Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var så uheldig å si til min eks at jeg savnet han få uker etter at han har fortalt meg at han kanskje kommer til å gå videre med ei han er intr. i. Jeg har ikke sagt at jeg ønsker å bli sammen med han igjen, men at jeg føler litt for han enda. Tror han prøver å fortrenge følelser for meg, som jeg vet han har, og gå videre.

Da jeg gikk bort til han for å si at jeg savnet han sa ha: Du setter meg i en vanskelig posisjon når du sier slikt - men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal tolke den helt ...svarte bare på impuls: Jeg vet det.

Så nå lurer jeg på hva som ligger bak. Han er en veldig taus mann som ikke vil snakke direkte om følelser dermed får jeg ikke noe konkret svar fra han. Selv tenker jeg at han svarte slik han gjorde fordi det ga han en dårlig følelse ovenfor seg selv eller denne som han går ut med. Eller så var det kanskje en indirekte måte å fortelle meg at han blei veldig i stuss på den nye contra meg når jeg sa det. Da han møtte hun hadde han nok gitt opp håpet på at jeg ville ha han tilbake.

Anonymous poster hash: b5007...e7a

Anonymous poster hash: 852ee...82c
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...