AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #1 Skrevet 28. oktober 2013 Så hva gjør man når ungen hater humoren til min nye kjæreste? Er det krise? Føles litt krise når kjæresten min prøver å være morsom, og gutten min smiler ikke en gang...Anonymous poster hash: 153b9...a92
waco Skrevet 28. oktober 2013 #2 Skrevet 28. oktober 2013 Så hva gjør man når ungen hater humoren til min nye kjæreste? Er det krise? Føles litt krise når kjæresten min prøver å være morsom, og gutten min smiler ikke en gang...Anonymous poster hash: 153b9...a92 Be typen din slutte å anstrenge seg for å være morsom eller prøve å være morsom. Hva er det som er så morsomt for en sønn å se mannen som puler på mora og ler av det hele? 15
Gjest tsejG Skrevet 28. oktober 2013 #3 Skrevet 28. oktober 2013 Hvor gammel er guttungen din, og forsåvidt dere alle? Generelt er det vel ingen selvfølge at barn samstemmer 100% med voksne folks humor, men klart, er det snakk om en sær form for humor, eller at sønnen din kanskje ikke helt har blitt komfortabel med sin nye stefar, kan det jo slå ut slik du beskriver det. Det går seg sikkert til... 4
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #4 Skrevet 28. oktober 2013 Jeg syns ikke han trenger å være så morsom. Sikkert ikke så lett for sønnen din å forholde seg til dine nye kjærester. La de bli kjent på sønnens premisser og i hans tempo. Anonymous poster hash: 775b4...cf4 4
Ruby_Tuesday Skrevet 28. oktober 2013 #5 Skrevet 28. oktober 2013 Det er vel ikke så krise? Hvor gammel er sønnen din?
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #6 Skrevet 29. oktober 2013 Be typen din slutte å anstrenge seg for å være morsom eller prøve å være morsom. Hva er det som er så morsomt for en sønn å se mannen som puler på mora og ler av det hele? Hva faen? Anonymous poster hash: cc092...042 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #8 Skrevet 29. oktober 2013 Må gutten synes det da? Det tenkte jeg å på. Å i barn/ ungdoms øyne er voksenhumor bare sær. Hvis denne nye kjæresten i tillegg anstrenger seg blir det bare for dumt. Anonymous poster hash: c0fef...0b2
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #9 Skrevet 29. oktober 2013 Hva faen? Anonymous poster hash: cc092...042 Enig i at det var en litt platt formulering, men han har jo et poeng også. Han tenker neppe særlig over den delen av det med mindre han nærmer seg tenårene, men han er jo likevel en ukjent fyr som kommer inn og legger beslag på mamma. Du får nok bare be typen din slutte å prøve så hardt, TS. Han mener det nok bare godt, og det er sikkert litt leit, men det er det beste for forholdet dem imellom. Anonymous poster hash: 45491...a00 1
Kattugla Skrevet 29. oktober 2013 #10 Skrevet 29. oktober 2013 Gutten din vil etterhvert møte mange mennesker han ikke synes er morsomme, det er sikkert like greit han blir vant til det allerede. Sånn er livet.
Gjest chjon Skrevet 30. oktober 2013 #11 Skrevet 30. oktober 2013 Så hva gjør man når ungen hater humoren til min nye kjæreste? Er det krise? Føles litt krise når kjæresten min prøver å være morsom, og gutten min smiler ikke en gang...Anonymous poster hash: 153b9...a92 Tro meg, det er et luksusproblem. Hadde humoren til stefaren min vært mitt største og eneste problem med den mannen hadde jeg svevd på skyer. Du kan ikke endre på humoren til noen av dem. Inntrykket mitt av det du skriver er at kjæresten din kanskje virker å prøve for hardt å være "kamerat" med gutten din, noe som ofte ikke funker så godt for steforeldre som skal "ta over" en foreldrerolle. Det kommer nok til å gå seg til etterhvert, ikke tenk så mye på det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå