Gjest Anonymous Skrevet 4. mai 2004 #1 Skrevet 4. mai 2004 synes færre å færre gjør noe spezz på nasjonaldagen våres. synes det er litt synd.. Det er jo bare en gang i året da folkens..
Gjest Madley Skrevet 4. mai 2004 #2 Skrevet 4. mai 2004 Skal ikke gå i tog, men skal se på barnetoget og folketoget! Har hatt min dose gnagsår for å si det sånn...
Arkana Skrevet 4. mai 2004 #3 Skrevet 4. mai 2004 Jeg skal hverken se på eller gå i tog. Jeg så alltid på både barne-, folke- og russetoget da jeg bodde i hjembyen min, men etter at jeg flyttet til Oslo synes jeg det bare er stress. Derimot har vi invitert tre venner til grilling senere den dagen, det er "spezz" nok for meg.
Barbie Skrevet 4. mai 2004 #4 Skrevet 4. mai 2004 Nei, jeg skal ikke på utsida døra den dagen! Orker ikke grinete unger og sure foreldre overalt.
Gjest Anonymous Skrevet 4. mai 2004 #5 Skrevet 4. mai 2004 Etter planen skal vi ut og seile. Det er kanskje lite nasjonalt, men vi prøver å få laget en spinnaker med et stort bilde av Sven O. Høiby...
LilleBille Skrevet 4. mai 2004 #6 Skrevet 4. mai 2004 Etter planen skal vi ut og seile. Det er kanskje lite nasjonalt, men vi prøver å få laget en spinnaker med et stort bilde av Sven O. Høiby... DA vet vi hvertfall hvem vi vinker til om vi ser dere da...
Gjest Emera Skrevet 4. mai 2004 #7 Skrevet 4. mai 2004 Skal ikke gå selv, nei. Datteren min er førsteklassing og skal gå i barnetog for første gang i år. Jeg skal se på. Vi gleder oss!
Dina Skrevet 4. mai 2004 #8 Skrevet 4. mai 2004 Skal ikke gå i tog, men skal se på! Eldstemann marsjerer og spiller i korps, og minstemann skal gå i toget for første gang!
Gjest 3llie Skrevet 4. mai 2004 #9 Skrevet 4. mai 2004 Skal ikke gå i tog, men jeg skal se barnetoget, borgertoget og russetoget.
Glitterchick Skrevet 4. mai 2004 #10 Skrevet 4. mai 2004 I Oslo kan jo ikke hvemsomhelst bare gå i toget, det er jo forbeholdt skolene. Men skal hjem til åpent hus hos foreldrene mine, og sikkert ned på skolen til lillebror og lillesøster for å spise vafler og se på dem hoppe sekkeløp og gå på stylter. Det gjør vi hvert år, og det er en hyggelig, uformell tradisjon som gjør at man får sett venner av familien man ikke ser så ofte.
monja Skrevet 4. mai 2004 #11 Skrevet 4. mai 2004 Skal ikke gå i tog, men skal se på både barnetog og folketog.
Veslejenta Skrevet 4. mai 2004 #12 Skrevet 4. mai 2004 Vi skal se på barnetoget på den lokale skolen. Og vi skal flagge. Og kanskje stikker vi en tur ned til sentrum, men spørs om vi orker. Ellers skal vi invitere venner på grilling, hvis vi ikke blir bedt noe sted først. Jeg har omtrent aldri gått i tog. Grunnen til det er at jeg var speider, og i min barndomskommune var det vanlig at speiderne var ansvarlig for parkeringen. Så jeg pleide å stå vakt når barnetoget gikk, for å passe på at ingen biler kjørte mot toget etc.
Gjest Diddl Skrevet 4. mai 2004 #13 Skrevet 4. mai 2004 Jeg skal sikkert gå i tog.. Har gjort det i alle år! Skal forhåpentligvis trille i år da..
Ingeborg Skrevet 4. mai 2004 #14 Skrevet 4. mai 2004 Jeg spiller i korps, så vedd på at jeg skal gå i tog! Både tre og fire ganger i løpet av dagen...
Gjest 1111 Skrevet 4. mai 2004 #15 Skrevet 4. mai 2004 Jeg skal bare se på lillesøster jeg, hun går i korps og skal spille :-)
~sikka~ Skrevet 4. mai 2004 #16 Skrevet 4. mai 2004 Vi skal ikke gå i tog, men vi skal se russetoget for lillesøster er russ i år :D
Diva Skrevet 4. mai 2004 #17 Skrevet 4. mai 2004 Vi skal ikke gå i tog, men vi skal se på barnetoget/russetoget og så borgertoget litt senere på dagen Synes det er en koselig tradisjon, og det er morro å se på folkelivet! Møter ofte kjentfolk ute og, så vi gidder ikke sitte inne på den dagen nei. Dette blir nok etterfulgt av et koselig restaurantbesøk etterpå.
snexi Skrevet 4. mai 2004 #19 Skrevet 4. mai 2004 Orker ikke grinete unger og sure foreldre overalt. Hmmm, ikke det inntrykket jeg har av 17.mai i hvertfall. Etter avstemmingen sine resultater virker det som om de fleste som har svart nei ikke har barn. Vi går i barnetog med barna, koser oss med deres forventninger, treffer venner og familie og ikke minst spiser masse IS :-)
marigull Skrevet 4. mai 2004 #20 Skrevet 4. mai 2004 Jeg skal ikke gå i tog i år, og har ikke bestemt meg for om jeg skal ta turen til byen å se på toget enda, men jeg skal i allefall grille i hagen hjemme på ettermiddagen. Gleder meg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå