Gå til innhold

Hvilke butikker anser du som kjerringbutikker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonymous poster hash: 249e5...221
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lindex

Anonymous poster hash: 3b0f2...463
  • Liker 4
Skrevet

Slike små butikker som er i enkelte gater som spesialiserer seg på kvinner. Slike der det alltid er slike kvinner som ser ut som de kommer fra sositeten i byen. Og de er gjerne 40 år og mer opp til 70 kanskje.

Kjedebutikker som HM, Lindex etc er ikke kjerring, men kan ha noe kjerring klær. Spar Kjøp har mye kjerring klær, men litt gull en sjelden gang.

Anonymous poster hash: 82424...bd4
  • Liker 12
Skrevet

Match.

Anonymous poster hash: 5da78...49e
  • Liker 9
Skrevet

Syns Lindex har tatt seg veldig opp.

Det er en butikk som heter Uno, tror jeg. Den forbinner jeg med damer på 45+.

• Liker 10
Skrevet

Match.

Anonymous poster hash: 5da78...49e

Oh no! Da er jeg kjerring..

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes egentlig ikke det er noe kjerring-butikker. Jeg ser folk i ulik alder i alle butikker. Men det er jo selvfølgelig ikke like kjekt hvis man står å prøver samme plagg som 60-åringen ved siden av.

Men hvis jeg måtte valgt noen, så måtte det blitt vivikes, økonomisko og stil. Det er gjerne de butikkene jeg går forbi uten å titte inn, pga. jeg tror utvalget er for eldre kvinner. Men hvis jeg først er innom, så har de faktisk mye fint :)

• Liker 4
Skrevet

Vivikes og Vic slår meg som kjerringbutikker :fnise: Jeg blir selv overrasket de gangene jeg går innom disse butikkene, for de har ofte mange fine klær og merker, men butikkene ser så rotete og mer "gammeldagse" (i mangel på et bedre ord) ut.

• Liker 9
Skrevet

Vero Moda

Anonymous poster hash: b0bb7...33d
  • Liker 4
Skrevet

Pm og spar kjøp

• Liker 6
Skrevet

Vic, Match, Vivikes og KappAhl.

• Liker 4
Skrevet

Ja pm og vivikes ja, kom ikke på navna istad.

• Liker 1
Skrevet

PM har faktisk verdens diggeste jeans! men ellers er det PM jeg ser på som kjerring. Før syns det var flere butikker som hadde klær som lyste kjerring, men nå syns jeg de fleste butikkene har flere bra klesplagg :)

Skrevet

PM har faktisk verdens diggeste jeans! men ellers er det PM jeg ser på som kjerring.

Sant! De har fine jeans med plass til rumpe og hofter. Synes det er mye kjerring på KappAhl, spesielt fargene og mønsterne. Mye mørkerødt/svart kjerringmønster.

Skrevet

Er 42 og da sikkert i kjerringkategorien for de fleste her inne;) Men syns vel at PM er kjerring...har bare vært innom en..Sparkjøp...tildels Kappahl... dukker opp noe fint der iblant. .

Anonymous poster hash: 779d8...ac7

Skrevet

KappAhl og Cubus syntes jeg er kjerring. Lindex har tatt seg mye opp.

• Liker 2
Gjest Amber Rose
Skrevet (endret)

Rasmus Tallaksen, PM, Vic, Vivikes, Match, Sparkjøp, Obs, Zizzi, KappAhl.

Det er de butikkene på det lokale senteret her som er kjerring.

Endret av Amber Rose
  • Liker 1
Skrevet

Chantal :)

Anonymous poster hash: 0b91e...35a

Skrevet

PM, Sparkjøp, KappAhl og Vero Moda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...