Silvermist Skrevet 28. oktober 2013 #1 Skrevet 28. oktober 2013 Jeg leter etter en god app for FM-radio med norske kanaler, noen som har et tips til meg? Har en Galaxy, så fortrinnsvis fra Play-butikken. Jeg lastet ned den som heter Radio FM, men synes den hadde et dårlig utvalg. Det er mulig det er en enkel måte å få dette til på, men jeg finner hvertfall ikke ut av det. Jeg vil bare ha tilgang på de vanligste kanalene jeg...hjelp?
Lutetium 71 Skrevet 28. oktober 2013 #2 Skrevet 28. oktober 2013 (endret) Jeg leter etter en god app for FM-radio med norske kanaler, noen som har et tips til meg? Har en Galaxy, så fortrinnsvis fra Play-butikken.Jeg lastet ned den som heter Radio FM, men synes den hadde et dårlig utvalg. Det er mulig det er en enkel måte å få dette til på, men jeg finner hvertfall ikke ut av det. Jeg vil bare ha tilgang på de vanligste kanalene jeg...hjelp? Dårlig utvalg? Det er ikke internettradio du mener? Utvalget på FM bestemmes jo av hvor mange kanaler man sender i ditt nærområde, og hvor god radiomottaker/antenne du har i mobilen din. (Hvor god antenne hodetelefonene dine er, skulle det stå ) Selv bruker jeg TuneIn Radio (internettradio). Fornøyd med den. Endret 28. oktober 2013 av Lutetium 71
Anoia Skrevet 28. oktober 2013 #3 Skrevet 28. oktober 2013 Hvis det er nettradio du mener, så bruker jeg en app som heter Norsk Radio; den har bra utvalg + masse podcaster med f.eks Radioresepsjonen etc.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #4 Skrevet 28. oktober 2013 Jeg bruker en app som heter Radio Play, den har Radio Norge, Radio 1 og the voice. Jeg bruker også appen til P4 og P3. Ellers har NRK en app med alle sine kanaler. Anonymous poster hash: 9fb13...5c3
Silvermist Skrevet 29. oktober 2013 Forfatter #5 Skrevet 29. oktober 2013 Dårlig utvalg? Det er ikke internettradio du mener? Utvalget på FM bestemmes jo av hvor mange kanaler man sender i ditt nærområde, og hvor god radiomottaker/antenne du har i mobilen din. (Hvor god antenne hodetelefonene dine er, skulle det stå ) Selv bruker jeg TuneIn Radio (internettradio). Fornøyd med den. Tja....hehe. Meget mulig jeg mener internettradio, jeg vet ikke Jeg fikk ikke opp noen lokale kanaler på den appen jeg lastet ned, fikk 13 totalt i Norge der en av dem var Radio 1 Molde, langt fra der jeg befinner meg for å si det sånn. Såh, med mine (tydeligvis) begrensede tekniske ferdigheter prøver jeg å forklare at jeg ønsker meg en FM radip, som tar inn signaler via antenne, ikke via internett. Nå føler jeg meg passe teit her!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå