Gå til innhold

Møte tenårskjærlighet igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei trenger litt råd her.. gutt 21 her. Skal ta det kort, altså sommeren i 2007 når jeg var 14 opplevde jeg min første kjærlighet og hun var 13 detta varte i ca 1 år og har masse gode minner med ho som er markert for resten av livet. Vi hadde aldri sex pga begge var for unge, men vi gjorde alt det andre seksuelle. Det tok slutt pga teite grunner og begge hadde problemer under ungdomskoletiden...Men jeg lovte henne at jeg ville altid ha et godt øye for ho i fremtiden uansett hva som kom til å skje..

Ble deretter sammen med en jente som jeg var i et forhold med i ca 2 år under videregående. Sånn type som alt skjer veldig fort og det er intens også tok det slutt. Var veldig fint dette forholdet og langt mer seriøst en det når jeg var 13-14..

Vi bor begge i en by på ca 5000 så her kjenner de fleste hverandre. I løpet av de siste 2 åra så har vi møtt hverandre hyppig under fester og på byen..kjemien er der med engang og alt plaffer hele tiden, nå som vi også er eldre så har jeg blitt henne med hjem og hun meg under disse tilfellene og vi har hatt sex rundt 5 ganger med alkohol i bildet. Vi møter hverandre jevnlig pga jeg jobber som assisterende sjef på butikken her i byen så jeg ser henne temmelig ofte, i tilegg så jobber hun rett over gata på en pizzzaesturang som kjøper varer fra oss.

Når vi ligger sammen er det ikke bare sex, det er lidenskapelig og ja helt villt egentlig, beste sexen jeg har hatt noensinne. Ligger og ser hverandre i øynene og ja har ikke følt sånn her på lenge..Vi har tatt møtene i etterkant greit og vi holder en fin tone. Men nå er jeg lei og har bestemt meg for å satse på henne for jeg føler hjertet mitt dunker for ho..Så manna meg opp etter ca 1 års med redsel..

Så hadde hun over på besøk i den helga som var og vi pratet i timevis og så film tilslutt, jeg ville ikke kysse henne når hun skulle gå i og med at det føles ikke riktigt for meg på første date..Men så kommer hun til Lørdag igjen også, har tenkt og lage noe middag og gå inn for det da..tror dere at det er for tidlig med sex? Jeg mener hvis stemninga er der og jeg kan godt hette opp stemmninga:) Jeg lurer bare hva hun tenker siden vi har allerede hatt sex sammen de andre gangene med alkohol i bildet, men aldri i edru tilstand. Hun er den vakreste skapningen som fanga øynene mine for godt over 6 år siden og hun er fortsatt den samme for meg..

Anonymous poster hash: fb56f...65a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fortell henne det som står i siste setning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...