Gå til innhold

Jente som ikke tar nei for et nei

Anbefalte innlegg

Skrevet

For ca ett år siden holdt jeg på med ei jente. Jeg begynte å få følelser for henne, men hun holdt også på med en annen som jeg ikke visste om. Da jeg fikk vite om han innså jeg raskt at jeg var andre valget hennes. De ble sammen kort tid etter og jeg ble veldig såret. En stund var jeg veldig bitter og sur på henne og, men det gikk over. Jeg har møtt de flere ganger på fest etter dette uten noe problem. Nå har de slått opp og hun tok kontakt med meg igjen. Hun har hintet til at hun gjerne vil fortsette der vi slapp, men jeg har ingen følelser for henne lengre og er ikke interessert i noe mer med henne. Hun har villet møtes noen ganger, men jeg har vært opptatt med skole og det vil jeg være en stund framover også. Hun sender meg meldinger daglig og i det siste har de begynt å inneholde hjerter og ting som "kjekken", "søten" osv. Hun spurte meg til og med direkte en gang "Kan vi fortsette der vi slapp sist gang?" og da svarte jeg "Nei, beklager, men jeg er ikke interessert i deg lenger" Men hun fortsetter enda, hvordan kan jeg få henne til å skjønne at jeg ikke vil noe? Skal jeg bare kutte kontakten? Det virker litt slemt synes jeg.

Anonymous poster hash: 0b3e4...8eb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ikke bare være ærlig å si det som det er? Hennes tap :P

Skrevet

Si som så at du ikke er interessert lengre og du ville satt pris på om hun sluttet å sende meldinger, du vil helst slippe å må kutte kontakten og ignorere henne. Og om hun da fortsetter å ta kontakt og du slutter å svare, så kan hun ikke klage på at du ikke har sagt i fra i alle fall.

Anonymous poster hash: 84788...f79

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...