AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #1 Del Skrevet 28. oktober 2013 Jeg skal gi pakkekalender til kjæresten min, og den blir veldig fin. Problemet er at jeg føler den mangler sex.. Så er det noen som kan hjelpe meg? Tenkte på f.eks "gavekort" på blowjob, men jeg er ikke helt sikker... Jeg gir han jo blowjob uten gavekort, men kanskje det er litt morsomt? Er det noen som har noen råd? Anonymous poster hash: e471d...101 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trapp Skrevet 28. oktober 2013 #2 Del Skrevet 28. oktober 2013 Jeg mener at det å gi sex i "gave" er å legitimere prostitusjon. Derfor er det også kvinneundertrykkende, og du (og din mann) er kvinneundertrykkere. Det du egentlig gjør her er å støtte opp under det patriarkalske samfunnet som vi allerede lever i, et samfunn hvor Gutteklubben Grei får ture på som de vil, mens kvinner må ta til takke med å være sex-objekter uten reelle fremtidsutsikter. Jeg syns du bør utvise mer solidaritet overfor andre kvinner, som iherdig har kjempet (og fortsatt kjemper) mot patriarkalsamfunnet og voldtektskulturen som de fleste menn trer over hodet på dem hver eneste dag. NEI DA! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #3 Del Skrevet 28. oktober 2013 Jeg synes gavekort på sex blir helt feil. Sex skal være noe frivillig og relativt spontant, ikke "nå vil jeg ha blowjobben du skylder meg!". Legg heller inn gaver som kan føre til sex, massasjeolje, vibrator eller håndjern, alt etter hva du/dere liker. Dersom du gjerne vil gi lapper kan du f.eks skrive ned dine fantasier eller ting du vil at han skal gjøre med deg. Anonymous poster hash: 076fc...6a7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest åffårno Skrevet 28. oktober 2013 #4 Del Skrevet 28. oktober 2013 Man kan jo bruke "gavekortet" når man vil? Jeg lagde en sånn kombinert øl/sex kalender ett år(eller var det kanskje flere), men det var jo ikke så mye poeng i de sexgreiene siden det liksom uansett blir gjort. Man har mista humoren ett sted på veien om man blir gretten av å få/gi en eller annen form for sex i noen av lukene. Men asså: erfaringen min er at det ofte blir glemt litt bort da man jo i et forhold har sex hyppig uansett, og luken åpnes om morgenen når man har dårlig tid og er dødsens trøtt De ølene ble liksom ikke heller drukket hver dag. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #5 Del Skrevet 28. oktober 2013 Jeg synes gavekort på sex blir helt feil. Sex skal være noe frivillig og relativt spontant, ikke "nå vil jeg ha blowjobben du skylder meg!". Legg heller inn gaver som kan føre til sex, massasjeolje, vibrator eller håndjern, alt etter hva du/dere liker. Dersom du gjerne vil gi lapper kan du f.eks skrive ned dine fantasier eller ting du vil at han skal gjøre med deg. Anonymous poster hash: 076fc...6a7 Men vi har jo sex ofte og det er både frivillig og spontant og ikke noe vi gir hverandre, men har hørt om andre som også har gitt sånne "gavekort" på sex bare fordi det er litt ,morsomt. Jeg har allerede lagt inn en massasjeolje -TS Anonymous poster hash: e471d...101 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #6 Del Skrevet 28. oktober 2013 Man kan jo bruke "gavekortet" når man vil? Jeg lagde en sånn kombinert øl/sex kalender ett år(eller var det kanskje flere), men det var jo ikke så mye poeng i de sexgreiene siden det liksom uansett blir gjort. Man har mista humoren ett sted på veien om man blir gretten av å få/gi en eller annen form for sex i noen av lukene. Men asså: erfaringen min er at det ofte blir glemt litt bort da man jo i et forhold har sex hyppig uansett, og luken åpnes om morgenen når man har dårlig tid og er dødsens trøtt De ølene ble liksom ikke heller drukket hver dag. Takk for svar! Ja, jeg skjønner at det kommer til å bli "glemt" fordi han får blowjob uansett Men om jeg forstår deg riktig så mener du vel da kanskje at det egentlig kanskje blir litt kjedelig med en sånn sex-luke da? Jeg har kun en luke igjen skjønner du som jeg ikke har funnet på noe til -TS Anonymous poster hash: e471d...101 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #7 Del Skrevet 29. oktober 2013 Så lenge du ikke har det sånn hver dag, så er jo en til to ganger bare morsomt og hvis ikke så kan du jo kjøpe sånn sexterning på kondomeriet, og legge ved en lapp ellerno! Anonymous poster hash: 8d4da...329 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest åffårno Skrevet 29. oktober 2013 #8 Del Skrevet 29. oktober 2013 Takk for svar! Ja, jeg skjønner at det kommer til å bli "glemt" fordi han får blowjob uansett Men om jeg forstår deg riktig så mener du vel da kanskje at det egentlig kanskje blir litt kjedelig med en sånn sex-luke da? Jeg har kun en luke igjen skjønner du som jeg ikke har funnet på noe til -TS Anonymous poster hash: e471d...101 Kjedelig blir det vel aldri. Men selvsagt, når man har hatt 5908347024576 stk X stilling/sexaktivitet så er det ikke så mange surprises å legge inn som overrasker, kanskje. Man kan jo også legge inn "overraskelsesmoment iløpet av dagen" og så dropper man undertøyet når man skal noe sammen et sted hvor man strengt tatt vanligvis har undertøy på eller noe annet som iallefall blir en overraskelse. Det kommer an på hvor bortskjemt mann du har, er han vant til en kjæreste som generelt er "mye vil ha mer" så detter vel ikke haka på gulvet av at han 12 desember får en blowjob. Dette har jeg dog ignorert fordi jeg strengt tatt trengte noe å fylle opp julekalenderen med, ikke fant 24 ulike øltyper på polet akkurat den dagen og hadde litt hastverk Men om du bare har en luke i motsetning til mine 12 eller hva det var som var gjenstående, så bør du vel legge litt ekstra sjel i det hele og legge inn noe som er litt på kanten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badebuksa Skrevet 29. oktober 2013 #9 Del Skrevet 29. oktober 2013 Skal man dra sex inn i julen også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest åffårno Skrevet 29. oktober 2013 #10 Del Skrevet 29. oktober 2013 Skal man dra sex inn i julen også? Spesielt i jula, vil jeg nå si 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #11 Del Skrevet 29. oktober 2013 Så lenge du ikke har det sånn hver dag, så er jo en til to ganger bare morsomt og hvis ikke så kan du jo kjøpe sånn sexterning på kondomeriet, og legge ved en lapp ellerno!Anonymous poster hash: 8d4da...329 Ja, sånn sexterning har jeg tenkt litt på! Men har ikke kondomeriet her i byen da, så får sjekke på en annen butikk der de selger sexleketøy. Kjedelig blir det vel aldri. Men selvsagt, når man har hatt 5908347024576 stk X stilling/sexaktivitet så er det ikke så mange surprises å legge inn som overrasker, kanskje. Man kan jo også legge inn "overraskelsesmoment iløpet av dagen" og så dropper man undertøyet når man skal noe sammen et sted hvor man strengt tatt vanligvis har undertøy på eller noe annet som iallefall blir en overraskelse. Det kommer an på hvor bortskjemt mann du har, er han vant til en kjæreste som generelt er "mye vil ha mer" så detter vel ikke haka på gulvet av at han 12 desember får en blowjob. Dette har jeg dog ignorert fordi jeg strengt tatt trengte noe å fylle opp julekalenderen med, ikke fant 24 ulike øltyper på polet akkurat den dagen og hadde litt hastverk Men om du bare har en luke i motsetning til mine 12 eller hva det var som var gjenstående, så bør du vel legge litt ekstra sjel i det hele og legge inn noe som er litt på kanten Hehe ja, han er kanskje litt bortskjemt Jeg må vel bare prøve å finne ut hva jeg kan putte luka da, men synes det er litt vanskelig egentlig å komme på ting Skal man dra sex inn i julen også? Nei, selvsagt har vi ikke sex i jula. -TS Anonymous poster hash: e471d...101 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå