AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #1 Skrevet 28. oktober 2013 Dette er forsåvidt et spørsmål hovedsakelig til menn: Sett at du har et godt øye til en jente. Dere har vært litt på flørtern, og du har omtrent overøst henne med komplimenter, blant annet at hun stadig blir vakrere, men også kalt henne sexy. Jobbsituasjonen din innebærer mye reising. Er det da slik at selv om du stadig tenker på henne, føler du kke behov for å stadig sende henne en sms fordi du tenker at så lenge det ikke har skjedd noe drastisk mellom dere, så står det som har blitt sagt og gjort tidligere fortsatt ved lag? (Hvis du ved en anledning skriver til jenta at du stadig tenker på henne, er det en måte å si at hun ikke må bekymre seg selv om det i perioder er helt tyst fra din kant fordi du jobber mye? Og tenker du at hvis du har fortalt henne ved tidligere anledninger at du har lyst på henne, så vet hun det, eller kan slikt plutselig forandre seg?)Anonymous poster hash: 65d0b...84d
Ananas. Skrevet 28. oktober 2013 #2 Skrevet 28. oktober 2013 (endret) Det kommer helt an på jenta. Noen har forståelse for det, stoler på det og synes det er helt greit. Andre blir engstelige og tror at følelsene har kjølnet, at det er noen andre osv. Så det finnes nok ingen fasit her, fordi alle er forskjellige, og tolker ting ulikt. Edit: Ser at du henvender deg til menn, og at problemstillingen blir snudd rundt. Men svaret er egentlig det samme. Noen har stadig behov for å gi bekreftelse og få bekreftelse tilbake, andre tenker at de har "forsikret" om at ting er greit, og at jenta også har forståelse for det. Har vært borte i begge deler selv, at lite kontakt både er et tegn på at noe er galt, men også at det er "selvfølgelig" at alt er som før, siden det ikke har blitt sagt noe annet. Endret 28. oktober 2013 av Ananas.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #3 Skrevet 28. oktober 2013 Det kommer helt an på jenta. Noen har forståelse for det, stoler på det og synes det er helt greit. Andre blir engstelige og tror at følelsene har kjølnet, at det er noen andre osv. Så det finnes nok ingen fasit her, fordi alle er forskjellige, og tolker ting ulikt. Ja, det er jo sant, men jeg tenker hvis gutten er uvitende om hva jenta tenker, hva HAN synes er greit. Anonymous poster hash: 65d0b...84d
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #4 Skrevet 28. oktober 2013 Siden jeg fortsatt er såpass ung, går jeg ut i fra at hun jeg flørter med ikke er dement, og da gidder jeg ikke hele tiden sende meldinger for å minne henne på hva jeg synes om henne. I hvertfall ikke når jeg er på jobbreise. Anonymous poster hash: d7da5...d86
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå