Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Typen tar seg så nær av ting, om jeg tuller litt uskyldig med han (i mine øyne) så kan han ta det til seg, eller bli litt såret. Mens om han tuller med meg, så pleier jo ikke jeg å bry meg?
Jeg er jo så bevisst på at det er tull.

Hvorfor er det slik at jeg ikke alltid kan tulle tilbake?
Har dere en kjæreste som er slik, eller er dere det kanskje selv?

Anonymous poster hash: 58cc3...403
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så vær litt forsiktig med han da?!

Gjest Whitestripes
Skrevet

Nei, ikke kjæreste, men en kollega. Vanvittig slitsomt. Kjenner jeg tappes for energi hver gang vedkommende kommer på jobb. Hadde ikke holdt ut å ha en kjæreste som var sånn.

Min teori er at mennesker som er så nærtagende er utrolig usikre på seg selv, og i tillegg tar seg selv litt for høytidelig.

Har dere vært sammen lenge? Kanskje han ikke føler seg helt trygg på deg enda, og heller ikke har blitt fortrolig med humoren din?

• Liker 1
Skrevet

Nei, ikke kjæreste, men en kollega. Vanvittig slitsomt. Kjenner jeg tappes for energi hver gang vedkommende kommer på jobb. Hadde ikke holdt ut å ha en kjæreste som var sånn.

Min teori er at mennesker som er så nærtagende er utrolig usikre på seg selv, og i tillegg tar seg selv litt for høytidelig.

Har dere vært sammen lenge? Kanskje han ikke føler seg helt trygg på deg enda, og heller ikke har blitt fortrolig med humoren din?

Nei vi har ikke vært sammen lenge, knappe måneder, så dette er ganske ferskt.

Jeg kjenner at jeg blir sliten, da han kan tulle med meg, men ikke jeg.

Jeg tror han er usikker på seg selv, virker ihvertfall slik når jeg tenker over det.

Er dette noe han kan.. bedre, eller er det dømt til å være slik? blir helt.. ja :bond:

Gjest Whitestripes
Skrevet

Nei vi har ikke vært sammen lenge, knappe måneder, så dette er ganske ferskt.

Jeg kjenner at jeg blir sliten, da han kan tulle med meg, men ikke jeg.

Jeg tror han er usikker på seg selv, virker ihvertfall slik når jeg tenker over det.

Er dette noe han kan.. bedre, eller er det dømt til å være slik? blir helt.. ja :bond:

Snakk med han om det. Spør hvordan han opplever dette.

Skrevet

synes ikke man skal tulle med hverandres svakheter, men synes det høres rart ut at han kan tulle med deg, men ikke motsatt? sånne mennesker er veldig, veldig slitsomt å ha med å gjøre - mennesker som legger seg i offerrollen. foreslår at du snakker med han om dette. selv vet jeg ikke om jeg hadde holdt ut for å være ærlig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...