Gå til innhold

er dette en godt sammensatt kost?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Frokost: havregrøt laget av 1 dl havregryn, 2,5 dl vann. Tilsetter 100 gram cottage cheese og 1/2 ss naturlig lett blåbærsyltetøy

Til lunsj blir det enten en laks/ørretfilet, kyllingfilet med et par soltørkede tomater eller litt fetaost, hjemmelaget karbonade der jeg bruker 150 gram karbonadedeig. Spiser en grønn salat og 1 ss olje/dressing til dette. Spiser en skyr pæreyoghurt med musli til dessert

Middag: 500 kalorier og i hovedsak kylling/fisk/svin/karbonadedeig med grønnsaker/salat og litt saus/dressing max en potet/50 gram kokt fullkornsris eller 3 ss kokt fullkornspasta

Kvelds: ett knekkebrød med smør med et kokt egg og noen skiver skinke og 10 mandler/nøtter

Er det noe jeg bør endre på? Skjeier ut en dag i uka, men da i moderate mengder. I tillegg trener jeg 3-4 ganger i uken (spinning, løping og styrke)

Anonymous poster hash: 1c882...3cf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser br aut det :) Nå har jeg ikke regnet ut hvor mye kcal proteiner osv du får i deg men det er nå greit nok. Det har du sikkert styring på selv. Ikke spis for lite.

Hold det gående en stund og se hvordan du føler deg. Om du føler deg frisk og fin så er det ikke noe stress. Om du blir mer trøtt/sliten enn normalt så er det noe du ikke får i deg.

Tips til middagstilbehør er forresten søtpotet. Det er digg.

Uansett, må si at jeg liker veldig godt opplegget ditt. Er likt det jeg kan finne på å spise når jeg er strikt.

Skrevet

Hvor mange kalorier er det, da? Viktig å ha en viss oversikt, for å være sikker på at man ikke får i seg for lite/for mye.

Høres forøvrig ut som du får i deg altfor lite fett! Knapt noenting, jo...

Og korn er egentlig ikke noe som hører hjemme i et hverdagskosthold.

Anonymous poster hash: ed23b...999

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...