Gjest gjest1 Skrevet 4. mai 2004 #1 Skrevet 4. mai 2004 Jeg er stor fan av SATC, og da særlig rollefiguren Carrie. I går så jeg imidlertid Oprah show på tv, hvor de fire jentene fra serien var gjester. Jeg ble så skuffet. Sarah Jessica Parker fremstod som et - ja, hva skal jeg kalle det - fjøshue. Hun satt der i sofaen og fniste og hadde omtrent ikke en eneste fornuftig ting å si. Hun kom med noen krokodilletårer når det gjald nedleggelse av serien ("It's like... uh... loosing my FAMILY, you know!"), og virket vinglete og litt dum. Jeg synes Carrie er så suveren og oppegående, og jeg har nok kanalisert en del gode egenskaper over til Sarah J.P. Ok, jeg er enig i at det er rimelig barnslig å henge seg opp i skuespillere. Men jeg ble nå skuffet allikevel jeg da. Flere som så showet og som er enige med meg?
Gjest Pjusk Skrevet 4. mai 2004 #2 Skrevet 4. mai 2004 Jeg så ikke dette innslaget, men skjønner hva du mener! Jeg bryr meg stort sett fint lite om skuespillere, men har alltid "digget" Bruce Willis. Skuffelsen var stor da jeg så ham for 1 - 2 år siden på David Letterman sitt show. Han var helt dust!!!!! For noen uker siden var han gjest igjen, og jeg tenkte at nå kom han sikkert til å rette opp inntrykket. Men neida..... Herrejeremias!!!
Gjest Embla s Skrevet 4. mai 2004 #3 Skrevet 4. mai 2004 Kjenner igjen følelsen, ja.. Man tenker jo automatisk at skuespilleren er nødt til å ha, i allefall snev av, karakterens sider.. Men det er vel det som kjennetegner en god skuespiller da, at de kan spille noen vi liker/blir glad i, på tross av at de er noen patetiske stakkarer egentlig?!
Gjest 1111 Skrevet 4. mai 2004 #4 Skrevet 4. mai 2004 Jeg så deler av showet - dvs at jeg hadde det på i bakgrunnen og kastet et par blikk på skjermen innimellom. Jeg må si jeg liker rollefigurene til alle sammen mye bedre enn hvordan de er i virkeligheten, i alle fall mye bedre enn hvordan de oppførte seg der. Er så glad i Carrie og Charlotte og vil vel egentlig de skal være slik i virkeligheten også..
Arwen Skrevet 4. mai 2004 #5 Skrevet 4. mai 2004 Så SJP på Letterman og satt med samme følelsen som deg. Fjollete oppførsel. Synes ikke hun var så ille på Oprah i går men nå fulgte jeg ikke så mye med heller.
Minette Skrevet 4. mai 2004 #6 Skrevet 4. mai 2004 Jeg er en meget stor fan av Sex and the city, og kanskje det farger synet mitt av henne? men jeg fikk ikke et så negativt inntrykk av henne på Oprah. Tvert i mot, jeg syns jeg såg mange "fakter" som var veldig Carrie.
Gjest Esther Skrevet 4. mai 2004 #7 Skrevet 4. mai 2004 Jeg så henne også hos David Letterman og ble sjokkert over hvor fnisete og lite "intelligent" hun virket. Mulig at det hadde noe å gjøre med måten Letterman selv snakket til henne - men et litt oppegående menneske hadde prestert å få dreid samtalen inn på et litt mer seriøst nivå. Det var som om hun hele tiden strevde for å virke mest mulig "dum & deilig". Jeg klarer ikke se på sånt ...
Gjest 1111 Skrevet 4. mai 2004 #8 Skrevet 4. mai 2004 Har sikkert ikke så mye med temaet å gjøre, men virker ikke alle litt uintelligente og fnisete på showet til David Letterman? Kan ikke huske å ha sett en person som har oppført seg ordentlig der jeg
nyibyen Skrevet 4. mai 2004 #9 Skrevet 4. mai 2004 ja- husker da Renee Zellwegger var der, i en grusom rød trang, trang, trang kjole, hun kunne knapt gå! Gjorde rare grimaser, som om hun hadde satt fast noe mellom tenna, og fikk ikke sagt noe fornuftig i det hele tatt. He he, liker det når jeg ser det med kjæresten som har en irriterende hang til å beundre unge kvinnelige filmstjerner og maser til meg over hvor flotte og pene og intelligente de er...
Gjest Myumi Skrevet 4. mai 2004 #10 Skrevet 4. mai 2004 Jeg ble heller ikke særlig imponert av SJP på Oprah i går. Hun var både fnisete og til dels ufokusert. Og Sarah er en vakker kvinne som burde vite bedre enn å oversminke seg slik som hun hadde gjort i går, all den lilla øyeskyggen gjorde at det så ut som om hun hadde fått blåveis på begge øynene. Det hadde jeg ikke ventet fra henne i det hele tatt. Men det er massevis av Carrie i Sarah og det fikk vi se i går
Suzy Skrevet 5. mai 2004 #11 Skrevet 5. mai 2004 Jeg fikk et mye bedre inntrykk av Kim Catrall på Oprah - hun virket som hun var "above" hele situasjonen og svarte (forsøkte ivertfall) seriøst på det hun ble spurt om. Egentlig syntes jeg alle de tre andre gjorde gode figurer, men enig i at SJP var bare fnis... "Hvem av dere er mest emosjonell?" spurte Oprah - kollektiv fnising også "I don't know" fra SJP... Slik svarte hun på alt! Hva skulle det bety? :-?
Gjest Skrållan - ikke innlogget Skrevet 5. mai 2004 #12 Skrevet 5. mai 2004 Så også Oprah og enig med majoriteten her. veldig fnisete og svarte ikke veldig bra for seg. Rollefiguren Carrie derimot har jeg stor sans for! Noe som falt meg inn mandagen (som jeg forsåvidt har tenkt på tidligere) - jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor alle synes SJP er så utrolig vakker???? Jada, nydelig hår, klærne er sikkert kuule for de som liker den stilen..... Men dama har jo ansikt som minner sterkt om en hest????
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 5. mai 2004 #13 Skrevet 5. mai 2004 Jeg så ikke Oprah, men jeg så Letterman med SJP... Ble helt sjokka jeg! Virker som den oppegående og gjennomtenkte dama som Carrie, men i RL... Fnisete og fjåmete, hadde ingenting fornuftig å melde i det hele tatt. Jeg sitter igjen med følelsen av at den dama må være sinnsykt god skuespiller.
tenker Skrevet 5. mai 2004 #14 Skrevet 5. mai 2004 Så Oprahs intervju (ikke David Letterman), og ble vel ikke akkurat sjokkert. Jeg er sikkert fordomsfull så det holder, men jeg inbiller meg at veldig mange skuespillere er slik som SJP, jeg... Å være skuespiller er jo ikke noen intellektuell jobb egentlig, det går vel mer på... hva skal jeg si, å være i kontakt med og formidle følelser, stemninger, karaktertrekk. Ha åpne sanser, litt intuisjon (og en god dose "guts" for å bli superstjerne). Dere som ble så sjokkert over henne på Letterman (nå så jeg som sagt ikke intervjuet) får huske på at han er en mester på å drite ut folk, da. Tviler på at særlig mange her inne hadde klart å gjøre noen god figur der, meg selv inkludert. Dessuten vil jeg føye til at jeg syntes hun som spiller Miranda virket veldig oppegående og morsom!
Sofia Skrevet 5. mai 2004 #15 Skrevet 5. mai 2004 På Oprah syne jeg at Cynthia Nixon (Miranda) virket ganske uinteressert i det som ble sagt. Hun var nokså anonym iallefall. Og kanskje den som er mest lik sin rollefigur.. Synes som Suzy at Kim Catrall virket mest oppegående. Må bare også si at SJP var trasig på håret... 8)
Suzy Skrevet 5. mai 2004 #16 Skrevet 5. mai 2004 På Oprah syne jeg at Cynthia Nixon (Miranda) virket ganske uinteressert i det som ble sagt. Hun var nokså anonym iallefall. Og kanskje den som er mest lik sin rollefigur.. Synes som Suzy at Kim Catrall virket mest oppegående. Må bare også si at SJP var trasig på håret... 8) Syntes også Cynthia N var mest "lik seg" - og hun var utrolig selvironisk og tørrvittig. Virker jo som det er litt avstand mellom de tre andre og SJP - kanskje fordi det var SJP som ville avslutte serien?
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 5. mai 2004 #17 Skrevet 5. mai 2004 Ang. Letterman: Han behøvde ikke å drite henne ut, hun klarte det utmerket godt selv... det var helt fra hun viste seg, hun gikk faktisk på en fnisete måte bort til stolen...
Nilma Skrevet 5. mai 2004 #18 Skrevet 5. mai 2004 Noe som falt meg inn mandagen (som jeg forsåvidt har tenkt på tidligere) - jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor alle synes SJP er så utrolig vakker???? Jada' date=' nydelig hår, klærne er sikkert kuule for de som liker den stilen..... Men dama har jo ansikt som minner sterkt om en hest????[/quote'] Skjønner akkurat hva du mener! Dama er utvilsomt kul, men fjeset hennes gir sterke hesteassosiasjoner, ja. Trodde det var bare jeg som hadde sett det.
MarianneE Skrevet 5. mai 2004 #20 Skrevet 5. mai 2004 Jeg fikk et mye bedre inntrykk av Kim Catrall på Oprah - hun virket som hun var "above" hele situasjonen og svarte (forsøkte ivertfall) seriøst på det hun ble spurt om. Egentlig syntes jeg alle de tre andre gjorde gode figurer, men enig i at SJP var bare fnis... "Hvem av dere er mest emosjonell?" spurte Oprah - kollektiv fnising også "I don't know" fra SJP... Slik svarte hun på alt! Hva skulle det bety? :-? Yez! Må hive meg på denne. Syntes også at Kristin Davis (heter hun ikke det?) var veldig "above" situasjonen..... Liker henne jeg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå