Gjest Summers Skrevet 28. oktober 2013 #1 Skrevet 28. oktober 2013 Er en del jenter som bruker ganske mange tilmer på trening, stramt kosthold, sminke og klær for å se pene ut. Da er det greit å kutte ut snusen også, hvis ikke kunne du like gjerne kuttet ut å dusje. Ikke alle bryr seg om utseendet og det er helt fair, men de som legger mye arbeid i det burde gjøre det som på lang sikt er minst anstrengene, å ikke snuse. Jegertips fra Summers. 7
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #2 Skrevet 28. oktober 2013 Takk for tipset. Anonymous poster hash: 5cb12...f64 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #3 Skrevet 28. oktober 2013 Damn, jeg som begynte å snuse fordi jeg trodde det var hot Anonymous poster hash: bff11...e9c 14
Gjest Summers Skrevet 28. oktober 2013 #5 Skrevet 28. oktober 2013 Damn, jeg som begynte å snuse fordi jeg trodde det var hot Anonymous poster hash: bff11...e9c Det har jeg vel aldri hevdet, men er en del jenter som gjør ganske mye for å være hot, da er det greit å kutte snusen også, på samme måte som det sikkert ikke spiller noen rolle hvor veltrent en mann er om han velger å ikke dusje. 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #6 Skrevet 28. oktober 2013 åh! så det er DET som gjør ei jente attraktiv for menn. å ikke snuse! takk for opplysninga! :D Anonymous poster hash: 7c9de...2e3
Gjest Badabing Skrevet 28. oktober 2013 #7 Skrevet 28. oktober 2013 Jeg liker å pynte meg for kjæresten, og han bryr seg ikke om at jeg snuser.
Gjest avocadoen Skrevet 28. oktober 2013 #8 Skrevet 28. oktober 2013 Kjæresten min snuser til tross for at han trener og har et bra kosthold. Men vet du hva? Det er verken noe jeg lager innlegg om på Kåge eller i det hele tatt har noe med. For om det plager meg så sykt at han snuser (selvsagt best uten, og jeg snuser ikke selv) så kan jeg bare slå opp med han. Altså: plager det deg så sykt at noen jenter snuser, så hold deg unna dem. Jegertips fra avocadoen 4
Gjest nejve Skrevet 28. oktober 2013 #9 Skrevet 28. oktober 2013 Jeg elsker snus <3 Trener mye og tungt og spiser sunt og bra, men noen laster må man faen meg få ha. Snus er et lyspunkt i disse mørketider. Det er en motivasjonsfaktor. Det er pur lykke. SNUS <3 <3 PS: Jeg er pen selv om jeg snuser. Det synes kjæresten min også.
Emelia Skrevet 28. oktober 2013 #10 Skrevet 28. oktober 2013 Det ser så forferdelig ut med folk som snuser, uff! Skjønner ikke hvor ungjenter får dette om at det er "kult" eller at man blir attraktiv for menn, på grunn av at man har en klump under leppen og driter i "helsen" sin. Og for all del, når man først snuser hvorfor ikke gjøre det når man er hjemme istedenfor å gjøre det overalt ellers? 5
Gjest Summers Skrevet 28. oktober 2013 #11 Skrevet 28. oktober 2013 (endret) Kjæresten min snuser til tross for at han trener og har et bra kosthold. Men vet du hva? Det er verken noe jeg lager innlegg om på Kåge eller i det hele tatt har noe med. For om det plager meg så sykt at han snuser (selvsagt best uten, og jeg snuser ikke selv) så kan jeg bare slå opp med han. Altså: plager det deg så sykt at noen jenter snuser, så hold deg unna dem. Jegertips fra avocadoen Nei, du skriver heller innlegg om hva du liker. Forskjellen er at jeg ikke kritiserer deg for det, selv om jeg ikke er veldig interessert i hva din kjæreste gjør. Men jeg har selvsagt en baktanke med å poste innlegget mitt på KG, jeg ønsker at færre jenter skal snuse slik at jeg finner flere jenter attraktive. Endret 28. oktober 2013 av Summers 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #12 Skrevet 28. oktober 2013 Bare jeg som liker kvinner som snuser, røyker, drikker, bruker dop og banner? Anonymous poster hash: 11096...d15 1
Gjest Bud Skrevet 28. oktober 2013 #13 Skrevet 28. oktober 2013 Jeg liker å pynte meg for kjæresten, og han bryr seg ikke om at jeg snuser. Jo, det gjør han helt sikkert.
Emelia Skrevet 28. oktober 2013 #14 Skrevet 28. oktober 2013 Bare jeg som liker kvinner som snuser, røyker, drikker, bruker dop og banner? Anonymous poster hash: 11096...d15 Jeg er ikke mann, men du må nok være en av de færreste. Om ikke, virker det bare helt blåst og "like" kvinner som ikke tar vare på seg selv. 1
Gjest avocadoen Skrevet 28. oktober 2013 #15 Skrevet 28. oktober 2013 Nei, du skriver heller innlegg om hva du liker. Forskjellen er at jeg ikke kritiserer deg for det, selv om jeg ikke er veldig interessert i hva din kjæreste gjør. Nei, jeg har aldri sagt at jeg liker snus, men jeg kan da ikke bestemme hva kjæresten min skal gjøre eller ikke, ikkesant? Og hvorfor lage innlegg på Kåge om alt man ikke liker da? Så jeg skjønner ikke helt hvorfor du i det hele tatt lager en tråd om dette. Takler du ikke jenter som snuser, finn deg en jente som ikke snuser. Du skjønner det at du kan ikke bestemme hva folk skal gjøre og ikke
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #16 Skrevet 28. oktober 2013 Jeg er ikke mann, men du må nok være en av de færreste. Om ikke, virker det bare helt blåst og "like" kvinner som ikke tar vare på seg selv. Hun skal selvsagt ikke se ut som hun snuser, røyker, drikker, bruker dop og banner. Og så mye hun kunne og/å-reglene. Anonymous poster hash: 11096...d15
Pearl2.0 Skrevet 28. oktober 2013 #17 Skrevet 28. oktober 2013 Snus er nei uansett kjønn. Aldri prøvd og akter heller ikke å gjøre det!
Gjest Summers Skrevet 28. oktober 2013 #18 Skrevet 28. oktober 2013 Nei, jeg har aldri sagt at jeg liker snus, men jeg kan da ikke bestemme hva kjæresten min skal gjøre eller ikke, ikkesant? Og hvorfor lage innlegg på Kåge om alt man ikke liker da? Så jeg skjønner ikke helt hvorfor du i det hele tatt lager en tråd om dette. Takler du ikke jenter som snuser, finn deg en jente som ikke snuser. Du skjønner det at du kan ikke bestemme hva folk skal gjøre og ikke Men jeg har selvsagt en baktanke med å poste innlegget mitt på KG, jeg ønsker at færre jenter skal snuse slik at jeg finner flere jenter attraktive. Er her selvsagt ikke bare for å spre edder og galle.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #19 Skrevet 28. oktober 2013 Hun skal selvsagt ikke se ut som hun snuser, røyker, drikker, bruker dop og banner. Og så mye hun kunne og/å-reglene. Må! Det skulle være "må"! Anonymous poster hash: 11096...d15 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #20 Skrevet 28. oktober 2013 Snusing er en grei måte å eliminere pågangen fra uptight assholes på, og heller tiltrekke seg de som har et mindre anstrengt forhold til kropp, seg selv og livet generelt. Anonymous poster hash: b8ec4...33e 9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå