Ung_Lege Skrevet 28. oktober 2013 #1 Skrevet 28. oktober 2013 Hei ! Jeg har merket under mitt arbeid på sykehuset og legekontoret at sykepleierne prøver seg veldig på oss legene, pluss at legene er automatisk mer attraktive når de er utdannet leger. Hva synes dere ? er det forskjellsbehandling der ute? Eller er det bare jeg som har jobbet mye overtid i det siste
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #2 Skrevet 28. oktober 2013 Hva slags forskjellsbehandling tenker du på? Det er ikke uvanlig at man finner en partner der man jobber, man er jo gjerne der hver dag. Anonymous poster hash: f14fd...b14
Gjest Badabing Skrevet 28. oktober 2013 #3 Skrevet 28. oktober 2013 Tja.. Det har vel kanskje mest med at man tilbringer mye tid med sine kolleger? Jeg møtte kjæresten min på jobb. Jeg jobbet temmelig mye på den tiden, og møtte ikke så mange andre enn de jeg arbeidet med.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #4 Skrevet 28. oktober 2013 Det er klart f.eks. leger, advokater og økonomer er populære. Tjener godt, har høy utdannelse og har gjerne litt makt. Langt fra alle bryr seg, men yrke har, bevisst eller ubevisst, noe å si for mange. Anonymous poster hash: b9de7...db9 1
levelivet Skrevet 28. oktober 2013 #5 Skrevet 28. oktober 2013 Jeg har vanskelig for å tro på at en lege ikke finner ut at det gjør han ekstra attraktiv før lenge etter fullført studie. Her skurrer det litt gitt 6
Ung_Lege Skrevet 28. oktober 2013 Forfatter #6 Skrevet 28. oktober 2013 hmm.. takk for svar jeg tenkte mer på kvinnenes syn på om framtidige mannen er lege eller ikke, om det spiller noe rolle? Jeg har møtt mange kvinner, og de sier nei det er personligheten og utseendet som er viktig . Men så har jeg opplevd i samme at de velger heller en mann som er lege, kanskje mindre attraktiv og m mindre god personlighet. Sier det ene men gjør det andre hmm... spiller penger og makt så mye?
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #7 Skrevet 28. oktober 2013 Når du får på deg en legefrakk på sykehuset får du mer og flere lekne øyekast med andre kvinnelige ansatte. Ikke bare sykepleiere... Hilsen en litt sjalu sykehusarbeider som har prøvd legefrakk noen ganger isteden for den kjedelige kittelen på jobb Anonymous poster hash: c53e0...c0a 1
Ung_Lege Skrevet 28. oktober 2013 Forfatter #8 Skrevet 28. oktober 2013 Jeg har jo fått det med meg miss Levelivet. Og det skrev jeg oppe i spørsmålet mitt å, Og for det andre så var det ikke det jeg lurte på 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #9 Skrevet 28. oktober 2013 Jeg har en ting for leger! Vet ikke hva det er med dere, men det er noe ihvertfall. - Jente 24 (Selv er jeg helsesekretær) Anonymous poster hash: 1a804...c43
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #10 Skrevet 28. oktober 2013 hmm.. takk for svar jeg tenkte mer på kvinnenes syn på om framtidige mannen er lege eller ikke, om det spiller noe rolle? Jeg har møtt mange kvinner, og de sier nei det er personligheten og utseendet som er viktig . Men så har jeg opplevd i samme at de velger heller en mann som er lege, kanskje mindre attraktiv og m mindre god personlighet. Sier det ene men gjør det andre hmm... spiller penger og makt så mye? Hvem er du til å avgjøre om de er mindre attraktive og har mindre gode personligheter? Du ser dem ikke gjennom kvinnens øyne. Anonymous poster hash: d95c6...39f
Ung_Lege Skrevet 28. oktober 2013 Forfatter #11 Skrevet 28. oktober 2013 Jeg dømmer ingen, Skriver kun ut i fra venninenes perspektiver og venner jeg kjenner personlig. Jeg beklager hvis jeg skrev noe jeg kanskje ikke la merke til der og da. Var ikke meningen å såre noen. Beklager igjen. Hva er den "tingen" du har for leger? vil gjerne høre..
Ung_Lege Skrevet 28. oktober 2013 Forfatter #12 Skrevet 28. oktober 2013 Jeg har en ting for leger! Vet ikke hva det er med dere, men det er noe ihvertfall. - Jente 24 (Selv er jeg helsesekretær) Anonymous poster hash: 1a804...c43 Hva er den "tingen" du har for leger
LionQueen Skrevet 28. oktober 2013 #13 Skrevet 28. oktober 2013 Jeg har vanskelig for å tro på at en lege ikke finner ut at det gjør han ekstra attraktiv før lenge etter fullført studie. Her skurrer det litt gitt Med mindre han er litt av en Sheldon. 2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #14 Skrevet 28. oktober 2013 Tjaaa. du er en få menn på en arbeidsplass med massevis av kvinner. Klart du kommer til å få mye oppmerksomhet. Anonymous poster hash: e2384...00b
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #15 Skrevet 28. oktober 2013 Hva er den "tingen" du har for leger Næh, si det. Der vel bare det at jeg liker smarte menn. Også ser de heller ikke så verst ut i arbeidsklærne. Den kunnskapen de har om kroppen, og tanken på at de har studert og lest mye for å bli noe de virkelig vil. Og at de bryr seg om andre mennesker. Menn som jobber i helsesektoren er tommel opp. Jeg skal finne meg en sånn mann Anonymous poster hash: 1a804...c43 1
Silfen Skrevet 28. oktober 2013 #16 Skrevet 28. oktober 2013 Leger jobber for mye. Så nei, de er ikke spesielt attraktive av den grunn. Men det er jo ikke en grunn som man sier nei til en god match ellers for
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #17 Skrevet 28. oktober 2013 Meh...styrer generelt unna folk som jobber i helsevesenet. Har dårlige erfaringer med dem, som i at de er flinke å pugge men lite reflekterte. I tillegg er de gjerne så helseorienterte at de rett og slett blir gørr kjedelige å være sammen med. Anonymous poster hash: 6f286...54e 7
Iseline Skrevet 28. oktober 2013 #18 Skrevet 28. oktober 2013 Hei ! Jeg har merket under mitt arbeid på sykehuset og legekontoret at sykepleierne prøver seg veldig på oss legene, pluss at legene er automatisk mer attraktive når de er utdannet leger. Hva synes dere ? er det forskjellsbehandling der ute? Eller er det bare jeg som har jobbet mye overtid i det siste Det siste jeg ville datet, har prøvd det selv, og lovet min mor som er lege at jeg ikke skulle ende opp med en. 2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #19 Skrevet 28. oktober 2013 Det siste jeg ville datet, har prøvd det selv, og lovet min mor som er lege at jeg ikke skulle ende opp med en. Bare send de over til meg du. Null stress det ! Anonymous poster hash: 1a804...c43
Iseline Skrevet 28. oktober 2013 #20 Skrevet 28. oktober 2013 Bare send de over til meg du. Null stress det ! Anonymous poster hash: 1a804...c43 Mer enn gjerne. Jeg foretrekker advokater - bare sånn for å holde sakligheten i tråden oppe.
Anbefalte innlegg