Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Badebuksa
Skrevet

..at dersom en person blir hakket på, på internett (nettfora), så slenger man seg på og blir med i hønsegjengen og hakker og støtter mobberne? Come on! Vet at det er mange der ute, innrøm det!

*venter spent*

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Summers
Skrevet

Jeg tror faktisk ikke jeg er skyldig, selv om jeg ikke oppfører meg eksemplarisk på nett.

• Liker 1
Skrevet

Tror ikke jeg er en av dem..

Skrevet

..at dersom en person blir hakket på, på internett (nettfora), så slenger man seg på og blir med i hønsegjengen og hakker og støtter mobberne? Come on! Vet at det er mange der ute, innrøm det!

*venter spent*

Vel, jeg blir aldri med i heiagjengen som hakker på folk.

Skrevet

Du får gå foran som en ærlig sjel da, Badebuksa. Er det et tilfelle av "på seg selv kjenner man andre" vi er vitne til?

Anonymous poster hash: 32123...03c
  • Liker 7
Gjest Badebuksa
Skrevet

Det er et meget alvorlig tilfelle av "vær ærlig, ikke lyv for deg selv". Men kanskje alle mobberne sover nå da. Lader opp til morgendagen. Mulig det!

Skrevet

*venter spent*

Nope. Det er mye vondt jeg kan si om meg selv, men skal ihvertfall ha den at jeg sympatiserer med underdog'en...som oftest...med mindre underdog'en er fullstendig idiot. Men når det er sagt, har jeg mer respekt for de som kommer med heftige personangrep og mobbeinnlegg enn de som står bak og plusser dem, en trend jeg har merket meg her. Det er et par brukere her som alltid får dritt slengt etter seg, og disse innleggene får som oftest 5-6-7 plusser, hvilket forteller meg at det ihvertfall er 5-6-7 sånne typiske "followers" som henger her.

Gjest Cytosin
Skrevet

Oi, ingen enda.. Løgnere ;)

Løgnere? Oppegående mennesker oppfører seg ikke på den måten. Noen mennesker trenger å bli satt på plass, helt med på den, men å mobbe\hakke er noe jeg håper voksne holder seg for god til.

• Liker 7
Gjest Badebuksa
Skrevet

Løgnere? Oppegående mennesker oppfører seg ikke på den måten. Noen mennesker trenger å bli satt på plass, helt med på den, men å mobbe\hakke er noe jeg håper voksne holder seg for god til.

Enig. Men dessverre er det endel voksne som ikke oppfører seg fint. Er det de vi kaller kjerringer?

Gjest Badebuksa
Skrevet

Nope. Det er mye vondt jeg kan si om meg selv, men skal ihvertfall ha den at jeg sympatiserer med underdog'en...som oftest...med mindre underdog'en er fullstendig idiot. Men når det er sagt, har jeg mer respekt for de som kommer med heftige personangrep og mobbeinnlegg enn de som står bak og plusser dem, en trend jeg har merket meg her. Det er et par brukere her som alltid får dritt slengt etter seg, og disse innleggene får som oftest 5-6-7 plusser, hvilket forteller meg at det ihvertfall er 5-6-7 sånne typiske "followers" som henger her.

Plusserne i en sånn situasjon er jo fryktelig feige.

• Liker 2
Skrevet

Nei, jeg har bedre ting å gjøre enn å tråkke på folk bak en anonym maske på internett. Jeg håper at de menneskene som gjør slikt kan få hjelp, for de kan da umulig ha det bra med seg selv når de har et behov for å gjøre sånt mot andre.

Skrevet

Spot on (som vanlig).

Anonymous poster hash: 32123...03c

• Liker 1
Gjest Cytosin
Skrevet

Enig. Men dessverre er det endel voksne som ikke oppfører seg fint. Er det de vi kaller kjerringer?

Kjerringer og drittsekker - men de overser man bare. Ikke like morsomt å holde på slik hvis en ikke får respons. "Ignore them til they fade away", det gjør jeg.

Skrevet

Nei. Jeg "henger meg ikke på" bare for å gjøre det.

Jeg har ingen problemer med å være ærlig. Som at jeg er mer direkte og rammende enn i det virkelige liv. Men jeg mener det jeg mener, og som regel går jeg oftere mot strømmen enn med den, spesielt i samlivsspørsmål der responsene er velig kulturelt betinget (og jeg ikke føler meg spesielt norsk).

Jeg hiver meg ikke inn i en mobbegruppe bare for å gjøre det. Jeg kan være brutalt ærlig - hvilket noen velger å anse som en "mobber" dersom de ikke tar konstruktiv kritikk. Men jeg hiver meg ikke inn på en debatt og hakker på en underdog for å være en av gjengen. Jeg uttaler meg heller ikke irrasjonelt. Jeg var ikke en mobber på skolen og er det heller ikke nå. Ser ikke helt hva slags selvtillit jeg skulle få av det.

Skrevet

Jeg henger meg aldri på andre, liker å være først ute med å mobbe. Har noen andre vært først ute og markert seg, leter jeg videre etter et nytt offer.

Så kul og tøff er jeg.

Anonymous poster hash: 9e7b8...b23

• Liker 2
Skrevet

Nei. En kjerring er en kone som er kjær. Og vi skal ikke misbruke det navnet. Jeg mobber ikke folk på internett eller til vanlig, fordi jeg vet hvordan det er å bli mobbet selv.

Anonymous poster hash: 87286...846

Skrevet

Mobbing? Nei.

Sarkastiske sleivspark når noen ber om det og jeg er i riktig humør? Å ja da.

Men det greier jeg fint uten hjelp. Og kommer jeg over en hønsegjeng er det mer sannsynlig at jeg sparker den veien.

:kaklehone:

Anonymous poster hash: e1db3...caf
  • Liker 1
Skrevet

si meg, om dere ser noen som er ufine og direkte stygge, dere ser det rett foran dere -Sier dere ikke noe?

Meldes det ikke av deg videre?

Å ikke gjøre noe med det er like ille.

Når jeg ser noe på KG så rapporterer jeg tvert. Og brukere blir stengt ute titt og ofte. Tråer blir redigert osv.

Ikke Sarkastiske sleivspark så klart, men stygge ufine ting.

På blogger er jeg aldri, så jeg kan ikke si noe i den sammenhengen.

Skrevet

Jeg innrømmer det glatt; at jeg i et svakt øyeblikk skulle gjort som mange andre i tråder som gjerne omhandler Fotballfrue. Så langt har jeg greid å holde meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...