AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #1 Skrevet 28. oktober 2013 Idag tok jeg en graviditetstest, da jeg føler jeg har en rekke symptomer.. Kvalme (vet ikke om dette er pga. graviditet, eller om det er noe som går), føler meg varm, ømme pupper, trøtt og sliten, humørsvigninger, litt treg mage, litt luft i magen - sikkert pga. treg fordøyelse, "stikkinger" i magen, og føler meg rett og slett litt uggen.. Skal egentlig ha mensen i morgen, så kan det være pga. det at jeg føler meg slik? Jeg tåler hormoner EKSTREMT dårlig, så kan jo være dette som slår meg ut.. Er det slik at når en test viser negativt, så er du 100% ikke gravid, eller KAN du være det forde? Og når burde jeg ta en ny test? Burde jeg bare vente å se om mensen kommer. Sist gang jeg var gravid fikk jeg symptomer nesten med en gang, som kan ligne disse.. Men jeg vet ikke jeg.. Hjelp, anyone?? Anonymous poster hash: 9479c...206
Lilac Skrevet 28. oktober 2013 #2 Skrevet 28. oktober 2013 (endret) Det er ingen garanti for at testens resultat er helt riktig. Det er jo en grunn til at de fleste tar to tester for å være på den sikre siden. EDIT: Mange tar faktisk fler enn det òg. Endret 28. oktober 2013 av Lilac
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #3 Skrevet 28. oktober 2013 Vanskelig å si, men jeg hadde noen av dine symptomer allerede 1 uke før ikm. Veldig varm i kinna og rød, mye luft i magen og stikkninger. Ømme bryst har jeg alltid før mens så det tenkte jeg ikke på som et symptom. Fikk en mistanke og testet positivt 4 dager før ikm. Idag er ikm og fikk Gravid 3+ på clearblue igår kveld så det er fullt mulig. Ta en test Anonymous poster hash: 6af73...87d
lykkeliggift Skrevet 28. oktober 2013 #4 Skrevet 28. oktober 2013 Vanskelig å si, men jeg hadde noen av dine symptomer allerede 1 uke før ikm. Veldig varm i kinna og rød, mye luft i magen og stikkninger. Ømme bryst har jeg alltid før mens så det tenkte jeg ikke på som et symptom. Fikk en mistanke og testet positivt 4 dager før ikm. Idag er ikm og fikk Gravid 3+ på clearblue igår kveld så det er fullt mulig. Ta en test Anonymous poster hash: 6af73...87d Ikm kan umulig være i dag dersom du fikk 3+ i går kveld. 3+ vil si at det er over tre uker siden befruktning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå