Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere vet, sånne halsbånd som sitter tett rundt halsen... Ikke noe seksuelt, altså :fnise: Husker de var veldig populære før, de svarte som snirklet seg i mønstre tett rundt halsen, ikke sånne kjempesvære goth-greier. De var å få kjøpt overalt på butikker som Glitter o.l men nå finner jeg dem ikke! Noen som har forslag? Helst ikke for dyre, heller, og ikke nettbutikker.

Anonymous poster hash: 3fcf8...762
Videoannonse
Annonse
Skrevet

babumpibom, byggmakker

Skrevet

Det er disse du mener, ikke sant?

http://www.ebay.com/itm/Handmade-90s-Vintage-Black-Tattoo-Choker-Necklace-Bangle-Set-Stretch-Bracelet-/181228364600?pt=AU_FashionJewellery&hash=item2a320d6338

Jeg har ikke sett dem i norske butikker på mange år, så jeg ville nok kjøpt dem på eBay om jeg var deg.

Anonymous poster hash: 602c2...68b

Ja! Sånne :)

Får lete litt til, hvis ikke bestiller jeg på ebay. Takk!

Skrevet

Åh! 90tallsflash! Charmed, bukseskjørt og mørkere kajal enn lebestift :) good times!

• Liker 1
Gjest Tigress
Skrevet

Åh! 90tallsflash! Charmed, bukseskjørt og mørkere kajal enn lebestift :) good times!

Kajalen er vel framleis mørkare enn leppestiften??

Skrevet

Kajalen er vel framleis mørkare enn leppestiften??

ikke i nærheten av hva den var i gode gamle dager..

Gjest Tigress
Skrevet

ikke i nærheten av hva den var i gode gamle dager..

Blandar du saman kajal og lipliner, tru? Svart og brun kajal er vel om lag like vanleg i dag som på 80-talet? Om noko var det vel vanlegare med electric blue kajal på 80-talet enn no?

Skrevet

Blandar du saman kajal og lipliner, tru? Svart og brun kajal er vel om lag like vanleg i dag som på 80-talet? Om noko var det vel vanlegare med electric blue kajal på 80-talet enn no?

Ah damn it... Ja selvfølgelig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...