Avalon Skrevet 28. oktober 2013 #1 Skrevet 28. oktober 2013 Jeg har en venninne som nettopp har vært gjennom et brudd. Jeg vet ikke detaljene rundt, bare at det er og har vært jævlig. Hun er ikke klar for å snakke om det enda, eller treffe noen, noe som jeg respekterer. Men, jeg vil gjerne sende henne noe i posten, som en liten oppmuntring og noe ekstra til jul. Og da trenger jeg litt hjelp fra dere! Siden jeg ikke vet hva som forårsaket bruddet, ønsker jeg ikke å gi henne en bok om hvordan komme seg etter samlivsbrudd. Men, heller en bok som kanskje er litt oppmuntrende, samt nyttig. Det være seg: - Håndtere stress - Roe ned - tenke positivt (generelt sett) Kan gjerne være noe litt alternativt også, bare ikke en bok som er direkte om brudd. Sikkert ikke godt forklart hva jeg er ute etter, så bare spør om noe er uklart. Jeg sitter å googler bøker nå, men setter pris på om noen har noen gode, positive bøker på lur =)
Hecubaa Skrevet 28. oktober 2013 #2 Skrevet 28. oktober 2013 (endret) Bli best med mental trening av Erik Bertrand Larssen kanskje? Det er en utrolig bra bok om hvordan du kan tenke og handle slik at du blir den beste utgaven av deg selv Endret 28. oktober 2013 av Hecubaa 2
Avalon Skrevet 28. oktober 2013 Forfatter #3 Skrevet 28. oktober 2013 Bli best med mental trening av Erik Bertrand Larssen kanskje? Det er en utrolig bra bok om hvordan du kan tenke og handle slik at du blir den beste utgaven av deg selv Den skal sjekkes ut! Takk!
Gjest Belle Gunnes Skrevet 28. oktober 2013 #4 Skrevet 28. oktober 2013 The Happiness Advantage av Shawn Achor Eller bare en feel good chick-lit bok, som Bienes Hemmelige Liv av Sue Monk Kidd, Spis elsk lev av Elizabeth Gilbert ol. 1
Lammelåret Skrevet 28. oktober 2013 #5 Skrevet 28. oktober 2013 "Gutten i graven ved siden av" eller "Valmuekvinnen" - begge bøker er lette og morsomme om å finne kjærligheten på ny, uten at det blir anmasende. Kall det gjerne lett underholdning. 1
Avalon Skrevet 28. oktober 2013 Forfatter #6 Skrevet 28. oktober 2013 Takker for flere tips! Den Spis, elsk, lev vet jeg at hun allerede har lest. Tror jeg skal ta turen innom en "fysisk" bokhandel, ble rett og slett litt bokblind her på internettet
Gjest Belle Gunnes Skrevet 28. oktober 2013 #7 Skrevet 28. oktober 2013 Spør gjerne betjeningen om tips til bøker. Spesielt hos ARK er det mange, som er flinke til å anbefale bøker. Og så er det jo så stas i gå å kikke i hyllene der... litt for stas
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #8 Skrevet 28. oktober 2013 "Hundreåringen som klatret ut av vinduet osv." Den er morsom. Anonymous poster hash: 574c8...530
Avalon Skrevet 28. oktober 2013 Forfatter #9 Skrevet 28. oktober 2013 Spør gjerne betjeningen om tips til bøker. Spesielt hos ARK er det mange, som er flinke til å anbefale bøker. Og så er det jo så stas i gå å kikke i hyllene der... litt for stas Det skal jeg gjøre! Har heldigvis en ganske stor ARK og nordli her iallefall. Uansett om jeg finner en bok eller ikke så skal hun iallefall få en oppmuntring i posten! Takk for alle tips =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå