AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #1 Skrevet 28. oktober 2013 Noen som har erfaring fra disse vognene? Hva er liksom forskjellen på de, de ser like ut i hvert fall :-/ Er det noe forskjell i pris? Tror jeg skal ha emmaljunga. må bestemme meg snart , ikke mange uker før den lille kommer :-0 Anonymous poster hash: cb238...e06
Gjest Doh Skrevet 29. oktober 2013 #2 Skrevet 29. oktober 2013 Om du går inn på emmaljunga.no kan du sammenlikne vogner der. Får opp alt av mål ol i en tabell så lett å se forskjeller. Prisen kommer litt an på understellet, men det beste er å dra til en butikk og høre. De selges jo ikke på nettet. Vi betaler 9.399,- for vår Mondial duo, men er noen hundrelapper forskjell på understellene.
Susa Skrevet 29. oktober 2013 #3 Skrevet 29. oktober 2013 Det er ikke noe forskjell på mondial og edge når det gjelder vogna i seg selv. Eneste forskjellen er at mondial er skai-trekk, noe som "ser" litt mer eksklusivt ut. Edge har "vanlig" stoff. Det er ikke så mange skai-trekk å velge mellom, tror det er hvit, creme, brun, blå og svart. Mens Edge`n har flere trekk og mønster.
SmallTalk Skrevet 29. oktober 2013 #4 Skrevet 29. oktober 2013 Det er ikke noe forskjell på mondial og edge når det gjelder vogna i seg selv. Eneste forskjellen er at mondial er skai-trekk, noe som "ser" litt mer eksklusivt ut. Edge har "vanlig" stoff. Det er ikke så mange skai-trekk å velge mellom, tror det er hvit, creme, brun, blå og svart. Mens Edge`n har flere trekk og mønster. Noen av Mondialene har skai-trekk (de som heter Leatherette), imens de som har vanlig trekk (den blå) har samme stoff som Edge. Utover dette så er det bare designet på bag/sportsdel som er forskjellen på Edge og Mondial.
casting Skrevet 29. oktober 2013 #5 Skrevet 29. oktober 2013 Har mondial og er veldig fornøyd med den. Synes ikke leatherette-versjonene er så fine, men den finnes i mange andre farger i annet stoff også. Mondial har innebygget insektsnett og solskjerm i kalesjen, det har ikke Edge tror jeg (men den har en ekstra kant på kalesjen). Ellers kan du vel velge blant de samme understellene til de to.
Gjest Elyssa Skrevet 29. oktober 2013 #6 Skrevet 29. oktober 2013 Når jeg kjøpte vogn i fjor fikk jeg beskjed om at eneste forskjellen på disse, var at Mondialen er 'moteversjonen.' Ellers skal de være helt like. Vi har Edgen og har vært kjempefornøyd hele veien. Deilig at bagen er så stor også er de veldig stabile og gode å trille. Litt tunge er de jo dessverre, så det kommer an på om du har tenkt til å bære mye på den f.eks. Da ville jeg nok valgt noe annet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå