AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #21 Skrevet 29. oktober 2013 Desigual, faktisk. Likte det såå godt for noen år siden. Så oppdaget jeg at svigerinna mi som er 54, og mora mi som er 72 (!) bare elsker den butikken. Etter at moren min og jeg en gang hadde på oss ganske lik bomullgenser i "spreke og morsomme mønstre", kjøper jeg bare barnetøy på salg der. Anonymous poster hash: 9003b...266 7
Magnifique Skrevet 29. oktober 2013 #22 Skrevet 29. oktober 2013 SparKjøp synes jeg tar kaka. Masse "billige" klær i rare, tynne stoffer. Mye mønster og lange cardigans - ser ut som noe av dårlig kvalitet man kunne fått med i et blad. KappAhl også. Jeg har gitt denne butikken så mange sjanser, men det funker ikke for meg. Jeg ser jo at det er mange unge som jobber der, men.. Ellers finnes det jo mange, små butikker, som spesialiserer seg på klær for damer på 40/50 +. 5
globalagogo Skrevet 29. oktober 2013 #23 Skrevet 29. oktober 2013 Helt klart KappAhl. Ingen over, ingen ved siden. 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #24 Skrevet 29. oktober 2013 SparKjøp synes jeg tar kaka. Masse "billige" klær i rare, tynne stoffer. Mye mønster og lange cardigans - ser ut som noe av dårlig kvalitet man kunne fått med i et blad. KappAhl også. Jeg har gitt denne butikken så mange sjanser, men det funker ikke for meg. Jeg ser jo at det er mange unge som jobber der, men.. Ellers finnes det jo mange, små butikker, som spesialiserer seg på klær for damer på 40/50 +. Jeg liker ikke akkurat klærne, men jobb må jeg jo ha. -ts Anonymous poster hash: 249e5...221 4
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #25 Skrevet 29. oktober 2013 Bogerud. Anonymous poster hash: 5da78...49e 3
Amanda C. Skrevet 29. oktober 2013 #26 Skrevet 29. oktober 2013 PM, alle matbutikker med klær, Kappahl og lindex, Vivikes, Th Rasmus, Ser noen har skrevet Cubus, men hjemme er det en ordentlig ungdomsbutikk. 2
Gjest Lille-pus Skrevet 29. oktober 2013 #27 Skrevet 29. oktober 2013 (endret) Jeg har et helt klart bilde av en kjerringbutikk inne i hodet mitt... og den er langt fra noe av det jeg setter mine ben i selv - den er en av dem som alltid har minst en butikk på ethvert handlesenter, og som 'durer ivei' med hvor personlig og individuell den er... Det hadde jo forøvrig være interessant å fått noen bilder av hva slags klær som selges i det som defineres som typisk kjerringbutikk, - slik at vi på 40/50+ vet hva vi egentlig skal kle oss i for å passe inn..... Endret 29. oktober 2013 av Lille-pus 3
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #28 Skrevet 29. oktober 2013 Sparkjøp, men der er det flest utlendinger som handler. Handler ikke klær der selv, kun strikkegarn og stoff. Anonymous poster hash: b1c08...e30 1
Gjest Lille-pus Skrevet 29. oktober 2013 #29 Skrevet 29. oktober 2013 Sparkjøp, men der er det flest utlendinger som handler. Handler ikke klær der selv, kun strikkegarn og stoff. Anonymous poster hash: b1c08...e30 Jeg kjøper de supre benklærne i merinoull (som jeg bruker under skjørtene mine på vinteren) hos Sparkjøp. - det skal de har, at der vinner de. 1
Magnifique Skrevet 29. oktober 2013 #31 Skrevet 29. oktober 2013 Jeg liker ikke akkurat klærne, men jobb må jeg jo ha. -ts Anonymous poster hash: 249e5...221 Var ikke noe vondt ment mot de som jobber der. Det jeg mente er at det er en del unge som jobber der, men at det er få unge som handler der - i hvert fall som jeg har sett. (Men det vet du sikkert bedre enn meg) 2
makkapakka Skrevet 29. oktober 2013 #33 Skrevet 29. oktober 2013 Syns det bare går kjerringer på alle butikkene rundt her.. så da lurer jeg på hva som befinner seg på LIndex og KappAhl som jeg har boikottet... 1
daemonia Skrevet 29. oktober 2013 #34 Skrevet 29. oktober 2013 SparKjøp synes jeg tar kaka. Masse "billige" klær i rare, tynne stoffer. Mye mønster og lange cardigans - ser ut som noe av dårlig kvalitet man kunne fått med i et blad. Spar Kjøp var faktisk den butikken jeg umiddelbart kom på når jeg så denne tråden. Ingenting slår dem når det kommer til kjerring-faktor. Og det av de samme grunnene som du nevner. Hadde dårlig råd en periode og måtte dit å kjøpe bukse. Herregud, det er det verste jeg har gått i noen gang! Rar fasong, tynt og ubehagelig stoff, og (correct me if I'm wrong) stretch i ALT. Jeg setter aldri mine bein inn i en Spar Kjøp butikk igjen. Ikke for barneklær en gang. 1
Wonders Skrevet 29. oktober 2013 #35 Skrevet 29. oktober 2013 (endret) oh jeg er livredd for å lese om mine butikker er her... Ingen av disse overnevnte er ikke kjærring for meg. Adele som ligger ved Tinghuset i Oslo er sånn.... Gerry Weber Mikko Bitte Kai Rand Endret 29. oktober 2013 av Wonders 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #36 Skrevet 29. oktober 2013 Jeg vet i hvertfall at den mest tacky butikken er leatherman... Anonymous poster hash: e711c...ae5 4
She_Leiva Skrevet 29. oktober 2013 #37 Skrevet 29. oktober 2013 Jeg hadde følt meg som ei supergammel kjerring om jeg hadde kjøpt klær på klesavdelingen på Obs! 3
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #38 Skrevet 29. oktober 2013 Lindex har tatt seg veldig opp de siste årene synes jeg, KappAhl og Cubus derimot...gidder ikke gå inn en gang. Bogerud, Sparkjøp o.l er temmelig kjerring, men bra på feks ullklær (både til barn og voksen) Vic og Match er ganske kjerring, men har noen merker som er ok så der kan det gå an å finne et gullkorn. Pm, Chantal o.l. = definitivt kjerring.Anonymous poster hash: 3bffd...5aa 3
Wonders Skrevet 29. oktober 2013 #39 Skrevet 29. oktober 2013 Pm, Chantal o.l. = definitivt kjerring.Anonymous poster hash: 3bffd...5aa Jepp
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #40 Skrevet 29. oktober 2013 Var ikke noe vondt ment mot de som jobber der. Det jeg mente er at det er en del unge som jobber der, men at det er få unge som handler der - i hvert fall som jeg har sett. (Men det vet du sikkert bedre enn meg) Neida, jeg skjønner det Ja, det er nok mest folk over 40 år som kjøper klær til seg selv, og folk i alle aldre som kjøper barne- og babyklær. Newbie-serien til babyer er veldig populær Anonymous poster hash: 249e5...221 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå