Gå til innhold

Fortelle kona hans?  

42 stemmer

1. 1. Fortelle kona hans?

• Ja
      32
    • Nei
      10

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Min samboer har vært litt uheldig og dratt på seg et utroskap med en nær venn av oss. Han har vært ute etter min kjære helt siden jeg møtte henne.

Nå er jeg litt hevnlysten, og vurderer å informere kona hans om at han har vært utro. Noen som har erfaringer med dette?

Det er en lang historie, nærmere 20 år. Kort fortalt. Etter at vennen vår giftet seg for mange år siden trodde jeg han hadde gitt seg. Jeg tok feil. Det har altså skjedd noe. Ikke samleie, men han kom. Han satte henne ut, tokk hånden hennes et sted den ikke skulle vært. Hun klarte ikke stoppe det som skjedde.

Han er gift og har barn. Han har vært en nær venn, og er midt i gjengen vår. Han har lurt meg, vært en nær venn og samtidig forsøkt å få min kjære gjennom mange år. Alt sjult i dekke av å være gift.

Jada, jeg og min kjære har ting å jobbe med, men det virker håndterbart. Hun har ikke ønsket dette, har sagt klart til han at hun ikke ville over streken. Han har presset det på henne. Hun har kommet i en vanskelig situasjon. Hun burde fortalt meg at han fremdeles var på, selv etter at han giftet seg, men hun rotet seg inn i noe, ble fanget i situasjonen. Hun har aldri slått han i tryne slik hun burde ha gjort etter min mening. Han utnyttet henne.

Jeg vet det kan by på problemer i venneflokken vår. Men skal jeg ha det vondt og samtidig holde kjeft om dette? Kjenner mye hat ovenfor han. Skal jeg bryte idyllen? Late som ingen ting?

Foreløpig vet ingen om dette, og jeg kan presse han. Jeg kan "få det som jeg vil" ellers forteller jeg kona.

Jeg vil ikke møte han igjen i sosiale sammenkomster å late som ingen ting. Skal jeg tilgi han? Jeg syns det er mye for langt. Men er det best i lengen? Er det uhånterbart når alle vet? Når kona hans muligens går fra han?

Endret av Ekipstre
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min samboer har vært litt uheldig og dratt på seg et utroskap med en nær venn av oss. Han har vært ute etter min kjære helt siden jeg møtte henne.

For en dårlig unnskyldning du lager for din kjæreste. "Uheldig og pådratt seg et utroskap" ?

1. Dette er like mye din kjæreste sin skyld om jeg forstår situasjonen riktig, Hun runket han til han kom ?

2. Fortell kona hans det - ikke før henne bak lyset.

3. Mann deg opp og gjør det riktige.

Anonymous poster hash: 67e42...ed4

• Liker 11
Skrevet

For en dårlig unnskyldning du lager for din kjæreste. "Uheldig og pådratt seg et utroskap" ?

1. Dette er like mye din kjæreste sin skyld om jeg forstår situasjonen riktig, Hun runket han til han kom ?

2. Fortell kona hans det - ikke før henne bak lyset.

3. Mann deg opp og gjør det riktige.

Anonymous poster hash: 67e42...ed4

Enig i dette. Det er ikke bare denne mannen sin skyld, din samboer har vært like ille som han.

Anonymous poster hash: 9468c...b00

• Liker 1
Gjest slettetbruker
Skrevet

ikke tilgi han

bli kvitt han

• Liker 2
Skrevet

For en dårlig unnskyldning du lager for din kjæreste. "Uheldig og pådratt seg et utroskap" ? 1. Dette er like mye din kjæreste sin skyld om jeg forstår situasjonen riktig, Hun runket han til han kom ?2. Fortell kona hans det - ikke før henne bak lyset.3. Mann deg opp og gjør det riktige. Anonymous poster hash: 67e42...ed4

Ja hun skulle ikke gjort det. Hun har selvfølgelig skyld hun og. Det er komplisert. Det svir dypt inne i sjelen. Ja, han kom. Og det er flere detaljer, men det var ikke der fokuset var nå. Forsøker å forsone meg med det vonde.

Jeg vet han kommer til å få det meget føft hjemme om jeg forteller. Min samboer mener kona hans helt sikkert kommer til å forlate han.

Det hele gjør vondt, men blir det bedre for meg om jeg forteller kona hans? Erfaringer?

• Liker 1
Skrevet

Kona de innrømte det til deg uoppfordret eller?

Personlig hadde jeg latt hevntanken ligge og bare bedt han holde seg unna dere, hvis kona hans forlater han kommer han hvertfall ikke slutte å mase på kona di

Anonymous poster hash: 73b1f...862
Skrevet

Kona de innrømte det til deg uoppfordret eller? Personlig hadde jeg latt hevntanken ligge og bare bedt han holde seg unna dere, hvis kona hans forlater han kommer han hvertfall ikke slutte å mase på kona di Anonymous poster hash: 73b1f...862

Ja, hun fortalte alt helt uoppfordret. Hun ønsker å bli gammel med meg.

Godt poeng at han kommer til å fortsette å mase. Men hun har gitt han klar beskjed om at hun ønsker han helt ut av livet sitt. Han har lovet å holde seg unna.

Hevn har i utgangspunktet lite for seg. Men jeg syns han slipper Forbanna lett unna med det han har gjort!

Skrevet

Ja, hun fortalte alt helt uoppfordret. Hun ønsker å bli gammel med meg.

Godt poeng at han kommer til å fortsette å mase. Men hun har gitt han klar beskjed om at hun ønsker han helt ut av livet sitt. Han har lovet å holde seg unna.

Hevn har i utgangspunktet lite for seg. Men jeg syns han slipper Forbanna lett unna med det han har gjort!

Ville ikke akkurat stolt på han, han virker ikke helt god i hodet.

Jeg bare sier hvis jeg var deg, så hadde jeg sagt at hvis i det hele tatt sier et eneste ord til kona di så tar du det opp med hans kone. forhåpentligvis slipper du å ha mer med han å gjøre etter det.

Sier ikke at det er det mest moralske å gjøre(det hadde nok å sagt alt til konen hans), men det er nok det beste for deg og konen din

Anonymous poster hash: 73b1f...862

Skrevet

Hadde det vært meg, hadde jeg nok fortalt det til kona hans. Er ikke et bedre menneske enn som så.

• Liker 2
Skrevet

Niks, du skal ta tak i den der kona di og lure på hva i helvete er det hun driver med.

• Liker 5
Skrevet

Niks, du skal ta tak i den der kona di og lure på hva i helvete er det hun driver med.

Enig.

• Liker 1
Skrevet

Det har jeg definitivt gjort, og hun angrer dypt på det som har skjedd.

Nå er det han jeg fokuserer på. Han har aldri respektert henne, selv om hun har sagt ifra at hun ikke vil ha han, og at det aldri kan bli dem. Jeg mener enhver mann skal respektere når en jente sier hun ikke vil gå over streken. Jeg syns han slipper veldig lett unna om jeg lar dette ligge.

Skrevet

Kjøper ikke helt dette med at kjæresten din er så uskyldig, dette er jo en fyr hun -vet- har vært ute etter henne, likevel har hun latt det gå så langt at det skjedde? Det er en stor sjanse for at du kommer til å fremstå som bitter dersom du sier fra til kona hans. Hadde heller krevd at hun ikke skulle være i nærheten av fyren alene igjen. Dette handler ikke bare om ham, men også om kona di. Kunne aldri vært sammen med en tafatt person som bare lot ting skje.

Greit nok at han er en dritt, men jeg synes du unnskylder henne i vel stor grad her.

• Liker 4
Skrevet

Jeg synes kona hans fortjener å vite det, men motivasjonen din er helt på jordet!

Hun fortjener bedre enn dette, og det burde være motivasjonen din, ikke å straffe ham.

Anonymous poster hash: eaa40...b28
  • Liker 2
Skrevet

Nå er det han jeg fokuserer på. Han har aldri respektert henne, selv om hun har sagt ifra at hun ikke vil ha han, og at det aldri kan bli dem. Jeg mener enhver mann skal respektere når en jente sier hun ikke vil gå over streken. Jeg syns han slipper veldig lett unna om jeg lar dette ligge.

Nei, men nå sa hun kanskje ifra på en litt "forvirrende" måte om hun har hatt en eller annen form for seksuell/intim kontakt med ham - og han har etter hva jeg forstått ikke fridd til henne, men hatt seksuell kontakt under gjensidige premisser.

Ergo det er ingenting "å få".

Dere virker jo tilbakestående begge to om dette kan fremstå som "lureri" ;)

Hva hun sier spiller ikke så mye rolle når hun etterpå følger opp med en helt annen handling. Om denne fyren har vært etter henne i årevis så er vel det noe hun så komme?

*pun not intended* (sorry, men jeg bare måtte).

Anonymous poster hash: ab471...e02

Skrevet (endret)

Hvem fikk du vite dette av egentlig? Av henne? Høres jo veldig rart ut at hånden hennes bare havnet på kuken hans og vips, så kom han. Tror damen din pynter litt på sannheten om dette har kommet fra henne.

Jeg synes du skal si det. Damen han er sammen med burde få vite hva slags fyr han er..

Endret av .-L-.
  • Liker 1
Skrevet

Hadde gitt ham grisebank, siden jeg ikke hadde kunnet banka den utro kjærringa. Noen måtte ihvertfall ha fått bank, så det måtte nesten ha blitt ham. Etterpå hadde jeg fortalt det til kona hans.

Anonymous poster hash: 57ba9...41b
  • Liker 1
Skrevet

Hjelpes. Hvorfor pulte hun ham da?

Skrevet

Hjelpes. Hvorfor pulte hun ham da?

For ordens skyld, hun pulte han ikke.

Skrevet

For ordens skyld, hun pulte han ikke.

Ga ham en håndsrekning da - same sh**, different wrapping ;)

Lurer bare på hvorfor ts på død og liv skal gidde å involvere seg i denne mannens liv - anstrenge seg for å gjøre ting surt for ham, mens kona bare var "uheldig"..

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...