AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #1 Skrevet 28. oktober 2013 Kan det hende at vi er for naive i forhold til vår partner? Opplever dere av og til at dere stusser over partneren deres? Selv så opplever jeg å bli forvirret over min mann og syns han gir blandede signaler om hva han forventer av meg. Han er forøvrig født i Værens tegn og det er muligens et tegn som stadig utfordrer partnerens selvstendighet. Jeg har en teori om at de blandede signalene han "sender" meg er en slags maktkamp. Det er som om han får en slags fandenivoldsk djevelsk impuls til å leke med mitt sinn. Dessverre så er jeg vel ikke altfor flink til å skjule min avhengighet og svakhet overfor ham. (Vi har ikke et slikt forhold der vi snakker mye sammen om alt som angår oss) Håper Moderator ikke flytter denne over til forumet for Astrologi og ser på akkurat det at jeg nevnte stjernetegnet hans som er underordnet det jeg mente å være essensen i tråden. Ønsker at andre filosoferer over sine egne forhold. Er det alltid slik at våre partnere er bra for oss/ kan vi stole på at partneren vil vårt beste? Har jeg et godt forhold når jeg opplever å bli forvirret? Anonymous poster hash: e1163...72c
Gjest Whitestripes Skrevet 28. oktober 2013 #2 Skrevet 28. oktober 2013 Slik du beskriver forholdet ditt, virker det ikke sunt. For det første føler du deg forvirret, du stoler ikke på han, og dere kommuniserer ikke. Skikkelig røde flagg i mine øyne. For meg er første bud god kommunikasjon. Den jeg deler livet, hverdagen, seng og bord med må være den jeg er nærmest, og som jeg kan være åpen og ærlig med. Maktkamp, mindfuck eller forvirring hadde jeg ikke orket. 1
Gjest mymlen Skrevet 28. oktober 2013 #3 Skrevet 28. oktober 2013 synes du har et litt rart forhold til partneren din? du nevner at dere ikke snakker så mye sammen, kanskje dette er noe dere burde begynne med, så trenger dere ikke å analysere hverandre hver for dere. bare for nysgjerrigheten; når du sier at han får et "slags fandenivoldsk djevelsk impuls til å leke med mitt sinn", hva mener du da?
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #4 Skrevet 28. oktober 2013 Slik du beskriver forholdet ditt, virker det ikke sunt. For det første føler du deg forvirret, du stoler ikke på han, og dere kommuniserer ikke. Skikkelig røde flagg i mine øyne. For meg er første bud god kommunikasjon. Den jeg deler livet, hverdagen, seng og bord med må være den jeg er nærmest, og som jeg kan være åpen og ærlig med. Maktkamp, mindfuck eller forvirring hadde jeg ikke orket. Har det falt deg inn at du kanskje er naiv i forhold til din partner? Anonymous poster hash: e1163...72c
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #5 Skrevet 28. oktober 2013 synes du har et litt rart forhold til partneren din? du nevner at dere ikke snakker så mye sammen, kanskje dette er noe dere burde begynne med, så trenger dere ikke å analysere hverandre hver for dere. bare for nysgjerrigheten; når du sier at han får et "slags fandenivoldsk djevelsk impuls til å leke med mitt sinn", hva mener du da? Har det falt deg inn at du kanskje er naiv i forhold til din partner? Anonymous poster hash: e1163...72c
Gjest mymlen Skrevet 28. oktober 2013 #6 Skrevet 28. oktober 2013 Har det falt deg inn at du kanskje er naiv i forhold til din partner? Anonymous poster hash: e1163...72c nei! med mitt forrige innlegg prøvde jeg å si at jeg ikke tror det er normalt å føle seg naiv ovenfor partneren sin, og hvis du føler det slik så bør du snakke med han.
Gjest Raindrops Skrevet 28. oktober 2013 #7 Skrevet 28. oktober 2013 Er det alltid slik at våre partnere er bra for oss/ kan vi stole på at partneren vil vårt beste? Har jeg et godt forhold når jeg opplever å bli forvirret? Anonymous poster hash: e1163...72c Selvfølgelig ikke. Man må se an personen, akkurat som med alle andre mennesker. Det vil alltid finnes de som bare vil andre vondt, som ikke forstår at de gjør andre vondt eller som bare ikke bryr seg så mye. Jeg synes ikke ditt forhold høres ut som et godt forhold slik du fremstiller det her, men det er bare min mening. Med god kommunikasjon kommer trygghet, da trenger man ikke å være verken forvirret eller naiv, fordi man har snakket om det og man vet hvor man har den andre.
Gjest Whitestripes Skrevet 28. oktober 2013 #8 Skrevet 28. oktober 2013 Har det falt deg inn at du kanskje er naiv i forhold til din partner? Anonymous poster hash: e1163...72c Tror du må være litt mer konkret enn som så. På hvilken måte? Selv om du har et trøblete forhold, trenger ikke alle andre ha det sånn.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #9 Skrevet 28. oktober 2013 Tror du må være litt mer konkret enn som så. På hvilken måte? Selv om du har et trøblete forhold, trenger ikke alle andre ha det sånn. Kanskje jeg går dypere inn i problemstillingen enn deg. Vi har jo alle så feilfrie forhold på overflaten. Vi går jo ofte og luller oss inn i at alt er bra i våre forhold men en hører jo stadig om at folk plutselig oppdager ting om partneren som man ikke hadde trodd om ham/ henne. Anonymous poster hash: e1163...72c
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #10 Skrevet 28. oktober 2013 Jeg tror kanskje det er naivt å tro at noen innehar spesielle egenskaper ut fra sitt stjernetegn. Og jeg tror mange er naive i forhold til sin partner. Jeg tror også at mange tenker litt for mye når det gir mye mer mening å bare handle, enkelt og greit. Ikke alt må drøvtygges og smakes på i det lengste før det spyttes ut. Anonymous poster hash: eee01...ed1 1
Gjest Whitestripes Skrevet 28. oktober 2013 #11 Skrevet 28. oktober 2013 Kanskje jeg går dypere inn i problemstillingen enn deg. Vi har jo alle så feilfrie forhold på overflaten. Vi går jo ofte og luller oss inn i at alt er bra i våre forhold men en hører jo stadig om at folk plutselig oppdager ting om partneren som man ikke hadde trodd om ham/ henne. Anonymous poster hash: e1163...72c Jeg har aldri verken sagt eller ment at mitt forhold er feilfritt. Og for å ikke bli for utleverende, så skriver jeg i generelle vendinger. Mitt forhold er noen år gammelt nå, og vi traff hverandre i voksen alder. Det har vært mange utfordringer, og flere blir det sikkert. Det som likevel er grunnmuren vår, er å være åpne, kommunisere og dele smått og stort. I tillegg har vi et felles mål med forholdet, vi har kjærlighet og samhørighet, omtanke og respekt. Du virker noe nedlatende når du sier du tror du går dypere inn i dette enn meg. Er det noe mannen min og jeg har, så er det et dypt og ektefølt forhold. 1
Gjest mymlen Skrevet 28. oktober 2013 #12 Skrevet 28. oktober 2013 Kanskje jeg går dypere inn i problemstillingen enn deg. Vi har jo alle så feilfrie forhold på overflaten. Vi går jo ofte og luller oss inn i at alt er bra i våre forhold men en hører jo stadig om at folk plutselig oppdager ting om partneren som man ikke hadde trodd om ham/ henne. Anonymous poster hash: e1163...72c synes faktisk det er litt latterlig at du skriver om kjæresten din og forholdet ditt på denne måten. nok en gang synes du skal snakke med partneren din! når dette er sagt, lurer jeg på hva du egentlig mener med naiv. er du redd for å finne ut at han er utro?
Gjest Daenerys Skrevet 29. oktober 2013 #13 Skrevet 29. oktober 2013 Tråden er ryddet for personhets. Daenerys, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå