AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #1 Skrevet 28. oktober 2013 En kamerat av meg har i det siste begynt å plassere hendene på korsryggen min når vi klemmer, og står vi ved siden av hverandre, hender det også den ene hånden hans "hviler" der, "faretruende" nærme rumpa mi. Tidligere var det bare en kameratslig arm rundt skuldra mi. Kan han være interessert i noe mer?Anonymous poster hash: 6993e...7d1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #2 Skrevet 28. oktober 2013 I min bok er ikke hånd-nesten-på-rumpa en typisk vennegreie. Holder hendene mine langt unna rumpa til venninnene mine for å si det sånn - nettopp fordi fort blir oppfattet som flørting, noe jeg vil si at det stort sett er. Anonymous poster hash: f9fef...fb5
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #3 Skrevet 28. oktober 2013 Spørsmål: Betyr håndplasseringen noe? Svar: Nei. Hilsen mann. Anonymous poster hash: ab4a7...52d 5
Xtend Skrevet 28. oktober 2013 #4 Skrevet 28. oktober 2013 Av alle de fjollete tingene damer skal overanalysere, så må dette ta kaka! Makan
Gjest Morgun Skrevet 28. oktober 2013 #5 Skrevet 28. oktober 2013 Bare han ikke prøver å dytte hele hånda ned i rumpesprekken så er det nok ingen fare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå