AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #1 Skrevet 28. oktober 2013 Er det "greit" med hvit body i stedet for bunasskjorte på babyer? I hvilke anledninger det evt. greit eller ikke greit? Dåp? Bryllup? Navnefest? 17.mai? Som hovedperson? Gjest? Synes skjorte virker så ubehagelig for de minste. Anonymous poster hash: 2febc...346
Gjest Marmot Skrevet 28. oktober 2013 #2 Skrevet 28. oktober 2013 Mens sønnen min brukte body, hadde han også skjorte med "body-underdel", altså knepping i skrittet og litt annet stoff på det nederste. Den var ellers veldig myk og god.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #3 Skrevet 28. oktober 2013 Mens sønnen min brukte body, hadde han også skjorte med "body-underdel", altså knepping i skrittet og litt annet stoff på det nederste. Den var ellers veldig myk og god. Bunadsskjorta vi har er skjortebody fra NameIt, men jeg synes ikke den er så god. Kanskje fordi vi bruker bare tynn ull til vanlig, så jeg er bortskjemt med tøy som strekker seg. Skjorta sitter akkurat på babyen, og jeg har ikke tenkt å kjøpe ny og større for anledningen. At den sitter inntil passer best under vesten også. Men så kom jeg på tanken om å bare bruke en ny hvit body som vil være mye mer komfortabel for babyen. Men blir det helt rart tro? Anonymous poster hash: 2febc...346
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #4 Skrevet 28. oktober 2013 Tror ikke det spiller så stor rolle om hva han har på, sålenge det er hvitt Tror det hadde vært verre om du hadde dukket opp med en hvit genser under, istedefor en skjorte Anonymous poster hash: 6eb93...fb8
Gjest pysepusen Skrevet 28. oktober 2013 #5 Skrevet 28. oktober 2013 Brukte skjortebody, vi. Når de har på seg et så fint plagg som bunad synes jeg det blir aller finest med bunadsskjorte (i bodyform) til
Gjest Marmot Skrevet 28. oktober 2013 #6 Skrevet 28. oktober 2013 Jeg må innrømme at jeg ville nok synes det ser rart ut med hvit body under bunad, men det er meg. Skjorta sønnen min hadde var vid og god, og han hadde ullbody under, siden det var vinter/tidlig vår.
Gjest pysepusen Skrevet 28. oktober 2013 #7 Skrevet 28. oktober 2013 Bunadsskjorta vi har er skjortebody fra NameIt, men jeg synes ikke den er så god. Kanskje fordi vi bruker bare tynn ull til vanlig, så jeg er bortskjemt med tøy som strekker seg. Skjorta sitter akkurat på babyen, og jeg har ikke tenkt å kjøpe ny og større for anledningen. At den sitter inntil passer best under vesten også. Men så kom jeg på tanken om å bare bruke en ny hvit body som vil være mye mer komfortabel for babyen. Men blir det helt rart tro?Anonymous poster hash: 2febc...346 Kjøp bodyforlenger! 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #8 Skrevet 28. oktober 2013 Takk for innspill! Er redd for at det blir seende litt pussig ut selv også. Anledningen er ikke den mest formelle, men vi får se. Kjøp bodyforlenger! Det er rundt skuldre og armer den strammer mest synes jeg, lengden er grei. Anonymous poster hash: 2febc...346
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå