet 4. mai 2004 Vet om mange som har fått fin kniv, koffert, barbermaskin, slipsnål, mansjettknapper, penklokke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 4. mai 2004 #4 Del Skrevet 4. mai 2004 Hvis han er interessert i data så kan du kjøpe hodetelefoner til han. det ga vi i vår fetters konfirmasjon og han ble veldig glad for dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snitta Skrevet 5. mai 2004 #5 Del Skrevet 5. mai 2004 Jeg synes det er greit med 500 -800 kroner i gave. Det er ikke lett å vite hva man skal kjøpe ,men du kan jo feks gi et gavekort på et dykkerkurs. Kanskje det er noe som han synes er spennende og det er jo noe han kommer til å huske. Ellers så er det jo fint å gi slipsnål, gavekort, klokke og abonnement på et blad han liker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2004 #6 Del Skrevet 6. mai 2004 Da sønnen min konfirmerte seg i fjor fikk han penger men også en ting som han kan ha som minne hele livet. Så jeg kjøpte slipskjede i gull. Slipsnål ble også vurdert,men da han pakket opp og så hva det var så ble han så superglad. Smykket passer til alle slips i alle aldre, også er det meget elegant og stilig. Dette har han båret endel ganger og han bruker det hver eneste gang dressen skal på. ellapille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2004 #7 Del Skrevet 6. mai 2004 Synes det holder i massevis med 200 kr til en fetter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ellapille Skrevet 7. mai 2004 #8 Del Skrevet 7. mai 2004 man får flotte og store sølvringer til gutter for 200,- kroner. Sønnen min fikk en til sin komf og den falt innmari i smak. han har ikke tatt den av på et år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå