AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #1 Skrevet 28. oktober 2013 Hei! Jeg vil prøve å fikse slik at barnet mitt får mulighet til å høre på musikk på rommet sitt.. Hun er 7 år, litt liten for smarttelefon osv synes jeg og en ipod tror jeg ikke hun forstår særlig mye av.. Tips?? Når jeg var liten var det så enkelt som å kjøpe en kasett- eller cdspiller.. Finnes det forresten slike karaokemaskiner for barn lengere? Anonymous poster hash: b8770...399
Britt Banditt Skrevet 28. oktober 2013 #2 Skrevet 28. oktober 2013 Hvorfor bare ikke kjøpe en cd-spiller? Men jeg er sikker på at hun forstår en iPod. Det blir det samme som en iPhone, og den har treåringen her forstått lenge allerede..
Lubbe Skrevet 28. oktober 2013 #3 Skrevet 28. oktober 2013 Kjøp en liten cd-spiller da, de finnes jo fortsatt og de er ikke så dyre...
Miss moneypenny Skrevet 28. oktober 2013 #4 Skrevet 28. oktober 2013 Tre-åringen min har hatt iPod i halvannet år og klarer fint å bruke den I tillegg har vi et mini-anlegg på rommet hennes, cdspiller med høytalere. Det begynner å bli ødelagt nå, så hun får nytt til jul
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #5 Skrevet 28. oktober 2013 Jeg skjønner at det bare er jeg som er totalt på jodet her Jeg har en ipod nano.. kan den funke med noen nyinnkjøpte høytallere? Hva slags høytallere kan dere som bruker et slik system anbefale? Anonymous poster hash: b8770...399
Gjest Marmot Skrevet 28. oktober 2013 #6 Skrevet 28. oktober 2013 (endret) Jeg skjønner at det bare er jeg som er totalt på jodet her Jeg har en ipod nano.. kan den funke med noen nyinnkjøpte høytallere? Hva slags høytallere kan dere som bruker et slik system anbefale? Anonymous poster hash: b8770...399 Treåringen min har en gammel iPod Nano, av denne typen, også har han en sånn høytaler. At han har en så "dyr" høytaler er bare fordi jeg kjøpte den til meg selv da jeg hadde iPhone, ellers hadde jeg nok valgt noe billigere og mindre til et barnerom. Fordelen med iPoden er at når vi skal reise langt med tog eller fly, så hører han med musikk eller lydbok med headset. En CDspiller er ikke så lett å ha med seg. CD-spiller har jeg ikke giddet å bruke, men det er mange år siden jeg sluttet å bruke CDer og DVDer. Endret 28. oktober 2013 av Marmot
Rhyth Skrevet 28. oktober 2013 #7 Skrevet 28. oktober 2013 http://www.elkjop.no/product/mobil-og-gps/headset-og-hoyttalere/JHMD04E3MTVPU/music-angel-friendz-mtv-limited-edt-hoyttaler-lilla Jeg har en sånn en som jeg bruker til ipoden min og må si det er overraskene bra lyd i den. Vil tro at den holder til en 7 åring. Ellers har du jo sånn som denne cd spilleren som du også kan koble ipod o.l til http://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-bilde/mini-mikroanlegg/LCDBB13E/logik-barbar-cd-spiller-lcdbb13e-sort
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #8 Skrevet 28. oktober 2013 Tusen takk dere! Jeg har fått masse gode tips! Tror jeg drar frem nanoen og kjøper en sånn Music angel høyttaler i lilla :-D Anonymous poster hash: b8770...399
Severus Skrevet 28. oktober 2013 #9 Skrevet 28. oktober 2013 Jeg har også music angel i rødt. Den funker ganske godt. Bruker den av og til på jobb før vi åpner. Høres godt rundt om i butikken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå