AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #1 Skrevet 28. oktober 2013 I fjor vinter brukte vi bilstolposen i vogna. Den blir for liten i år. Er det nødvendig med vognpose, lønner det seg, eller klarer man seg fint uten?Anonymous poster hash: f7205...8d3
Yesterday Skrevet 29. oktober 2013 #2 Skrevet 29. oktober 2013 Jeg ville kjøpt det om ungen er mye ute i vogna, f.eks sover i den hjemme el i barnehagen.
ViljaH Skrevet 29. oktober 2013 #3 Skrevet 29. oktober 2013 Hvis du skal bruke vogna ute i vinter, så må du ha noe varmende rundt ungen. Du kan bakse ulltepper rundt, eller kjøpe en vognpose. Jeg har odenwalder dunpose, koster ca 1200,-(mulig det var på salg) og varer i 4 år eller så. Hvis du skal ha ungen til å sove/trille i vogn når det er kaldt de nærmeste årene, kan du like gjerne kjøpe pose nå, så får du brukt den mer.
kisskissbangbang Skrevet 29. oktober 2013 #4 Skrevet 29. oktober 2013 Jeg hadde definitivt kjøpt pose. Mye greiere enn å styre med tjukt med klær og pledd og dyner.
Gjest Maman Skrevet 29. oktober 2013 #5 Skrevet 29. oktober 2013 Ja, bør ha det hvis ungen sover i vogna i hvert fall.
Gjest pysepusen Skrevet 29. oktober 2013 #6 Skrevet 29. oktober 2013 Jeg ville absolutt kjøpt pose. Du finner tilbud rundt om nå.
Gjest Marmot Skrevet 29. oktober 2013 #8 Skrevet 29. oktober 2013 Det kommer jo litt an på om ungen skal sove der eller ikke. Jeg hadde vognpose som bare var i bruk når sønnen min sov, om vi skulle noe sted og eller bare trille en tur, hadde han på seg tøy til å være ute, siden han gjerne ville gå litt selv og sånn. Hadde han ikke sovet da, hadde jeg ikke giddet å ha vognpose.
Stinelin Skrevet 29. oktober 2013 #9 Skrevet 29. oktober 2013 Helt nødvendig for vår del også. Kjøpte ny nå, med forlengerdel som gjør at den varer lenge. Ser for meg at han kan bruke den som sovepose på telttur osv.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #10 Skrevet 29. oktober 2013 Vi har også vognpose (easyGrow med forlengerdel, av dun) som har vært helt uunnværlig. Men her i nord er det kaldt om vinteren. Og barna sover alltid ute i barnehagen, omtrent uansett temperatur. I en slik pose VET man at de holder varmen. Anonymous poster hash: 53491...195
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #11 Skrevet 29. oktober 2013 Men når det er 15 minus så er det vel greit å ha en sånn på trilleturer?Anonymous poster hash: 216a6...310
Tordensky Skrevet 29. oktober 2013 #12 Skrevet 29. oktober 2013 Vi er avhengig hvertfall. Ettåringen sover ute i bhg og hjemme i helgene, og vi triller en del frem og tilbake hit og dit da vi ikke har bil. God og varm Troller Iglo, han er deilig og varm når han har stått ute i kulden i to timer og sovet :-)
Gjest Magdalene Skrevet 29. oktober 2013 #13 Skrevet 29. oktober 2013 Nødvendig her hvertfall. Ikke bare til soving, men når vi går tur og han sitter rolig i vognen blir det jo fryktelig kaldt uten pose på vinteren.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #14 Skrevet 29. oktober 2013 Vi brukte vognposen masse også etter et år, og i barnehagen likte de den for da trengte de ikke alltid kle på barnet så mye før det ble lagt til soving. Anonymous poster hash: 6175f...7df
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #15 Skrevet 29. oktober 2013 Vår sover i vogna om dagen, så her bruker vi voksiposen hver dag. Dersom hun alltid sov inne, tror jeg ikke det hadde vært helt nødvendig for oss. Anonymous poster hash: 2798d...b6e
Gjest Elyssa Skrevet 29. oktober 2013 #16 Skrevet 29. oktober 2013 Ser du har fått mange fine svar, men skriver litt alikevel. Hvis han skal sove i vogn, er det nok lettest med pose, men du kan jo bruke vinterdress og tepper f.eks. også. Spørs litt på ditt behov kan du si..
Gjest chiki Skrevet 29. oktober 2013 #17 Skrevet 29. oktober 2013 Vår sov i barnehagen til hun var nesten 3 år, så brukte vognposen i nesten 3 år. Hun hadde en i barnehagen og en hjemme:)
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #18 Skrevet 29. oktober 2013 Jeg kjøpte til ettåringen nå i høst og synes det er veldig praktisk. Han sover ute på dagtid men også når vi går tur er det praktisk synes jeg, han kommer ikke til å gå utendørs før til våren uansett. Og selv til neste år kommer han antageligvis til å sove ute. Kjøpte en voksipose på tilbud.Anonymous poster hash: e6f6a...2f4
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #19 Skrevet 29. oktober 2013 jeg kjøpte en voksipose til nr 1, brukten den 5-6 ganger, men det var bare upraktisk, plundrete og alt for varmt! Så vi endte opp med dress og dyne. Det var også mye bedre når hun skulle sitte i vogna. Hadde lammeskinn under henne da. Nr 2 er 1 år nå, og aldri i verden om han hadde villet ligge stille nedi en sånn pose! Men han liker å ha dyna rundt bena. Nå sover ikke mine i vogn i det hele tatt, så akkurat det er ikke noe tema. Men jeg synes uansett de posene bare er upraktiske, kumpete og store... Dyne gjør samme nytten:) Anonymous poster hash: 2ad88...66b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå