AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #1 Skrevet 28. oktober 2013 PSS!! Med tykk mørk skrift handler det om min nåværende flørt og med vanlig skrift, handler om han forrige. Så det blir litt lettere for dere å forstå. Han ene flørter jeg med om dagen. Jeg kan se for meg å bli sammen med han en dag, men det er fortsatt litt tidlig å si da vi er ganske tidlig ute i datingfasen. Men jeg liker han kjempegodt og vi har hatt sex også. Vi har utrolig god sexkjemi, og det samme gjelder også utenfor senga. Jeg finner han veldig kjekk og spennende. Vi er ganske forskjellige, og han er en type jeg aldri har vært innom før... en jeg ikke trodde var min type. Men så langt finner jeg det utrolig spennende! Har bare noe positivt å si om han. Jeg er ganske betatt og svært nysgjerrig på han. Utrolig snill og forståelsesfull er han også. Og han virker veldig ærlig å. Han andre er en tidligere flørt som jeg fortsatt er litt betatt av. Jeg vet at han fortsatt er interessert i meg også, men det er over ett år siden sist vi så hverandre. Vi har også hatt sex. Med han ble jeg ekstremt kåt, så det er garantert god sexkjemi der å, men jeg føler meg ikke så feminin med han. Han er for tynn for meg. Og han er ikke kjempehøy heller, men høyere enn meg ihvertfall. Flørten tok slutt fordi tidpsunktet var feil. Men med han klaffet det veldig egentlig. Vi er veldig like på mange områder og han er lett å snakke med. Han er ikke like kjekk som min nåværende flørt, men han er da søt og småkjekk han å. Uansett så er det jo ikke DET som er det viktigste i et forhold. Min nåværende flørt er veldig opptatt om dagen og tekster ikke mld hver dag. Han er bare ikke den typen. Men han tar kontakt minst annenhver dag (eller jeg) og vi har avtalt dato når vi skal møtes igjen. Men vi får ikke møtt hverandre så ofte da han har en krevende jobb og ikke minst bor veldig langt unna. Må ta fly etc. Han andre er en som sender meldinger hver dag og gjerne flere ganger om dagen. Han er veldig flink til å vise hvor interessert han er og nøler ikke med å treffes ofte. Det er lettere for oss å treffes da vi bor veldig nære hverandre. Det er snakk om en halvtimes kjøretur... Så her sitter jeg. Singel og ganske rastløs av meg. Jeg VIL satse på min nåværende flørt, men får ikke sett han på noen uker og går derfor rundt og tripper nærmest. Jeg kan nesten ikke vente med å møte han igjen. Jeg skulle gjerne snakket mye oftere med han, men sånn er nå den saken. Og så dukker min gamle flørt opp da... det er ikke så lenge siden jeg snakka med han, men jeg sa ifra at jeg var igang med en annen og det har han respektert. Men gud, som det frister å si hei til han likevel. Jeg vil møte han og flørte med han, men jeg vet det blir feil ovenfor min nåværende flørt. Dessuten vil min gamle flørt bare bli mer og mer interessert, så jeg vil nødig såre noen her. Tenker jo på dems følelser også. Så... jeg er litt sånn... fram og tilbake hele tiden! Først tenker jeg "Hold deg unna gamle flørten. Det er bare snakk om noen uker, det klarer du. Skjerp deg. Finn på noe annet å gjøre istedet" Og så kan jeg plutselig tenke "Herregud, du er jo singel! Du gjør akkurat som du vil. Du er ung og det er nå du kan løpe rundt og flørte så mye du vil. Ta kontakt og se hva som skjer, det må jo ikke bli noe seriøst av det uansett" Men jeg tenker at... hvis det ikke skulle fungere med min nåværende flørt, så er det store sjanser for at jeg tar kontakt med min gamle flørt. Så derfor ville det vært lurt å la vær å ta kontakt med min gamle flørt til jeg vet ting litt mer sikkert? Haha, håper dere forsto noe av det jeg skrev! Vær litt snille nå da Jeg trenger litt hjelp! Anonymous poster hash: fc009...4ee
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #2 Skrevet 28. oktober 2013 Sikkert kult å være en backup-plan da. Spesielt med tanken "Jeg vet ikke om jeg bør prate så mye med ham, hvis det skulle fungere med ham nye! Men hvis ikke det funker, DA vil jeg nok ta kontakt med han andre." Hva får deg til å tro at han andre gamle flørten din gidder å bruke tid på deg hvis han selv bare er en backup plan? Ett mindre bra alternativ som det er mulig å krype til hvis det optimale ikke skulle fungere? Hvor lenge har du vært singel forøvrig, TS? Er dette en situasjon som er komfortabel for deg?Anonymous poster hash: 45fca...2d2
Gjest Awzm me Skrevet 28. oktober 2013 #3 Skrevet 28. oktober 2013 Hmm, utifra det du har skrevet så ville jeg faktisk hatt den gamle flørten. Det andre blir jo avstandsforhold, og så fort dere er ute av de rosa skyene dere er på nå, så vil det nok bli mye mer krevende! Men av hensyn til din gamle flørt burde du ikke velge han. Han er jo bare andrevalget ditt virker det som, stakkars. Så sats på han her. Hadde jo ikke vært noe morsomt for deg å være sammen med en som tenker at en annen jente er penere enn deg, og at han hadde hatt sex med henne i mellomtiden osv. 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #4 Skrevet 28. oktober 2013 Han sa faktisk selv at jeg burde ta kontakt med han hvis det ikke skulle fungere med han jeg flørter med nå. Så det virker ikke som han ser på seg selv som "andrevalg" og det er han heller ikke. Når jeg begynte å flørte igjen, så hadde jeg tenkt å ta kontakt med han. Men fant ut at han hadde fått seg dame, så da lot jeg vær og begynte å treffe andre. Kort tid etter at jeg treffer min nåværende flørt, finner jeg ut at han er singel igjen, og da er det for sent. Jeg har allerede rukket å bli glad i min nåværende flørt og har ingen grunn til å avslutte det, da jeg mye heller vil finne ut om dt kan bli noe mer. OM jeg hadde visst at forrige flørt straks ville bli singel, ville jeg latt vær å møte noen andre og heller tatt kontakt med han. Nok en gang bad timing. Men jeg tenker ikke på han som et andrevalg eller backup plan. Selv om det kan virke sånn.. Anonymous poster hash: fc009...4ee
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #5 Skrevet 28. oktober 2013 Han sa faktisk selv at jeg burde ta kontakt med han hvis det ikke skulle fungere med han jeg flørter med nå. Så det virker ikke som han ser på seg selv som "andrevalg" og det er han heller ikke. Når jeg begynte å flørte igjen, så hadde jeg tenkt å ta kontakt med han. Men fant ut at han hadde fått seg dame, så da lot jeg vær og begynte å treffe andre. Kort tid etter at jeg treffer min nåværende flørt, finner jeg ut at han er singel igjen, og da er det for sent. Jeg har allerede rukket å bli glad i min nåværende flørt og har ingen grunn til å avslutte det, da jeg mye heller vil finne ut om dt kan bli noe mer. OM jeg hadde visst at forrige flørt straks ville bli singel, ville jeg latt vær å møte noen andre og heller tatt kontakt med han. Nok en gang bad timing. Men jeg tenker ikke på han som et andrevalg eller backup plan. Selv om det kan virke sånn.. Anonymous poster hash: fc009...4ee Hvor mye har du flørtet med disse da? Er er det forskjell på grader av flørting? Mer eller mindre flørt med en av dem? Sånn sett er det jo vanligvis ikke så veldig vanskelig å se hvem som er andrevalget i praksis.Anonymous poster hash: 45fca...2d2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #6 Skrevet 28. oktober 2013 Hvor mye har du flørtet med disse da? Er er det forskjell på grader av flørting? Mer eller mindre flørt med en av dem? Sånn sett er det jo vanligvis ikke så veldig vanskelig å se hvem som er andrevalget i praksis.Anonymous poster hash: 45fca...2d2 Omtrent like mye. Men nå begynner jeg å komme lenger med min nåværende da... siden vi skal møtes for tredje gang. han forrige møtte jeg to ganger. Ja... jeg vil jo mest ha min nåværende flørt, så jeg satser nok på han. Men klarer likevel ikke helt å glemme han forrige. Men jeg tror at jo lenger min nåværende og jeg kommer, jo mindre tenker jeg på han forrige. Er bare litt sånn... noen ganger der jeg lurer på om jeg flørter med riktig mann. Men akkurat nå føltes det som jeg gjør dt riktige. Anonymous poster hash: fc009...4ee
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #7 Skrevet 28. oktober 2013 Omtrent like mye. Men nå begynner jeg å komme lenger med min nåværende da... siden vi skal møtes for tredje gang.han forrige møtte jeg to ganger.Ja... jeg vil jo mest ha min nåværende flørt, så jeg satser nok på han. Men klarer likevel ikke helt å glemme han forrige. Men jeg tror at jo lenger min nåværende og jeg kommer, jo mindre tenker jeg på han forrige. Er bare litt sånn... noen ganger der jeg lurer på om jeg flørter med riktig mann. Men akkurat nå føltes det som jeg gjør dt riktige. Anonymous poster hash: fc009...4ee Okei. Jeg er usikker på hvem som er hvem, fordi det blir alltid mikset mye rundt med ny og gammel flørt fra hver tråd til tråd. Men siden jeg er usikker, så er jeg vel sikker da. Og ja, kan være forvirrende å holde på med flere samtidig, vil jeg tro. Og det er ganske ødeleggende for de fleste parter uansett gjerne. Men ingenting er bedre enn at du føler du gjør det riktige da. Vil tro det blir ganske destruktivt i lengden om du gjør noe du føler er feil hvertfall.Anonymous poster hash: 45fca...2d2
happiest Skrevet 28. oktober 2013 #8 Skrevet 28. oktober 2013 Jeg er i akkurat lik situasjon som deg nå! Ikke har jeg gode råd heller. Og jeg tenker det samme som deg, at kanskje det er dumt å holde på med to. Men hvordan skal jeg ellers bli enda bedre kjent, og fortsette å holde kontakten med begge da? Jeg får følge med her jeg også Men er du helt sikker på at begge liker deg, og ikke kun tenker på et forhold som et friends-with-benefits-forhold?
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #9 Skrevet 29. oktober 2013 Jeg er i akkurat lik situasjon som deg nå! Ikke har jeg gode råd heller. Og jeg tenker det samme som deg, at kanskje det er dumt å holde på med to. Men hvordan skal jeg ellers bli enda bedre kjent, og fortsette å holde kontakten med begge da? Jeg får følge med her jeg også Men er du helt sikker på at begge liker deg, og ikke kun tenker på et forhold som et friends-with-benefits-forhold? Hehe. Håper det kommer noen flere råd etter hvert da... men jeg tror jeg har funnet ut hva jeg skal gjøre. Jada, jeg er 100% sikker. Fortell litt om din situasjon da? Anonymous poster hash: fc009...4ee
happiest Skrevet 29. oktober 2013 #10 Skrevet 29. oktober 2013 Han ene ble jeg kjent med for en stund tilbake. Var ikke sammen på en tid, siden jeg fikk meg kjæreste, men det var før jeg fant ut at jeg likte han. Og nå nylig har det tatt seg opp igjen. Jeg vet han liker meg og jeg vet jeg kommer til å like han bedre og bedre. Vi må bare ha litt mer tid sammen. Han andre har jeg ikke kjent så lenge, men det virker som han kan være interessert. Og jeg har lyst å bli bedre kjent med han. Men han virker ikke like åpen, som han første. Så vi må bli bedre kjent. Begge har fine personligheter og har noe "ekstra" jeg liker med de. Så det er ikke lett å luke ut den ene. Kunne jo selvfølgelig bare fortsatt med han første, men hva om han andre kan være mye bedre? Jeg får bare bruke tiden
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #11 Skrevet 29. oktober 2013 Skjønner deg så godt ass. Begge har noe ekstra ved seg som gjør at man ikke hr lyst til å velge noen.. Men det må man jo. Jeg stoler på å følge magefølelsen og den sier at jeg burde se hvordan tredje date med min nåværende flørt går. Kanskje svaret ligger der? Han er litt vanskelig å "lese" syns jeg. Jeg vet at han er interessert, men jeg vet ikke hva han tenker om oss. Mens han andre er jeg mer trygg på hvor vi står. Vi forstår hverandre og ja... Er litt enklere med han. Men som sagt har jeg bestemt meg for å fortsette med min nåværende flørt og så se an. :-) Hvem sa at singellivet er lettere enn å være i et forhold? for det stemmer ikke helt altså :-P Anonymous poster hash: fc009...4ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå