heiduderborte Skrevet 28. oktober 2013 #1 Skrevet 28. oktober 2013 Jeg har nå i noen dager spist under 1000 kalorier om dagen og 30 karbohydrater. Jeg blir faktisk mett! Jeg lurer på hvor mye jeg kan gå ned ettersom at jeg er slank fra før, men jeg vil bli kvitt lår og litt mage Når man er slank fra før, så går man jo treigere ned i vekt, og tro meg, jeg kommer aldri til å la kroppen min bli for tynn, men jeg vet hva jeg vil ha, så hvor lang tid tar det f.eks å gå ned 5 kg? Disse 5 kg gikk jeg opp i sommer..
Ruby_Tuesday Skrevet 28. oktober 2013 #2 Skrevet 28. oktober 2013 Jeg har nå i noen dager spist under 1000 kalorier om dagen og 30 karbohydrater. Jeg blir faktisk mett! Jeg lurer på hvor mye jeg kan gå ned ettersom at jeg er slank fra før, men jeg vil bli kvitt lår og litt mage Når man er slank fra før, så går man jo treigere ned i vekt, og tro meg, jeg kommer aldri til å la kroppen min bli for tynn, men jeg vet hva jeg vil ha, så hvor lang tid tar det f.eks å gå ned 5 kg? Disse 5 kg gikk jeg opp i sommer.. Blir du mett på 1000 kalorier om dagen? Hva er en normal dag med matinntak for deg?
heiduderborte Skrevet 28. oktober 2013 Forfatter #3 Skrevet 28. oktober 2013 Blir du mett på 1000 kalorier om dagen? Hva er en normal dag med matinntak for deg? Frokost 1 lavkarbobrødskive med egg Lunsj 1 lavkarbobrødskive med egg Middag 2 lavkarbo brødskiver med 2 egg. Jeg tilbreder eggene forskjellig da! Ellers tar jeg vitaminer, innimellom mørk sjokolade og innimellom noe frukt, grønnsaker. Jeg spiser ikke kjøtt Og jeg trener hver dag 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #4 Skrevet 28. oktober 2013 Trodde du holdt på med mirakelkuren din med 8 grovbrødskiver pr dag + suppe til middag, jeg.... At man blir mett på 1000 kalorier betyr ikke at 1000 kalorier er sunt, forøvrig. Når man hiver seg på ensidige sultekurer som dette, vil man gå på en smell og gi opp veldig fort (og miste en haug med muskler, spesielt når man ikke spiser kjøtt). Lykke til med å ødelegge kroppen din! Anonymous poster hash: 32800...f95 6
Sugerøret Skrevet 28. oktober 2013 #5 Skrevet 28. oktober 2013 for lite variert!! Hvor er grønnsaker? De skal jo utgjøre størsteparten av karbohydratene.Samt fettet?! Det der er ikke et bra kosthold 3
Gjest Runforit Skrevet 28. oktober 2013 #6 Skrevet 28. oktober 2013 Frokost 1 lavkarbobrødskive med egg Lunsj 1 lavkarbobrødskive med egg Middag 2 lavkarbo brødskiver med 2 egg. Jeg tilbreder eggene forskjellig da! Ellers tar jeg vitaminer, innimellom mørk sjokolade og innimellom noe frukt, grønnsaker. Jeg spiser ikke kjøtt Og jeg trener hver dag Mangler masse næringsgrupper. Som en annen sa; hvor er fett, frukt, grønnsaker? Hvorfor går du ikke bare tilbake til vanene du hadde før du veide 5 kg mer? Dette er en sultekur som mangler masse næring som kommer til å kjøre kroppen din i grøften.
Nerine_ Skrevet 28. oktober 2013 #7 Skrevet 28. oktober 2013 (endret) Har du aldri vurdert å lese litt om sunt kosthold, eller sunn vektnedgang er? Endret 28. oktober 2013 av Nerine_ 4
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #8 Skrevet 28. oktober 2013 Jeg har nå i noen dager spist under 1000 kalorier om dagen og 30 karbohydrater. Jeg blir faktisk mett! Jeg lurer på hvor mye jeg kan gå ned ettersom at jeg er slank fra før, men jeg vil bli kvitt lår og litt mage Når man er slank fra før, så går man jo treigere ned i vekt, og tro meg, jeg kommer aldri til å la kroppen min bli for tynn, men jeg vet hva jeg vil ha, så hvor lang tid tar det f.eks å gå ned 5 kg? Disse 5 kg gikk jeg opp i sommer.. Jeg ligger også på ca samme kaloriinntak som deg, men spiser mye mer variert. En normal dag vil være : Frokost: havregrøt med blåbær og kanel Lunsj: omelett med 2 egg, picnicskinke, cottage cheese, paprika, tomat og rødløk Mellommåltid: 2 rugsprø med kalkunskinke og agurk og paprika, i tillegg til at jeg lager juice av f.eks spinat, brokkoli og gulrøtter Middag kan bestå av et stykke laks, asparges og en salat med forskjellig godt oppi inkl. Gresskarkjerner:) Og kvelds består gjerne av rugsprø med enten kaviar, cottage cheese og skinke eller makrell. Her drikker jeg som regel en kopp lett kakao og avslutter med litt frukt:) Anonymous poster hash: 9963f...743
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #9 Skrevet 28. oktober 2013 For det første kan du ikke punktslanke deg eller punkttrene. Er du slank fra før, så får du rett og slett lære deg til å leve med den kroppen du er skapt med, enten nesa er for liten, lårene for store, leppene for små, puppene for små osv. For det andre er kostholdet ditt ekstremt usunt. Du får ikke i deg nok kalorier, og spiser ikke variert. Du trenger fett, du trenger fisk og kjøtt og du trenger frukt og grønnsaker. Fire egg om dagen er helt sjukt! Det har ingenting å si at du tilbereder dem forskjellig, kosten blir like ensidig for det. Du spiser jo også veldig mye brød i forhold til andre ting. For det tredje er det ikke alltid så lurt å trene hver dag. Kroppen trenger også hvile for å kunne bygge seg opp og yte mer, og når du i tillegg ikke får i deg nok energi og ikke får i deg de næringsstoffene du trenger, så driver du rett og slett rovdrift på kroppen. For det fjerde er du dømt til å mislykkes med et så stramt og ensidig regime. Det er ingen kunst å gå ned 5 kg på null komma niks ved å spise ingenting. Hvis de 5 kg du la på deg plager deg så mye at du har gått til det skritt å starte med et så vanvittig opplegg som dette, så tror jeg det lureste du gjør er å søke hjelp fra profesjonelle. Anonymous poster hash: 9243f...849 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå