Gjest themaaaan Skrevet 4. mai 2004 #1 Skrevet 4. mai 2004 Heisann... Hva synts dere kvinner om menn som barberer seg nedentill???
Gjest Ethereal Skrevet 4. mai 2004 #2 Skrevet 4. mai 2004 Du kan sikkert søke i forumet etter innlegg om dette temaet.
Gjest Anonymous Skrevet 4. mai 2004 #3 Skrevet 4. mai 2004 det er 100% bedre enn ikke barberte menn. vi liker ikke å få hår i munnen vi heller.
Gjest themaaaan Skrevet 4. mai 2004 #5 Skrevet 4. mai 2004 hehe, tenkte meg vel det 8) Men, nå som jeg likevel var i gang å skrive og spørre her: Noen som vet når penis er sånn ca ferdig utvokst??? jeg er da 16 år og har en penis på 14cm, men jeg har ikke spesielt sterk hårvekst ennå, f.eks ikke kinnsjekk eller no serlig bart, det vil vel antyde at jeg kommer til å utvikle meg en del mer? (håper jeg)
Gjest Anonymous Skrevet 4. mai 2004 #6 Skrevet 4. mai 2004 Det kan vel variere. Du kan kanskje vokse litt til..
Venus_venus Skrevet 4. mai 2004 #7 Skrevet 4. mai 2004 hehe, tenkte meg vel det 8) Men, nå som jeg likevel var i gang å skrive og spørre her: Noen som vet når penis er sånn ca ferdig utvokst??? jeg er da 16 år og har en penis på 14cm, men jeg har ikke spesielt sterk hårvekst ennå, f.eks ikke kinnsjekk eller no serlig bart, det vil vel antyde at jeg kommer til å utvikle meg en del mer? (håper jeg) Gutter er helt ferdig utvokst når de er 20 år så du har fremdeles tid til å vokse mer, men du vokser senere etter 16 17 års alderen. Dessuten trenger du ikke bekymre deg, 14 cm er ingen dårlig størrelse det! Det er en gjennonsnittsstørrelse som de aller fleste voksne menn har 13 - 15 cm.
Gjest 3llie Skrevet 4. mai 2004 #8 Skrevet 4. mai 2004 Om mannen er barbert eller ikke er jeg ikke så veldig opptatt av, men jeg foretrekker at det hvertfall er trimmet litt og ikke stikkete. Tviler på at størrelsen på utstyret ditt vil bli noe særlig større, kanskje en cm eller to.
Sandman Skrevet 4. mai 2004 #9 Skrevet 4. mai 2004 hehe, tenkte meg vel det 8) Men, nå som jeg likevel var i gang å skrive og spørre her: Noen som vet når penis er sånn ca ferdig utvokst??? jeg er da 16 år og har en penis på 14cm, men jeg har ikke spesielt sterk hårvekst ennå, f.eks ikke kinnsjekk eller no serlig bart, det vil vel antyde at jeg kommer til å utvikle meg en del mer? (håper jeg) Hei du....16-årige "themaaaan"... ...slapp av...dette med størrelsen er en ikke-sak for deg om få år...sex er ikke bare teknikk...med 14-15-16 cm kommer du til å nå langt i sexlivet ditt, hvis du fokuserer på andre ting enn størrelsen...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå