Gå til innhold

8 mnd og tre-fire dupper hver dag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

den siste uken har ungen vår begynt å sove 30 min dupper, og da kommer vi opp i tre-fire dupper hver dag. Dette må jeg si er litt slitsomt, og jeg lurer på om man kan kompromere de eller om man bare skal "og whit the flow" fortsatt? Han har gått fra to til tre timer våkentid den siste uken også. hmm Anonymous poster hash: d64be...a9a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig for at så små skal få regulere søvnen sin helt selv så lenge de får nok søvn og god nok kvalitet. Så da er spørsmålet om du mener det er slitsomt for ham eller for dere.

Skrevet

Høres helt normalt ut med så mange blunder for meg. Gutten min pleide å sove tre timer fordelt på minst fire blunder i den alderen. Men vi nattavvente like etter, og da holdt han lenger før han måtte sove. Kunne da sove lenger om gangen og det ble naturlig med først tre og så etter hvert enda færre etter noen mnd. Jeg haralltid hatt den innstillingen at jeg følger barnets behov ang søvn, men det er sikkert noen barn som responderer godt på styring i den alderen også. Men mye går i faser med babyer, så ville nok selv ha sett det an litt til før jeg begynte å styre.

Skrevet

Høres like normalt ut som det 'motsatte', synes jeg :)

Når det er slitsomt, får du trøste deg med t det endrer seg så fort, så blir jo ikke så lenge det varer uansett.

Skrevet

Slik har vi hatt det i mange måneder, lillegutt sover som regel i 20-30 minutter per dupp. Har inntrykk av at det er helt normalt. Slitsomt ja, men man må gjøre det som er best for barnet og tenke at det blir bedre etterhvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...