Gå til innhold

maaaange spørsmål.. :)

Anette84

Anbefalte innlegg

Jeg har ganske mange spørsmål på en gang her, men en dag satt jeg og en venninegjeng og diskuterte litt og fant ut av det var ting vi lurte på, tenkte at noen av dere kanskje kunne svare på noen av spørsmåla iallefall:)

1:Hva er prisen for å få silikon? en "normal" mengde) og får du sterke smerter etter en slik oprasjon?

2: Noen av dere som har operert kjønnsleppene mindre? hva er prisen på det? har du store smerter etterpå?

3:Og hva med hårfjerning som varer (elektrolyse?), noen som har prøvd det? pris?

4:jeg leste en dag om at en mulighet for å få sminke til å vare, kunne vær å "tatovere" det på? noen som har prøvd det? pris?

5:Fettsuging, vellykka? smerter? pris? icon_smile.gif

6: så til slutt, jeg selv har problemer med at jeg biter sånn på neglene, har alltid gjort det. Men vil slutte, det ser jo grusomt ut.. jeg har prøvd å smøre på noe som heter "go`negl" men jeg blir vant med smaken av det. Noen som har prøvd noe annet? icon_smile.gif

Ble mye på en gang dette her, men jeg håper på svar, iallefall på noe av det:)

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

On 2002-06-12 13:41, Anette84 wrote:

1:Hva er prisen for å få silikon? en "normal" mengde) og får du sterke smerter etter en slik oprasjon?

Svar: kommer helt an på hvilken størrelse du har nå og hvilken du ønsker å få. Nei, men får ikke sterke smerter. Litt smerter og ikke ligg på magen icon_smile.gif

3:Og hva med hårfjerning som varer (elektrolyse?), noen som har prøvd det? pris?

Svar: dette har jeg prøvd på overleppen - og på meg så funket det ikke i det hele tatt og det var jæ... dyrt og etter hver behandling var jeg rød og sår, så det så helt teit ut et par timers tid.

4:jeg leste en dag om at en mulighet for å få sminke til å vare, kunne vær å "tatovere" det på? noen som har prøvd det? pris?

Svar: en dame på jobben tegner på øyenbryn - hun er kjempefornøyd. Vet ikke noe om pris eller varighet.

5:Fettsuging, vellykka? smerter? pris? icon_smile.gif

Svar: kommer helt an på hvor du skal fettsuge og hvor mye. Ikke mye smerter.

6: så til slutt, jeg selv har problemer med at jeg biter sånn på neglene, har alltid gjort det. Men vil slutte, det ser jo grusomt ut.. jeg har prøvd å smøre på noe som heter "go`negl" men jeg blir vant med smaken av det. Noen som har prøvd noe annet? icon_smile.gif

Svar: Litt flåsete kanskje - men hva med å teipe fingertuppene dine? Enten vanlig teip eller plaster?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg kan egentlig bare hjelpe deg med neglbitingen. Har selv bitt negler i alle år og har nå sluttet. Slike produkter er nok ikke løsningen, men Go'Negln hjalp meg faktisk. Skal du slutte å bite negler må du virkelig ville det ig gå inn for det. Hver gang du merker du biter må du stoppe (for oftest er det ubevisst). Og andre må minne deg på det om de ser du gjør det! Å slutte å bite negler er nesten som å slutte å røyke faktisk, for det er visst et stoff i neglene man blir avhengig av. Men man kan få det til, men med vilje!

Kjøp også noe som heter Ceridal neglebalsam på apoteket og rengjør neglene hver kveld før du legger deg + smør dette på. Dette gjorde jeg hver dag og det hjelp faktisk, sammen med min supre vilje. I tillegg brukte jeg go'negl de første dagene (men du blir jo vant til den smaken). Smør go'negl på mange ganger om dagen, det gjør det noe bedre.

Når det gjelder de andre spørsmålene tror jeg du vil finne en del svar om du søker i gamle tråder her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for kjempeflotte svar begge to:) Jeg skal be alle vennene min om å pirke på meg med neglebitinga, for som du da, det er ubevisst.. syns foresten du var kjempeflink som greide det;)12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg er veldig stolt selv også, og det er motivasjon bare det å se at neglene vokser og at man kan bruke neglelakk.

Med en del vilje får du det garantert til, for jeg hadda ldri trodd jeg skulle fått dte til så greit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

sminketatovering skal holde et sted mellom fem og åtte år. det koster ca 1000 kroner for en time, vet ikke hvor lang tid det tar å legge sminken, men en kan også få figurer (slik som er vanlig med permanent tatovering) på disse stedene og da holder en time til en liten tatovering (ca. 5-kr størrelse)

Dette gjør heller ikke så vondt som vanlig tatovering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ISA: jeg vet ikke hvilken operasjon du mener at du ble sjokkert over jeg? men som sagt.. dette var noe jeg og noen venniner sat og diskuterte en dag.. så det er ikke sikkert spørsmålet egentlig angår meg:)12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt. Det er IKKE nødvendig å forandre på noe som helst ved operasjon når man er ung; spesielt dersom man er frisk og rask!

Alle kan ikke se ut som supermodeller heller da! icon_mad.gif *ømt punkt*12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er enig med deg på en måte isa, men jeg mener også at dersom det kan gi folk bedre selvtilitt og få fiksa en liten ting så kan de gjør det. For jeg har ikke tenkt å fikse på alle de tinga jeg spurte om jeg altså:)12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvel

Det er kanskje ikke så veldig aktuelt for deg, men jeg sluttet i hvert fall tvert med å bite negler da jeg fikk tannregulering i femteklasse *lol* Fikk både oppe og nede samtidig, og det var så vondt at jeg ikke kunne tygge ordentlig på to uker. Da forsvant neglebitingen også gitt!

Det med å plastre fingertuppene har jeg sett andre har gjort, og det er et av de beste tipsene mine også, selv om det ser litt merkelig ut...det kan jo være en hjelp i starten, slik at du blir litt vant til å ikke bite hele tiden!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

det er vondt å få silikon i brystene. vet om flere som har det. du må ligge stille i flere dager etterpå, kan ikke trene pga arr osv, og du kan heller ikke være så aktiv som vanlig.. inntil alt har grodd!

dessuten er det dyrt, rundt 30-40.000 kr å få utført en "vanlig" str.

2: Noen av dere som har operert kjønnsleppene mindre? hva er prisen på det? har du store smerter etterpå?

kjenner ingen som har gjort det, skulle gjerne gjort det selv.. si ifra når du vet prisen!

det er dritdyrt å fjerne hår på denne måten, og det er egentlig ikke verdt det.. egentlig. kjenner en jente som har brukt hele vinteren på å fjerne bikinikanten. hun må bruke boksershorts-bikini i sommer, for at det skal heales!

gå til en hudpleiesalong. det kan gjøres, og er ikke så vondt..

5:Fettsuging, vellykka? smerter? pris?

DETTE er smertefullt! du føler deg mørbanket i flere uker etter! og flere tusenvis av penger koster det!

6: så til slutt, jeg selv har problemer med at jeg biter sånn på neglene, har alltid gjort det. Men vil slutte, det ser jo grusomt ut.. jeg har prøvd å smøre på noe som heter "go`negl" men jeg blir vant med smaken av det. Noen som har prøvd noe annet?

spis masse vitaminer! så vokser de fortere. fil de rette sånn at de ikke er skarpe. kanskje du slutter da.

håper du ble klokere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det med tannreguleringa hørtes bra ut, jeg får viss skaffe meg det igjen;) neida, jeg får nok heller ta å teste ut det med plaster på fingrene, folk kommer vel til å se litt rart på meg, men det gjør de da når jeg går i pen kjole og viser de stygge neglene og:)

Takk for svar:)12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har samme problem som deg med neglene, har ikkje klipt neglene mine på vanlig måte sidan eg kan huske! Kanskje du kan prøve å lime på sånne falske negler, dei er ikkje så gode å bite (plastikk), og neglen veks under i mellomtida. Da blir ein kanskje vant til å ha lange negler og venn seg av med å knaske på dei! icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

For å rette på en ting: Det er IKKE forskjellig pris etter hvilken størrelse du skal ha på brystoperasjon!

På de fleste (Oslo) klinikker koster det mellom 20.000 og 27.000 (IKKE 30000 og 40000).

lula

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...