Gå til innhold

Trenger tips til hvordan jeg kan møte en ny mann..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Opplevde en kjærlighetssorg for noen år siden og ble litt rar etter det. Har ikke vært åpen for å møte en mann på sikkert 4-5 år, men i sommer ble jeg plutselig stormende forelsket på ny. Og det kom fort og uventet. Desverre var ikke følelsene gjensidig og sitter nå alene.

Har nå innsett at alt jeg vil ha er et forhold og familie og føler meg virkelig klar for det. Er enda forelsket i denne mannen men må vel komme over det.

Trenger tips for hvordan jeg kan møte og forelske meg på ny. Livredd for at det skal ta like lang tid denne gangen. Det har jeg ikke tid til.

Jente 29 år

Anonymous poster hash: f6c6e...fed
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen meninger her?

Skrevet

Med å ikke prøve for hardt - plutselig dukker han opp :)

Nettdating kan også være et alternativ.. Bare vær forsiktig.

Skrevet

Du kan ikke sitte hjemme og vente han skal dukke opp der. Du må ut og møte nye folk. I mange byer har de singel-klubber som treffes jevnlig. Turklubber for single finnes også.

Skrevet

Delta i noe jevnlig. Over tid blir man kjent når man omgås ofte. Og kanskje blir du bedt på middag eller fest og der dukker det opp en kjekk mann.

Man møter sjelden noen helt tilfeldig over frysedisken på Rema. Men på jobb, trening, med venner, på kurs, i foreningsarbeid etc møter man mennesker man kan utvikle relasjon til.

Anonymous poster hash: 2cbc4...214
Skrevet

Om du har en/fler litt "maskuline" interesser - er det en god inngangsbillett til å treffe menn, om det finnes et form for kurs/treff innen denne interessen.

Eks : da jeg var i din situasjon, og ønsket kjæreste, ville jeg samtidig at han hadde utstrakte interesser innen friluftsliv. Jeg liker å fiske, så jeg meldte meg på fluebinderkurs. Ikke mange kvinner å spore der, gitt!

Tok jegerprøven =masse kjekke karer :)

Tenke litt på denne måten? Komme deg inn på typiske "mannearenaer", om du skjønner.

Gjest Gjest_bluetit
Skrevet

TS her..

Har ikke så mange maskuline interesser, er vel mere typisk jente.. :(

Skrevet

Hvilke felles interesser ser du for deg at du og din mann har?

Skrevet

TS her

Liker å være sosial, med venner og lignende. Liker å trene, dra på tur :)

Skrevet

Da får du flørte på treningssenteret, melde deg inn i en turforening, og starte noe "venner og venners venner" sammenkomster i venneflokken. Da vil du jevnt møte menn, og kan sondere om du hsr kjemi før du evt blir bedre kjent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...