AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #1 Skrevet 28. oktober 2013 Jeg leste tråden om utenlandske menn og der var det to som skrev at de er opptatt av å være kvinner. Er det mange som tenker sånn? Hva gjør dere som er opptatt av å være mann eller kvinne?Anonymous poster hash: 77bb1...cae
Adhara Skrevet 28. oktober 2013 #2 Skrevet 28. oktober 2013 Tråden er ryddet for tulleinnlegg. Irrlys, mod.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #3 Skrevet 28. oktober 2013 Aldri hørt om:P Jeg er meg selv, take it or leave it! Anonymous poster hash: b462e...50b
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #4 Skrevet 28. oktober 2013 Det er som regel menn som er opptatte av slikt, og da gjerne de som er veldig usikre på seg selv. De føler seg vel ikke verdige/gode nok, dersom de ikke er store sterke, rike, har stor tiss, kan snekre hjemmelaget hus og sloss med bjørner og pule 100 damer på 1 kveld... Om de er seg selv, og viser seg sårbare og menneskelige, risikerer de vel i større grad å bli såret. Sikkert derfor mange slike menn sliter med å finne kjærlighet. De gjemmer seg bak en feig maske, og skylder på sin "mannlighet". Det er veldig lite attraktivt med de som er fanatisk opphengte i å "være mann". Både fordi det lyser usikkerhet og ego issues lang vei, og fordi de nesten alltid også kombinerer det med mannsvjåinisme. Anonymous poster hash: fdda6...f48
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå