AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #1 Skrevet 28. oktober 2013 Hvordan reagerer dere på andre som sjekker dere opp, noen som slår av en liten prat og spør om nummeret deres. Er det påtrengende eller sjarmerende?Anonymous poster hash: 37f1b...1ef
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #2 Skrevet 28. oktober 2013 Det er neppe påtrengende med mindre du ikke tar hint om at de ikke er interessert hvis de ikke er interessert eller om du forstyrrer dem når du åpenbart burde la være (de skynder seg et sted, de er i telefonen osv). Anonymous poster hash: 0b6c5...108 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #3 Skrevet 28. oktober 2013 Om det oppfattes som påtrengende eller sjarmerende er fullstendig avhengig av om han faktisk er sjarmerende heller ikke. Anonymous poster hash: 92a87...a70 4
Magnifique Skrevet 28. oktober 2013 #4 Skrevet 28. oktober 2013 Hei. Hm, det kommer an på veldig mange faktorer, synes jeg. For det første må jeg jo synes at personen er okay å se på. (Det har bare litt å si for førsteinntrykket) - Også er det viktig at han er blid og hyggelig. Liker ikke når gutter er høye på pæra - det merker man så godt. Og slibrige kommentarer er ikke bra. Så jeg kan både bli sjarmert, eller få lyst til å kaste opp i en bøtte. 2
Gjest mymlen Skrevet 28. oktober 2013 #5 Skrevet 28. oktober 2013 jeg ble faktisk sjekket opp på café for bare et par dager siden. opplevde ikke mannen som påtrengende i det hele tatt, men det tror jeg har med måten han gikk fram på. vanligvis blir man litt overasket hvis menn bare strener bort til en og begynner å flørte. hvis du møter en jente du virkelig liker, og ønsker mer kontakt med henne råder jeg deg dessuten til å gi henne DITT nummer, og ikke spørre om hennes. på den måten føler hun at hun har kontroll i situasjonen.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #6 Skrevet 29. oktober 2013 Jeg synes det er påtrengende, iallfall om han ikke tar et hint. Det spørs vel temmelig mye på hvordan han går frem, når alt kommer til alt. Direkte flørting er jeg ukomfortabel med, men en ydmyk tilnærming til meg som menneske blir jeg glad for. Jeg er litt usikker på hva folk flest legger i sjekking, men den typiske hvor en gir komplimenter og spør om nummer, alder og slike ting synes jeg er direkte ubehagelig. Det kan dog ha noe med at en stor andel av de som sjekker, gjør det med åpenlyse seksuelle undertoner. Grensen til slibrighet kan fort bli vanskelig å få øye på. Jente på 17, forresten. Anonymous poster hash: d2eed...a31
Gjest Superwoman! Skrevet 29. oktober 2013 #7 Skrevet 29. oktober 2013 Jeg synes egentlig det er sjarmerende uansett om han har bra eller dårlig utseende. Synes det er tøft gjort.
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2013 #8 Skrevet 29. oktober 2013 Hvordan reagerer dere på andre som sjekker dere opp, noen som slår av en liten prat og spør om nummeret deres. Er det påtrengende eller sjarmerende?Anonymous poster hash: 37f1b...1ef Er det en gammelkaill som maser på nummer, så er det nok ikke velkomment. 1
Lady Skrevet 29. oktober 2013 #9 Skrevet 29. oktober 2013 Er det en gammelkaill som maser på nummer, så er det nok ikke velkomment.
Lady Skrevet 29. oktober 2013 #10 Skrevet 29. oktober 2013 Det kommer veldig ann på. Husker en gang hvor han begynte å snakke om eksen sin, for så å begynne å ta på meg. Det var ikke fullt så sjarmerende
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2013 #11 Skrevet 29. oktober 2013 Det kommer veldig ann på. Husker en gang hvor han begynte å snakke om eksen sin, for så å begynne å ta på meg. Det var ikke fullt så sjarmerende Jeg hadde slått.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #12 Skrevet 29. oktober 2013 Jeg hadde slått. Du har problemer.Anonymous poster hash: b1915...fc1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #13 Skrevet 29. oktober 2013 vis det er en fyr som er interessert i 16 åringer så vil jeg ikke ha han. Anonymous poster hash: 1d910...b11 2
solch Skrevet 31. oktober 2013 #15 Skrevet 31. oktober 2013 Helt ærlig? Alt kommer ann på gutten. Ja jeg oppfatter det som påtrengende om det er noen jeg ikke har det minste interesse for.,
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #16 Skrevet 1. november 2013 vis det er en fyr som er interessert i 16 åringer så vil jeg ikke ha han. Anonymous poster hash: 1d910...b11 Hvis han er 16-18 selv da? Uansett: Det kommer veldig an på TS, så kan nok ikke svare deg noe konkret. Om fyren var sjarmerende ville jeg nok reagert positivt, men jeg ville nå takket nei selvsagt da jeg er i et forhold. Anonymous poster hash: 623a3...aa5
HR94 Skrevet 2. november 2013 #17 Skrevet 2. november 2013 Personlig synes jeg det er trivelig og greit :-)
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #18 Skrevet 18. november 2013 Ville nok vært hyggelig det ja! Anonymous poster hash: 37f1b...1ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå