Gå til innhold

2-dagers dietten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med denne dietten? hva spiser dere?

Anonymous poster hash: 23bcd...d80
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri hørt om dette diette, men hvordan skal du kunne gå ned varig i vekt på 2 dager?

Anonymous poster hash: b9940...977
Skrevet

Er visst noe nytt som har kommet. Man spiser veldig lite karbo i 2 dager i uken, tror jeg. Og så kan man spise det man vil resten av uka. Har lest litt om den i aviser og ukeblader den siste tiden. Lurte på om noen har erfaring med denne, og hvordan ell om det fungerer.

Skrevet

To dager i uka du kan spise akkurat hva du vil? Det høres i hvert fall smartere ut :)

Anonymous poster hash: 287e9...18d
Skrevet

Det er vel slik at man spiser veldig lite 2 dager i uken, for å spise litt mer/"normalt" de restrerende dagene.

Dette innebærer ikke at det er fritt frem for å fråtse, selvsagt. Det er bare et alternativ til å spise "litt mindre" hver dag.

Anonymous poster hash: 4ad0c...d6e
Gjest Runforit
Skrevet

Tror du tenker på 5:2 dietten. Sulte i 2 dager og spise som du vil i 5 dager. Noe som er bullshit. Du "sparer"bare kalorier i 2 dager som du kan spise inn igjen de resterende 5 dagene.

På 7 dager så spiser du akkurat likt antall kalorier som du kan spise på en uke for å gå ned i vekt om ikke mer fordi du er så desperat etter mat at du spiser mer enn du faktisk trenger.

• Liker 1
Skrevet

Eller så kan du følge den slik jeg gjør. Spiser 500 kcal 2 dager i uken og de neste 5 spiser jeg 1600 med sunn mat. Går ned en del, litt mer enn hva jeg har gjprt før :)

Anonymous poster hash: 7df86...270
Skrevet

Eller så kan du følge den slik jeg gjør. Spiser 500 kcal 2 dager i uken og de neste 5 spiser jeg 1600 med sunn mat. Går ned en del, litt mer enn hva jeg har gjprt før :)

Kan du legge ut hva du spiser på 500 kcal og 1600 kcal? Dagsplan?

Skrevet

Det varierer veldig..Har ikke gått på den dietten så veldig lenge, men på de dagene jeg spiser 500 kcal pleier jeg å spise:

frokost: speilegg, noen skinkebiter og vann

mellommåltid: frukt, bær, osv.

middag: kyllingfilet med grønnsaker

Det er ikke helt nøyaktig, men noe sånn :)

dager med 1600 kcal:

frokost: speilegg oppå grovt brød

lunsj: litt nøtter, banan, skyr, grovt brød med noe sunt pålegg, osv

middag: kylling m potet og grønnsaker, eller annet kjøtt m tilbehør.

kvelds: fruktsalat

Har også litt mellommåltider innimellom. Dette er jo som sagt ikke en nøyaktig meny siden jeg tar det litt fra dag til dag, men prøver å spise mest mulig rent :) drikker og mye vann!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...