Gå til innhold

Hvorfor flørter han om han har gått videre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min x samboer flørtet med meg etter at han fortalte at han hadde noe nytt på gang. Da jeg fek sto for å ta på meg skoene etter å ha vært hos han (i anledning felles barn) Begynte han å krymfte da han skulle forbi meg og spurte om jeg flørtet. Dette var en typisk kommentar fra han da vi bodde sammen. Da jeg var på vei ut døra spurte han om en klem, noe han fikk. Han har ikke kontaktet meg (bortsett fra noe som har med unger å gjøre i ettertid - men sendte nettopp et bilde av sønnen vår med nye klær. Jeg føler han prøver å fortelle meg noe, men er usikker på hva... Men om jeg hadde vært forelsket i en ny fyr og tenkt at det kunne blitt noe ut av, så hadde jeg spart meg for flørting med x' en. Er dette normalt?

Anonymous poster hash: 9aa4d...021
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, jeg ville ikke ha flørtet med noen om jeg hadde gått videre og iallefall ikke x en. Hadde da heller hatt en litt stright tone for å understreke at jeg var blitt glad i en annen. Det jeg tenker i dette tilfellet er at han kanskje vil holde deg litt på vent/varm i tilfellet det ikke går med den nye dama. Han har jo tross alt ikke bekreftet at det er seriøst og at de er i sammen. Kanskje dette er for å se det litt an med deg.

• Liker 2
Skrevet

For å holde deg igjen om ikke det nye forholdet går muligens?

Skrevet
Kanskje han bruker den nye dama for å gjøre deg sjalu. Hørtes ut som han vil ha deg igjen.

Anonymous poster hash: 88a7d...42f
  • Liker 1
Skrevet

Han tenker sikkert ikke over det. Gammel vane vond og venne. Sikkert ikke lenge til han ikke flørter med deg lengre og er for opptatt med nye dama si :)

Anonymous poster hash: cd45d...d31
Skrevet

Kanskje han bruker den nye dama for å gjøre deg sjalu. Hørtes ut som han vil ha deg igjen.

Anonymous poster hash: 88a7d...42f

Takker for svar! Jeg føler på meg at hun andre er mer en god venn. Vanligvis ser en jo når noen er nyforelsket. Da blir huset vasket og ryddet, en ser happy og fornøyd ut, og prøver å ta seg godt ut ...Dette er så jeg ganske mye mer til da jeg datet han for 4 år siden - så, ja, tanken på at han delvis har hun til å gjør meg sjalu har slått meg. og i tillegg er hun nok et godt selskap til en ensom mann...

Skrevet

Min x samboer flørtet med meg etter at han fortalte at han hadde noe nytt på gang. Da jeg fek sto for å ta på meg skoene etter å ha vært hos han (i anledning felles barn) Begynte han å krymfte da han skulle forbi meg og spurte om jeg flørtet. Dette var en typisk kommentar fra han da vi bodde sammen. Da jeg var på vei ut døra spurte han om en klem, noe han fikk. Han har ikke kontaktet meg (bortsett fra noe som har med unger å gjøre i ettertid - men sendte nettopp et bilde av sønnen vår med nye klær. Jeg føler han prøver å fortelle meg noe, men er usikker på hva... Men om jeg hadde vært forelsket i en ny fyr og tenkt at det kunne blitt noe ut av, så hadde jeg spart meg for flørting med x' en. Er dette normalt?

Hvorfor er han x? Har han valgt det selv? Frivillig? Motvillig?

Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Min eks flørter fortsatt med meg, åtte år etter at vi flyttet fra hverandre.

Noen menn er muligens bare flørtete?

Skrevet

Min eks flørter fortsatt med meg, åtte år etter at vi flyttet fra hverandre.

Noen menn er muligens bare flørtete?

Jeg har en annen teori, basert på mitt inntrykk av deg. Den mannen som ikke klarer å ta vare på ett forhold med deg vil etterhvert angre dypt.

Men som du sier, noen menn er grunnleggende flørtete, og disse kan være så glad i kvinner generelt at det kan tippe over når deres kjære er utenfor synsvinkelen. Dette betyr ikke at de ikke er glad i sin kjære, det betyr bare at de er utenfor synsfeltet og lever i øyeblikket.

• Liker 1
Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Jeg har en annen teori, basert på mitt inntrykk av deg. Den mannen som ikke klarer å ta vare på ett forhold med deg vil etterhvert angre dypt.

Oooooh. Takk! Så fin du er. Nå fikk du meg til å føle meg som kvalitet.

Selv tror jeg eksen flørter for at han ikke skal gå glipp av den sabla gode sjokoladekaken jeg baker hver gang en av ungene har bursdag.

• Liker 1
Skrevet

den sabla gode sjokoladekaken

Jeg skal ikke flørte med deg. (Jeg er trofast). Jeg skal ikke flørte med deg. Jeg Skal ikke flørte med deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...